MonicaT Skrevet 22. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2011 Hei. For kort tid siden spurte jeg om noen viste om en hundeseng som matchet den jeg hadde. Nå har noen snille hunder tatt kverken på den senga også, så jeg er på jakt etter to hundesenger som er komfertable/myke og passer i en stue. Noen gode tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 22. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2011 Hvis det er utseende man går etter så har jeg alltid likt Fatboy-sengene. Men jeg ville ikke brukt så mye penger på hundeseng da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 22. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2011 Det viktigste er egentlig at de er gode å ligge i Gamlemor på 10 liker å ligge mykt. Utseende er ikke så viktig, men de trenger ikke være stygge liksom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
breton Skrevet 22. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2011 Jeg har disse: http://www.hooks.no/product.aspx?productid=055088&deptid=1038&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 22. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2011 Har du sett på hundesengene til Back on track? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 22. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2011 Hva med biabed med noen myke tepper oppi? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 22. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2011 Mine har en biabed, en rund en fra Clas Ohlson, en stor pute fra IKEA (har en til på et annet rom), og en annen seng fra Biltema (rund). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 22. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2011 Biabed med saueskinn fra IKEA oppi Det ser både fint ut og er varmt og mykt for hundene. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 22. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2011 Biabed med saueskinn fra IKEA oppi Det ser både fint ut og er varmt og mykt for hundene. Det har vi her i huset og. Labbisen (med litt divanykker på sine gamle dager) likte den veldig godt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 22. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2011 Det blir nok Bia bed. Hvor får jeg tak i de billigst mulig? Smart tips med saueskinn oppi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 22. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2011 Det blir nok Bia bed. Hvor får jeg tak i de billigst mulig? Smart tips med saueskinn oppi Hööks har fake biabeds til noen få hundrelapper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 22. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2011 Mine har svart Biabed en slik hundesofa, bare i mørkebrunt og beige og en slik Posh hundeseng Gode alle sammen, og de passer godt til interiøret (hvor det går i svart, brunt og lyst tre). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 22. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2011 (endret) Har vært fornøyd med Biabed'n så godt mulig det blir to sånne. Hvor er den Posh senga kjøpt? Finnes det noen firkantet seng/ramme man kan kjøpe og så ha i madrasser man selv ønsker? Noe ala disse, bare at disse er runde. Hadde vært bedre om de var firkantet og ikke så høye, da kunne man lett bytte madrasser og evt hatt flere om man ville. Har en sånn allerede, i gangen. Endret 22. Desember 2011 av MonicaT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 22. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2011 Om du har anledning ville jeg definitivt stukket over grensen og kjøpt biabed. Mye billigere der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Milla Skrevet 23. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2011 Vi har BiaBed med en babydyne oppi. Da kan jeg skifte trekk ofte, og bare vaske det på 60 grader. Lettvint og mykt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 23. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2011 Pøbel har forresten overtatt en sånn av han ene vi bor med også. 975,- koster den på IKEA. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 23. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2011 Bananen: Er det "menneskesofa" eller hva? Kan ikke ha noe som er for høyt opp, da jeg ser at gamlemor begynner å slite litt med å hoppe mye. Heller litt mot 2 Biabed og så en slik madrass som former seg (husker ikke hva heter) Eneste minus er at Amigo er fæl til å dra alt han kan uttover, så et saueskinn i Biabeden blir nok ikke liggende lenge ..han drar alt rundt om. Noen som har erfaring med Molly Mutt? Har tidligere hatt "teddy" senger, sånne runde med fleece/fluffy rundt, men de er jo blitt svindyre de også. Så da er sikkert BiaBed like smart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 23. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2011 saccosek til hund har vært en slager her. Foruten at valpene tisser i den så da har jeg måtte pakke den vekk innen dem blir reine. Det er nemlig dritgøy å grave/hoppe og da lekker valpen. Ellers har feltseng for hund også vært en slager Dog med et teppe oppå for den gamle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stueloff Skrevet 27. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2011 Hva med å lage selv? Liker de som er i denne tråden: http://hundesonen.no/forum/topic/58398-hjemmelaget-utstyrloesninger/ Enkle, myke, billige og man kan bestemme design helt selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 28. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2011 Jeg kjøpte en hundeseng (madrass) på Europris i sommer. En sort en i sky. Tjukk pute, lekker og billig, med andre ord jeg er superfornøyd, særlig med tanke på at den har vart i et halvt år uten at det lett merkes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikkjehuset.no Skrevet 28. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2011 så en toetasjes hundeseng på Buster zoo i dag, den var bare helt rå, men kostet der etter, 6500,- Hundesengene i lageselvtråden er suuper fine! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 30. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2011 Alle hunder trenger egen sofa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 30. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2011 Jeg har 2x bia bed BUSTER Memory Foam hundeseng BOT hundeseng Kjempe fornøyd med alle tre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 1. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2012 Det blir 2x Bia Bed, samt at jeg har bestilt et Molly Mutt seng Skal kjøpe en slik Memory Foam hundeseng også, men det får vente litt. Har i tillegg sofa, plysj seng og en kurv - så det mangler ikke på liggeplasser akkurat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ann.myaussies Skrevet 3. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2012 Har du prøvd Saccosekk? Tenkte og investere i nye senger nå som det er salg, men usikker på hva jeg skal kjøpe. Biabeden var vi veldig fornøyd med helt til vofsee spiste dem opp :/. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts