Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva fikk du julen 2011?


pippin
 Share

Recommended Posts

Jeg har fått gavene spredd utover hele desember jeg, så husker ikke alt :P

- Et stort Agria tøybur

- 4000,-

- Hurtta dekken til Taz

- Stavmikser

- 2 Smykker

- Skjerf

- 2 Gensere

- 4 sett med pysj

- Sminke

- Øredobber

- Noe godt til hundene

- 2 agilitybøker og 1 store boka om hunder

- 1 gavekort på Norli

- En pakke med 3 lipglosser

- Grunnkurset i hundemassasje

- Sokker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Så mye fint folk har fått! Jeg har fått så mye at det er nesten flaut, og jeg er så rørt og aner ikke hvordan jeg skal få sagt takk. Jeg har fått fargeprinter, mixmaster, Harry Potter-bøkene på

Discokule

Mange par med tykke sokker. Herlig.

Jeg fikk jakke tidligere i år, som jeg elsker! :wub:

Fikk askebøtte på lille julaften av bror, han gadd ikke pakke den inn. :lol: Den gjør jobben som havrebøtte hjemme nå.

På julaften fikk jeg

Radio (ble ringt opp 22. av mamma, "radio" var nemlig ikke spesifikt nok, det var spørsmål om jeg ville ha dab, med eller uten tilkoblinger og diverse og diverse. Sa at jeg ønsket meg en helt enkel radio som kan bo på kjøkkenet - det fikk jeg!)

Sett med tynn slåbrokk, toalettmappe, og tynne tøffler fra nigeria

Peissett (del to av gaven fra bror)

Og noen perlesmykker/armbånd i en vinpose, de var riktignok med forbehold om å bli brukt, så de leverte jeg vakkert tilbake. Flotte håndslipte perler fra nigeria, og jeg bruker ikke sånt, og risikerer at de havner i en hundekjeft eller kattekjeft hjemme hos meg :lol: Ingen sure miner for at jeg ikke ville ha dem, var jo ikke det at jeg ikke syntes de var fine, men bedre at mamma har dem og bruker dem.

Av bonden fikk jeg herlig lue og vanter, og hundene fikk hver sin skål og en pakke tyggebein. :ahappy:

Er vel ikke umulig at det ligger en pakke eller to å venter på meg på posten når jeg kommer hjem også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble såååå glad da vi startet julegaveåpningen i år da jeg trodde jeg ikke kom til å sitte igjen med så mye siden jeg var med å kjøpe de fleste fra før, men herregud så snille foreldre jeg har <3

Men jeg ser at flere her inne får 10 ganger dyrere julepresanger enn meg, så for andre virker nok ikke dette så veldig mye :P

Jeg fikk

- Stormberg dunjakke, den beste jakka jeg noengang har tatt på meg

- Timerland vintersko

- Kari Traa fleecejakke

- Superfin genser fra svigerfamilien

- En topp som jeg likte utrolig godt

- En annen topp som skal byttes *grøss*

- Parfyme

- Pønker smykke som skal byttes *grøss*

- Lipgloss

- Undertøy

- Bokstaver til leiligheten, et sett med "HOME" + "&" sånn at jeg kan sette sammen "H&E" og få initialene til meg og min kjære

- Konfekt... når ble jeg så gammel?

- Hårbørste

- Håndkle og vaskeklut

- Håndkrem

Første julen uten noen elektroniske duppeditter, men det gjør meg ingenting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er, som alltid, superfornøyd med gavene mine - folk er for snille :) Det ble en annerledes og delt jul i år - det er eneste "nedturen" med denne julen kontra hva jeg er vant med.

Uansett, jeg fikk:

- Støvsuger m/ ekstra poser

- Brødrister

- Frityrkoker

- En god del klær (jakke, to bukser, genser, t-skjorte, undertøy)

- Gavekort 1000 kr til klær

- Gavekort 500 kr på Steen & Strøm-senter

- Gavekort 500 kr på kino

- 2 x Eon (tegneseriebøker)

- Sekk

- "Gummiblaster" til telefonen :lol:

- Hvitvin

- "Shoppingdag" med middag etterpå

Trooor ikke jeg har glemt noe nå?

Hundene fikk et halsbånd hver, 8 leker og diverse godbiter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var og kjempeheldig!

- Nye fjellsko/tursko fra Timberland fra kjæresten - i riktig størrelse og den modellen jeg liker best og alt! Det hadde jeg ikke engang TENKT på å ønske meg, men siden jeg måtte låne sko for å være med han på jakt i høst tenkte han at det var en god idé. Gjett om jeg ble glad! Fikk også parfyme!

- Gavekort på 1000 kr på XXL

- Bøker; Of mice and men, Norske hemmeligheter (genial bok) og Slipp håndtaket når du vrir (Tor Åge Bringsværd).

