Ara Skrevet 3. Januar 2012 Rapporter Skrevet 3. Januar 2012 Tenkte det var greit å ha en egen tråd til valpisen, tar jo stadig nye bilder av ham. Gøy med masse valpebilder syns jeg, noe å se tilbake på når han blir et stort siklende monster haha. Rotrening er ikke noe vi legger stor vekt på her i hus, det er han rimelig flink på selv hehe. Han og storebror Turbo gir labb. Så liker jeg godt dette bildet av mine tre og Cams corgier. Ser så snålt ut med den digre valpen inni der . 2 Siter
MaritaS Skrevet 3. Januar 2012 Rapporter Skrevet 3. Januar 2012 rett og slett hærlig. Hvor gammel er han på disse bildene? Litt rått med en valp som allerede er større enn de fleste kompissene sine Siter
Ara Skrevet 3. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Januar 2012 Han er fra rett før 3 mnd til nå nylig 3 og en halv mnd. Han vokser jo rimelig fort og veide han for en liten stund siden da var han blitt 22 kg. Visste jo rasen vokste fort, men litt sprøtt å oppleve det selv. Var ikke lenge han var en liten rund fluffy valp, før nå han har rygghøyde med stuebordet. Siter
Stine Skrevet 3. Januar 2012 Rapporter Skrevet 3. Januar 2012 Herregud så herlig! Det er en av topp 3 rasene mine Hvor kommer han fra, og hvem er foreldra? Siter
Ara Skrevet 3. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Januar 2012 Han kommer fra kennel Toffe Loffe, du kan se mer inne på siden hans der det står Om Oscar, ligger stamtavle og bilder av foreldre osv der http://sanktbernhard.weebly.com/ Siter
Tyfonia Skrevet 3. Januar 2012 Rapporter Skrevet 3. Januar 2012 Skikkelig bamse, jo *klemme på* Siter
Toril Skrevet 3. Januar 2012 Rapporter Skrevet 3. Januar 2012 (endret) Han er skjønn .Hvor kommer han fra? Så det over her,kjenner godt oppdretterene Endret 3. Januar 2012 av Toril Siter
[email protected] Skrevet 3. Januar 2012 Rapporter Skrevet 3. Januar 2012 Herreguud han var meganydeligsøtvakker :wub: Siter
Martine Skrevet 3. Januar 2012 Rapporter Skrevet 3. Januar 2012 Så søt han er Jeg kjenner også oppretterne, har trent 5 valper for de Siter
Guest Yellow Skrevet 3. Januar 2012 Rapporter Skrevet 3. Januar 2012 Har alltid siden jeg var liten og så Beethoven vært utrolig glad i St.barnhard! Vakreste av de største rasene er det ingen tvil om i mine øyne Er nok veldig lenge til en slik evt. kunne passet akkurat meg, men gurimalla, han er så utrolig skjønn! Siter
Ara Skrevet 3. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Januar 2012 Har alltid siden jeg var liten og så Beethoven vært utrolig glad i St.barnhard! Vakreste av de største rasene er det ingen tvil om i mine øyne Er nok veldig lenge til en slik evt. kunne passet akkurat meg, men gurimalla, han er så utrolig skjønn! Takk Med meg var det Vi på saltkråkan med sanktisen Båtsmann som fikk meg totalt forelska . Så hadde min bror to stykk da jeg var tenåring som fikk meg enda mer glad i rasen. Takk til dere andre også Siter
Emilie Skrevet 3. Januar 2012 Rapporter Skrevet 3. Januar 2012 Å, herregud, så vakkert! Nydelig liten gutt! Håper dere får mange, gode år sammen Samme faren som min tidligere hannhund det der. Exo er en helt han 1 Siter
Ara Skrevet 3. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Januar 2012 Å, herregud, så vakkert! Nydelig liten gutt! Håper dere får mange, gode år sammen Samme faren som min tidligere hannhund det der. Exo er en helt han Takk Ja Exo er en flott hund, å så snill og god 1 Siter
Ara Skrevet 3. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Januar 2012 Noen bilder jeg tok istad : Oscar og Bella.. stakkars hun ser litt oppgitt ut, men han står på halen hennes Litt stor enda men hehe Yndlingsleken hans, den viser han stolt frem til alle som kommer hehe Kosegutten min 1 Siter
Missy- Skrevet 3. Januar 2012 Rapporter Skrevet 3. Januar 2012 Åååh, herregud så utrolig vakker han er! Vi vurderte sterkt en st. bernhard.. kanskje om noen år Siter
bikkjene Skrevet 4. Januar 2012 Rapporter Skrevet 4. Januar 2012 nommin så søt hund du har. Likte bildet av hunden og papegøya godt søøøøte Siter
jma Skrevet 4. Januar 2012 Rapporter Skrevet 4. Januar 2012 sankt bernhards valper må være noe av det søteste jeg vet om, også så stoore dem er! Siter
Ara Skrevet 11. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Januar 2012 Noen nye bilder av verdens beste valpegutt som straks fyller 4 mnd og som jeg blir mer glad i for hver eneste dag Han er en skikkelig kosegris. Her slapper han av etter en tur i skauen, en litt skitten og fornøyd liten voffse. 2 Siter
Recommended Posts