Poter Skrevet 19. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2012 Skjønner godt hun vil ha den store og levende kosebamsen med hjem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ara Skrevet 19. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2012 Jeg syns ikke Oscar er så stor, er liksom så vant til han nå at jeg ser igrunn ikke selv han vokser sånn. Men ser jo på dette bildet jeg tok idag, der han står ved siden en voksen schæfer at han har vokst littegrann hehe. Så besøkte vi mi søster idag, hun har ei voksen rottis tispe, og den syns jeg har vært så stor. Nå var Oscar større enn henne, og plutselig føler jeg rottiser og schæfere er så små, rart med det hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 19. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2012 Men han ser liksom ikke så stor ut, likevel, man ser tydelig at han er valp og valpete i kroppen Hvor stor tror du han blir når han er fullvokst? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ara Skrevet 19. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2012 Det aner jeg ikke, vet bare hva rase standarden sier , som er : Mankehøyde: Hannhunder: min. 70 cm, maks. 90 cm. Så blir vel noe sånt, er min første sanktis så jeg vet egentlig ikke helt hva jeg har i vente hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ara Skrevet 24. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2012 Et bilde jeg tok av finingen min idag 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 25. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2012 Bildet med den lille jenta nederst var kjempefint! Savner å ha en kjempe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ara Skrevet 25. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2012 Takk Ja skjønner du savner ulvehunden, nå har jeg ei venninne med ulvehundvalp og møtt på et par som har to ulvehunder noen ganger. Før syns jeg alltid ulvehunder var litt stygge, sorry men minna meg litt om noe bakgårdshunder, rufsete og grå haha. Men fått skikkelig sansen for dem nå etter jeg har blitt kjent med noen. De er en smule overlegne de jeg har møtt, ikke til eierene men til folk de ikke kjenner så godt. Mens valpen som kjenner meg gir meg de beste sussene og elger seg innpå for oppmerksomhet , ganske intens da sånn oppi ansiktet og halveis i fanget haha. Så har blitt litt sjarmert ja Men merker meg hele meg at jeg har funnet min rase i sankt bernharden , han er bare helt herlig på alle måter. Eneste jeg syns er så synd er den korte levetiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ara Skrevet 28. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Oscar har fått leke med to jevngamle valper idag. En husky blandings gutt og ei rottis jente. De hadde det sååå moro sammen Nam mumse rottis ører hehe Slik så han ut etterpå da 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Fyyy som han har vokst fort! Vakre, store bamse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 Wæææ,sværingen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ara Skrevet 1. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Gode bamsen min Nå er det bare to dager igjen så skal han på valpeshow igjen. Jeg må ærlig innrømme jeg ikke har vært flink å trene med ham til det, men det får gå som det går Blir ringtrening på lørdag, dagen før ustillinga så får ta med oss et par tips i siste liten hehe Så blir det lydighetskurs i april og ganske snart blir det og et sporkurs. Digger våren, når hundeklubber våkner litt til liv igjen og det begynner å skje litt mer. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ara Skrevet 8. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2012 Oscar er bare bein og svære poter for tiden. Beina går alle veier, og da tryner man en del hehe. Her løper han med kompisen sin Rudi og her med ei veldig snill bullmastiff tispe, hu var så søt. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ara Skrevet 14. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Idag er Oscar 6 mnd , syns det har gått utrolig fort. Ikke lenge siden han var slik som dette syns jeg : Men fortsatt en søtnos, bare en litt større en hehe. Her med tønna si Koser seg på tomta , såå fint vær idag Fikk være med inn i utevolieren til fuglene idag , han syns det var stor stas ,var jo masse pinner der inne hehe 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ara Skrevet 19. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2012 Verdens beste godgutt som jeg er så veldig glad i Her koser vi oss litt i pausen på sporkurset, gleder oss til siste del på lørdag igjen. Han var altså så flink Sniffer på den minste chien jeg noensinne har sett. Hvorfor gjøre ting enkelt når man kan gjøre det vanskelig ? På skogstur idag Se så skjønn Begynner bli stor gutt 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 19. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2012 for en herlig bamse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ara Skrevet 19. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2012 Takk for det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ara Skrevet 27. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2012 Oscar og ene katten vår Simba. De har vært bestiser fra dagen Oscar kom i hus. Syns de er så herlige sammen 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 27. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2012 Herlighet så usannsynlig skjønn :wub: Siste bildet var bare herlig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
potifa Skrevet 27. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2012 Så herlige bilder. Oscar er så utrykksfull i blikket og virker som en flott hund. Det siste bildet var bare Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ara Skrevet 27. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2012 Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 27. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2012 Ååå, så søte de er sammen! Det var virkelig stor søthetsfaktor på det bildet der! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ara Skrevet 1. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. April 2012 Oscar på utstilling , tar det ganske med ro han gitt hehe. Dattera til niesen min. Hun elsker Oscar, men tror hun syns han hadde blitt litt stor nå hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ara Skrevet 4. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. April 2012 Bilder tatt idag av verdens beste Oscar 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 4. April 2012 Rapporter Share Skrevet 4. April 2012 Han ser så fin og herlig ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 4. April 2012 Rapporter Share Skrevet 4. April 2012 Flott gutt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts