Gå til innhold
Hundesonen.no

Hellerudsletta 4-5 Februar


Carro92
 Share

Recommended Posts

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Vi (CM Design) Skal ha stand der

Jeg skal dit ! Riktignok uten hund, men det blir min første utstilling både med og uten hund. Jeg gleder meg som en liten unge!

Jeg kommer med mitt nye tyske håp, blir første utstillingen hennes:D

Nei, det står bare antall for rasen som samlet.

Du stiller valp? Om du ser på startnummeret, ser du det står i hvilket nummer du skal inn i ringen i tabellen til høyre. Så kan du se i PM, og legge sammen hvor mange hunder som skal inn før din rase. Hvis du da finner ut at ditt nummer inn i ringen er den første hunden i din rase, vet du at det ikke er noen andre valper i din rase før deg. Det er det nærmeste du kommer å vite noe.

Ok, takk for svar :) Lurte bare sånn generelt egentlig. Ja er valp ja, men ene dagen er det kun han i langhår da, så da vet jeg jo hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få hunder i mange raser som det pleier å være mange av (har ikke en popis rase det er mange av på utstilling).... ikke spesielt populær utstillingen dette. Lurer på hvorfor? Selve plassen er jo fin. Ikke så trangt som på Leto... men men har store sjanser på cert på jenta da :)

Jeg synes ikke plassen er bedre enn Letohallen - det er tungt og kjipt betonggulv å løpe på, det er akustikk og mye lyd der, og det er litt mørkt og dunkelt med masse stolper rundt omkring.

For all del, det er mange kvaliteter ved stedet også. Men jeg synes ikke det er bedre enn Leto, de er vel like gode/dårlige begge to.

Ok, takk for svar :) Lurte bare sånn generelt egentlig. Ja er valp ja, men ene dagen er det kun han i langhår da, så da vet jeg jo hehe.

Hehehe, ja, er en alene har en full kontroll! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skal du møte og hvilke dag? Jeg kjører forbi Kolbotn, men har ikke oppmøte tid før kl 10.00

Jeg skal forbi Kolbotn på søndagen om du skal inn da Benedicte. Har oppmøte klokka 09.30.

Bare to malamutevalper, og Mayah skal inn i ringen sist! Hun stiller seg opp som en ku, så det blir spennede :P

Har oppmøte klokken 9 på lørdagen og klokken 11 på søndag (gjør meg ingenting å være der tidlig) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har oppmøte klokken 9 på lørdagen og klokken 11 på søndag (gjør meg ingenting å være der tidlig) :)

Jeg kan kjøre innom å plukke deg opp på Kolbotn litt før ni på søndag, om du vil :) Det blir jo en stund før du har oppmøte da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke plassen er bedre enn Letohallen - det er tungt og kjipt betonggulv å løpe på, det er akustikk og mye lyd der, og det er litt mørkt og dunkelt med masse stolper rundt omkring.

For all del, det er mange kvaliteter ved stedet også. Men jeg synes ikke det er bedre enn Leto, de er vel like gode/dårlige begge to.

Veldig enig, hallen på Hellerudsletta har en forferdelig akustikk, så man sitter og nærmest roper til hverandre hele dagen.. Også et kjempedårlig (les: hardt og glatt) gulv som ikke er optimalt for noen... Det kan være langt å gå fra parkeringen, og hvis det er glatt er det skummelt å ta seg opp/ned av den bratte bakken som er ned til hallen.

Det er parkometere der, som alltid noen glemmer - vips bøter. Eller så må man allerede på morgenen vurdere om man skal betale nærmest døgnpris selv om man kanskje bare skal være der et par/tre timer (kommer jo helt an på hvor bra det går i ringen, liksom..).

Men jo, ofte er det litt bedre plass rundt ringene, og man har alltids den store ankomsthallen å bevege seg i hvis man trenger litt mere plass. Det er superenkelt å finne dit også er det mye nærmere Oslo enn Letohallen.

Men, men - det er jo ikke så mange flere haller man har igjen som godtar hunder - så det er uansett hyggelig med litt forandring enn å bare kjøre til/fra Letohallen hver og hverannen helg, da!

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da gjør jeg det :) Hvor skal jeg plukke deg opp? Jeg har aldri vært på Hellerudsletta før jeg, du kan kanskje veien og du? :P Det hadde vært veeldig praktisk :D Haha

Haha, det kan jeg faktisk! :D Tja, like ved togstasjonen et sted? Har aldri vært i Kolbotn, så jeg aner ikke hvor lett det er å kjøre inn ved togstasjonen heller. Men det kan jeg sjekke ut i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer på lørdag :D Riktignok uten hund, men tenkte å få sett på mopsene hvertfall :) Og kjenner jeg meg selv rett blir jeg nok sittende å glane på resten av voffsene også :)

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen peiling på hvoradan temperatur det pleier å være der inne? Er jo bikkjekaldt ute, så vurderer om jeg skal slenge på meg superundertøy eller ikke.. Skal jo sitte helt stille og se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...