Gå til innhold
Hundesonen.no

Heisann.


Ara
 Share

Recommended Posts

Hei hei

Jeg har 3 hunder og dette ser jo ut som et aktivt og koselig hundeforum :) Jeg har ei papillon tispe på 4 ,en chihuahua hann på 5 og en sankt bernhardsvalp på 3 og en halv mnd. Drømmen har alltid vært en stor bamsehund og sankt bernhard har jeg ønsket meg siden jeg var liten, selv om rasene jeg har fra før ikke helt viste det hehe. Så er rimelig glad og fornøyd nå som jeg endelig har fått valpegutten i hus :) Andre med sankt bernhard her inne ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :)

Angående rasevalg så var ikke feks chien planlagt, han skulle avlives selv om han var helt frisk osv, så vi overtok han. Papillon var min aller første rase, så hun vi har nå var mer planlagt da. Ellers har vi hatt flere omplasseringshunder, mer tenkt på å hjelpe noen med et hjem enn rase igrunn. Men nå ville jeg ha valp, en uten noe forhistorie og problemer. Og da gikk jeg selvsagt for en rase jeg har hatt lyst på siden jeg var liten. Så veldig gøy , er storfornøyd med ham :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja unghundperioden ser jeg for meg kan bli en utfordring siden de er blitt så store til da. Irske ulvehunder er snille da, Oscars lekekompis er ei irsk ulvehundtispe på 4 mnd. Hun krever nok en del mer enn ham og hun piper og maser veldig om det ikke skjer noe..mens Oscar legger seg ned å dupper av, så det liker jeg litt hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg husker da hun var litt eldre valp og unghund var det helt forferdelig! Vi lurte på om vi hadde gjort et veldig feil valg.. men så fikk hun første løpetid og forandret seg totalt, over natten :) Så ble hun verdens beste hund :heart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...