Gå til innhold
Hundesonen.no

GodLess hilser på :)


Godless
 Share

Recommended Posts

Hei og velkommen! Er nesten litt for ny her til å ønske velkommen, men har på feelingen at vi "kjenner" hverandre fra før.. Hehe. Så da tar jeg meg friheten! :shifty:

Tror du feeler rett :) Får bare ikke til å legge til profilbilde jeg, når jeg får det til så er jeg ikke hemmelig lengre ;)

Trengs litt avveksling kjenner jeg, og kanskje miljøbytte, eller bare kjøre begge deler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du feeler rett :) Får bare ikke til å legge til profilbilde jeg, når jeg får det til så er jeg ikke hemmelig lengre ;)

Trengs litt avveksling kjenner jeg, og kanskje miljøbytte, eller bare kjøre begge deler :)

Jeg kjører begge deler ihvertfall.. Hehe. Blir jo bare enda mer hundesnakk på nett, som kan stjele litt tid fra alt annet idiotisk jeg holder på med. Kjente deg da igjen på bildelinken du prøvde å legge ut.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :wave:

Trivelig med deg her inne :)

Trivelig å møtes her og :)

Velkommen! Håper du vil trives her. En veldig koselig plass dette :ahappy:

Hunden din er virkelig helskjønn! Ser keeshunden i hu :)

Du er en av de få :) Som valp så hun ut som leonberger, og nå tror folk det er finsk lapphund blanding:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...