Guest Snusmumrikk Skrevet 19. Desember 2013 Rapporter Skrevet 19. Desember 2013 Nei, men jeg har en veldig sterk mistanke om hvem det kan ha vært ja Det er bare en Saarloos til i Trondheim for tiden. (hvertfall som er registrert) Han heter Farkas og er et år yngre enn Orion, og en del mindre i størrelse og kroppsvekt. Hvis du blar litt i tråden her, finner du noen bilder av de to Er det deg på det bildet Trodde du var mann jeg hehe. Da er det kanskje samboern din el jeg har møtt med Orion ved Kastbera da? Han er ihvertfall knallfin! Og du tar flotte bilder! Siter
AG79 Skrevet 19. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Desember 2013 Er det deg på det bildet Trodde du var mann jeg hehe. Da er det kanskje samboern din el jeg har møtt med Orion ved Kastbera da? Han er ihvertfall knallfin! Og du tar flotte bilder! Nei, er nok meg du har møtt ja. Samboer på bildet Siter
Kaja Skrevet 19. Desember 2013 Rapporter Skrevet 19. Desember 2013 Jeg er vilt og hemningsløst forelsket i hunden din! De øynene <3 2 Siter
AnnikenK Skrevet 23. Januar 2014 Rapporter Skrevet 23. Januar 2014 For et uttrykk Han er nydelig. Siter
Rocket Skrevet 23. Januar 2014 Rapporter Skrevet 23. Januar 2014 Så har man bladd seg igjennom tråden atter en gang. Fy fader for en flott hund du har! 1 Siter
Rocket Skrevet 23. Januar 2014 Rapporter Skrevet 23. Januar 2014 Jepp, jeg også @Rocket ! Og ikke minst blir man inspirert på fotofronten! For selv om motivet er nydelig så er bildene også helt fantastiske! Siter
Lunatic Skrevet 24. Januar 2014 Rapporter Skrevet 24. Januar 2014 Å, jeg går meg bort i det blikket Har kun møtt en Saarloos, og jeg ble bare helt bergtatt av han jeg. Helt nydelige hunder! Siter
LØJ Skrevet 25. Januar 2014 Rapporter Skrevet 25. Januar 2014 Istemmer de fleste her, for en vakker vakker hund Og kred til en super fotograf! Siter
AG79 Skrevet 2. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Februar 2014 Takk for hyggelige tilbakemeldinger folkens 2 Siter
AG79 Skrevet 2. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Februar 2014 Nok en gang, takk for hyggelige tilbakemeldinger Siter
Guest vivere Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Skrevet 2. Februar 2014 Og ikke minst blir man inspirert på fotofronten! For selv om motivet er nydelig så er bildene også helt fantastiske! Det skumle med "slike hunder" og slike bilder er at det er nok av tullinger som vil ha en eller noe som ligner det de ser på fotoene Siter
Rocket Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Skrevet 2. Februar 2014 Det skumle med "slike hunder" og slike bilder er at det er nok av tullinger som vil ha en eller noe som ligner det de ser på fotoene Så absolutt, innrømmer glatt at jeg drømmer om en Saarloos når jeg kikker igjennom denne tråden, Men så popper man ut av bobla etterpå da, for jeg vet jo at en slik hund er langt utenfor hva jeg hadde klart å håndtere pr nå. Så at mer impulse folk eller folk som ikke evner å se egne begrensinger eller som bare ikke gidder å sjekke mer enn at bikkja ser fin ut kan finne på å kjøpe seg en slik uten videre er ikke overaskende dessverre. Man blir på mange måter dratt inn i en annen verden når man ser slike bilder som dette. Bildene fanger øyeblikkene så bra at man nesten føler man er der og ser dem selv. Siter
AG79 Skrevet 16. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Februar 2014 https://dl.dropboxusercontent.com/u/10283971/GOPR0011_1_1.mp4 Funker det med en liten videolink her da tro ? 1 Siter
ida Skrevet 16. Februar 2014 Rapporter Skrevet 16. Februar 2014 Det står at filen er skadet ... Siter
SoppenCamilla Skrevet 16. Februar 2014 Rapporter Skrevet 16. Februar 2014 Jeg får ikke se. Har prøvd i Opera og Firefox. Siter
Recommended Posts