Gå til innhold
Hundesonen.no

St. bernharden Oscar


Ara
 Share

Recommended Posts

  • Svar 135
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Oscar og ene katten vår Simba. De har vært bestiser fra dagen Oscar kom i hus. Syns de er så herlige sammen

Skulle prøve å ta noen fine bilder av Oscar og Bella sammen. Dette ble helt rart i fargene, så fiksa litt på det. Ikke helt bra men søte sammen er de jo . Men kosegutt som Oscar er så skulle

Et bilde jeg tok av finingen min idag

Er veldig fint på Vikeland hovedgård, er med engang du kommer til Vennesla så å si. Vet du hvor det er ? Er diger gressplen der langs otra og veldig fint å slippe hunder der :) Kan ta med papillonen, men tar ikke med chihuahuen da han ikke er helt å stole på blant andre hunder, så tar han ikke med når vi skal møte en valp iallefall hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, om du prøver skrive inn Vigeland Hovedgård, 4700 Vennesla og se om det dukker opp noe på gps'en da? tror iallefall det bør funke, se her http://maps.google.no/maps?f=q&source=s_q&hl=no&geocode=&q=Vigeland+Hovedg%C3%A5rd&sll=61.143235,9.09668&sspn=20.307133,67.675781&ie=UTF8&z=13&iwloc=A

Kan godt si klokka 1 om det er greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :)

Et bilde jeg tok idag av han og vennina mi sin irske ulvehundvalp som er en mnd eldre enn Oscar. Ikke kult å være bestevenn med en så langbeint valp alltid, klarer jo aldri ta henne igjen hehe.

397861_10150465580225771_648465770_8991679_46083012_n.jpg

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ja, vokser som ugress for tiden. Begynt å strekke seg ganske mye nå, en stund så det ut som han hadde altfor korte bein syns jeg hehe. Skulle ønske han var liten litt lengre da, nå blir han 5 mnd imorgen og jeg syns det har gått så fort. Syns jeg nettopp fikk hjem en liten lodden sak som lå å sov på fanget mitt, og nå ruver ryggen hans over stuebordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) ja han er god å kose med, og han elsker kos også. Angående sikkel så sikler han kun når han har drukket eller når han ser noe veldig godt han har lyst på. Som med de fleste hunder kanskje? bare at han sikler jo mer seige slingser da hehe. Men ikke verre enn å tørke han rundt munnen etter han har drukket, så får man det ikke på seg. Syns det er en så herlig rase at sikkelet skal jeg klare å leve med hehe :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er så koselig når små barn liker hunder så godt. Har desverre ikke barn selv, men her er Oscar med dattera til niesen min. Hun virkelig elsker dyr og det er så koselig å se :) Hun sto hele tiden å skulle gi han klemmer og sa 'vil ha med Okko hjem' Foreldrene var dog ikke helt enige hehe.

Image1-23.jpg

Image2-21.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...