Synnikken Skrevet 27. Desember 2011 Rapporter Skrevet 27. Desember 2011 Har sett/følger med på: True Blood The Vampire Diaries Glee Suits Shameless (US) Dexter Nå er jeg helt "tom" Trenger seriøst noe å fylle skolten min mens jeg strikker på kveldstid! tips? Siter
HeleneFS Skrevet 27. Desember 2011 Rapporter Skrevet 27. Desember 2011 Dette er de jeg følger med på, ser du ikke er into chick-serier, så da liker du sikker ikke de jeg liker Community Cougar Town Desperate Housewives Gossip Girl Greys Anatomy Hellcats Heroes Mercy Mike and Molly (kjeeedelig etter en liten stund synes jeg) Private Practice (søsterserien til Greys) Privileged The Big Bang Theory Two And A Half Men (den nye sesongen med Aston er helt genial) også ser jeg på noen av de du nevner, True Blood er min absolutte favoritt Siter
Ingvild Skrevet 27. Desember 2011 Rapporter Skrevet 27. Desember 2011 Jeg liker How I Met Your Mother, jeg. Det begynner å dra seg ut litt nå, men de første sesongene er herlige. 3 Siter
Wednesday Skrevet 27. Desember 2011 Rapporter Skrevet 27. Desember 2011 American Horror Story The Walking Dead! 2 Siter
Synnikken Skrevet 27. Desember 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Desember 2011 Dette er de jeg følger med på, ser du ikke er into chick-serier, så da liker du sikker ikke de jeg liker Community Cougar Town Desperate Housewives Gossip Girl Greys Anatomy Hellcats Heroes Mercy Mike and Molly (kjeeedelig etter en liten stund synes jeg) Private Practice (søsterserien til Greys) Privileged The Big Bang Theory Two And A Half Men (den nye sesongen med Aston er helt genial) også ser jeg på noen av de du nevner, True Blood er min absolutte favoritt Strøk ut de jeg har null interesse for De andre skal jeg sjekke ut! 1 Siter
Synnikken Skrevet 27. Desember 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Desember 2011 Jeg liker How I Met Your Mother, jeg. Det begynner å dra seg ut litt nå, men de første sesongene er herlige. Den serien jeg syns er mest kjedelig i hele halve verden det "skjer" liksom ingenting syns jeg... *føle seg vanskelig* American Horror Story The Walking Dead! The Walkin Dead er ikke helt meg tror jeg, men skal sjekke ut American Horror Story! Siter
SFX Skrevet 27. Desember 2011 Rapporter Skrevet 27. Desember 2011 Absolutely Fabolous Coupling Futurama The Secret Life of Us The West Wing Siter
Guest Yellow Skrevet 27. Desember 2011 Rapporter Skrevet 27. Desember 2011 A modern family er utrolig bra! Meste jeg følger med på ellers er nevnt. Siter
soelvd Skrevet 27. Desember 2011 Rapporter Skrevet 27. Desember 2011 Criminal Minds! Ingen over, ingen under, ingen ved siden. 6 Siter
Krelise Skrevet 27. Desember 2011 Rapporter Skrevet 27. Desember 2011 Bones Downton Abbey MASH (beste komiserien ever, selv om den begynner å dra på åra ) Castle Firefly (hvis du liker sci-fi) 1 Siter
MaritaS Skrevet 27. Desember 2011 Rapporter Skrevet 27. Desember 2011 (endret) Once upon a time. Er visst bare 8 epd eller noe ute enda, men liker det jeg ser edit: Glemte jo DOCTOR WHO! Beste serien i hele verden! Endret 27. Desember 2011 av MaritaS Siter
LindaM Skrevet 27. Desember 2011 Rapporter Skrevet 27. Desember 2011 - The secret circle (basert på en bokserie skrevet av samme forfatter som Vampire Diaries. Foreløpig har de pause, og neste episode kommer 5. Januar) - Switched at birth (kun halvparten av 1. sesong har kommet, desverre - og de har en pause som kommer til å vare en stund, virker det som..) - Medium - Cold Case - The Closer (- Teen wolf, som allerede er nevnt. 1 sesong har kommet, men de filmer sesong 2 i dette øyeblikk ) Siter
simira Skrevet 27. Desember 2011 Rapporter Skrevet 27. Desember 2011 Jøss, kan jeg få litt av all den tiden du har? 1 Siter
Renate A Skrevet 27. Desember 2011 Rapporter Skrevet 27. Desember 2011 Bones syntes jeg er bra, og Cold Case Siter
Carro92 Skrevet 27. Desember 2011 Rapporter Skrevet 27. Desember 2011 Grimm Revenge Being Human The secret circle Merlin 1 Siter
Wildah Skrevet 27. Desember 2011 Rapporter Skrevet 27. Desember 2011 Once upon a time skal ha premiere på 1. nyttårsdag. Den så interessant ut 3 Siter
Anette Skrevet 27. Desember 2011 Rapporter Skrevet 27. Desember 2011 Once upon a time skal ha premiere på 1. nyttårsdag. Den så interessant ut Den er kjeeeeeempebra og jeg har fulgt med den fra USA 1 Siter
Synnikken Skrevet 27. Desember 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Desember 2011 Jøss, kan jeg få litt av all den tiden du har? Værsågod! *gi vekk tid i bytte for å få jobb* 1 Siter
HeleneFS Skrevet 27. Desember 2011 Rapporter Skrevet 27. Desember 2011 90210 Er imponert over at du ikke foreslo Home And Away *fnis** 1 Siter
Recommended Posts