- Film og cd

- Bodylotion og knallgod håndkrem - kommer godt med - man blir tørr på hendene av å jobbe på sykehus

- Karaffel

- Utrolig lekkert sett med to kopper og to fat (type kaffe)

- Lue og vanter

- Inspirasjonskalenderen 2012

- Cd som lillesøsteren min har spilt inn sammen med tre venner - utrolig proft og bra

- Manikyrsett

- Gavekort på HM

- Årsmedlemskap i DNT

- Penger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg prøve å komme på alt, da. Allerede lenge siden jul i mitt hode. Valgte ut et stort flertall av gavene mine selv i år, og er derfor strålende fornøyd! Dansesko, uggs, litt klær jeg hadde valgt selv.. en jeg ble også overrasket over en del ting:

Tekopp og te. Masse te!

Smykkestativ.

En bok med tittelen "Du er god nok!", fra venninnene mine som prøver å få opp selvtilliten min. Beste! :lol:

To charms til armbåndet mitt, fra mine to beste venninner. Veldig personlige begge to.

Boken "Drep ikke en sangfugl", fra eksen til venninnen min. Han husket at jeg sa mens de fortsatt var samen at jeg ønsket meg den, og måtte bare kjøpe den til meg da han kom over den. Veldig koselig!

Teaterbillett fra Det Norske Teatret. "Vi ønskjer å sjå meir til deg på Det Norske Teatret i 2012. Derfor får du ei hyggeleg teatergåve av oss denne jula." :flowers:

Bestevenninnen hadde rammet inn familieportrett-bildet vårt, som vi har ledd sånn av. Det ser så oppstilt ut, med kunstige smil foran juletreet, og Tinka i pen dekk mellom oss. Vi holder til og med hender. Det skal rett opp på veggen :lol:

Fineste krystall-bling-prinsesse-flexi'n fra Lill, som jeg har skrevet om i akkurat nå.

Dette bildet, tegnet av IW. Nyyydelig, tusen takk! Akkurat slik jeg så for meg, du har til og med valgt yndlingsbildet mitt ;)

tinkargb.jpg

Søsteren min har strikket en bamse til meg. Hun er så flink!

Også har jeg en venninne som jeg ikke har fått gaven fra enda. Jeg håper det er teaterbilletter. Vi har laget en liten tradisjon på det - hun gir to billetter til en forestilling, og jeg gir henne to billetter til en annen. Så går vi sammen på begge. Vinn-vinn! :D

Også fikk jeg dekker musikalteaterkurset på Bårdar for sesongen våren 2012. Med det kurset følger goden "Dans så mye du vil", som jeg har planer om å bruke så langt jeg kan uten at det går ut over omsorgen for Tinka. De er snille og lar meg ha henne liggende i salen der, men selv om hun godtar det er nok ikke musikken det beste for ørene hennes. Så vi får se. Er uansett en utrolig flott gave å få!

Veldig, veldig fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Jeg får ofte raskere bånd med hannhunder jeg omgås, men jeg har nok selv landet på at det er tisper jeg skal ha nå. Foretrekker å ha hund som ikke skal tøffe seg eller bli tøffet på av andre hunder (og min erfaring er at dette er svært mye mer utbredt blant hanner enn tisper, selv om det det å forvente uansett kjønn blant noen raser), og synes ikke det er stas med høy kjønnsdrift hele året og stresset det kan medføre heller. Men hanner er generelt noe friskere (på den måten at det er flere tisperelaterte plager enn hannhundrelaterte) og ikke variabel i forhold til egen syklus som noen tisper er. 
    • Hannhunder kan sikkert være fine dyr for noen, men det er dessverre ikke min personlige opplevelse, og den jeg har hatt ga ikke særlige gode erfaringer med kjønnet. Jeg foretrekker helst tisper, især siden man nå ønsker drive oppdrett. Syntes de er mer seriøse, ærlige og stabile oppå det igjen. For ikke å snakke om manglende snoppevask, markering og lettere for samkjønnsaggresjon For all del, jeg kjenner trivelige hannhunder, og en gang i fremtiden var planen å forhåpentligvis importere en trivelig og fin en. Men har skjønt at å planlegge hund skal jeg ikke gjøre, det går aldri som jeg vil   
    • Jeg eier en selveier leilighet i et sameie. Helt uproblematisk. Leste vedtektene før jeg bydde/kjøpte og snakket med megler om dyrehold også først.  vi er vel rundt en 70 enheter tror jeg totalt på 5 bygg. Og jeg vet det er minst 10 hunder som bor her fast pr.d.d + folk som passer hund med ujevne mellomrom. Og en hau med katter er det også. Eneste regelen vi har er at hunder ikke skal i heisen pga allergi, det går bra siden hvert bygg kun er 4 etasjer. Tror dog det er folk som bryter den regelen ganske ofte som bor høyere opp en meg i første. 😂  Relativt nytt bygg da, ferdigstilt i 13/14 og dermed veldig god lydisolering også. 
    • Han fikk vite det når vi hadde hilsa på valpene! 😂
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...