Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpegjengen 2012!


tm100021
 Share

Recommended Posts

  • Svar 479
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hurra Hurra Hurra! Jeg kan skrive i denne tråden Denne her la seg i veska mi og ville bli med meg hjem!

Da har vi hund i huset igjen!

Jeg slenger meg inn her jeg, hurra for det! Ah, sukk

Posted Images

Jeg skal ha en hurv med små terrorister som forhåpenligvis flytter ut i løpet av 1 halvår 2012.

Dvs jeg skal ha valpekull :P

(men først må hun vel parres.)

40460_10150250744480072_834435071_14376114_5775851_n.jpg

Venter forresten også en import iløpet av året, men den skal heller ikke bo hos meg. Men også den tispen må parres, blir drektig og får en tispevalp som jeg faktisk vil ha ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjeder meg, så jeg legger ut bilde av pappaen :D

Beau1.jpg

Åååå, jeg bare elsker han der altså :wub:

Bilde av valpiser 1 juledag når de hadde fått strømpene sine :lol:

376066_2350669127102_1261325161_32006295_912878141_n.jpg

Det siste bildet her skulle søren meg vært sensurert! At det i det hele tatt går an! :wub:

Masse tjukkeminigrisbebiser!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hentet lille Kida første juledag så har hatt henne litt over en uke nå :D Verdens søteste lille nurk! Vi gleder oss til å bli bedre kjent med alle de som har fått, skal få eller ønsker deg valp i 2012 :D

*klippet bilde*

Så utrolig søt hun er! Gleder meg til å møte henne. :) Bor du på Pentagon eller i leiligheten nå/i januar?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig søt hun er! Gleder meg til å møte henne. :) Bor du på Pentagon eller i leiligheten nå/i januar?

Ja, det skal jeg, om jeg ikke blir kastet ut da ;) vi er på pentagon nå faktisk! Gleder meg til det blir mere liv her, utrolig kjedelig her nå som alle er hjemme på ferie! Bare internasjonale studenter som er her og de er ikke så veldig interessert i å hilse på mongo valpen min :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det skal jeg, om jeg ikke blir kastet ut da ;) vi er på pentagon nå faktisk! Gleder meg til det blir mere liv her, utrolig kjedelig her nå som alle er hjemme på ferie! Bare internasjonale studenter som er her og de er ikke så veldig interessert i å hilse på mongo valpen min :P

Haha, det var litt sånn den siste helga før jul også. :P Jeg kommer nedover fredag ettermiddag-ish og skal jobbe på lørdag, men da kan vi kanskje møtes på søndag? Me får sjå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det var litt sånn den siste helga før jul også. :P Jeg kommer nedover fredag ettermiddag-ish og skal jobbe på lørdag, men da kan vi kanskje møtes på søndag? Me får sjå :)

Det vil jeg veldig gjerne! Satser på at jeg har fått dratt med meg Maria ut hit når den tid kommer ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hopper inn i denne diskusjonen uten å ha lest alt fordi jeg er så ivrig! 2012 blir et utrolig viktig år for meg fordi det er nå jeg endelig skal få min første hund etter så mye som 16 års drømming. Hvorfor det tok så lang tid? Jeg var sju da jeg oppdaget hund, 13 da jeg endelig fikk overtalt muttern og 13 da muttern foreslo en allergitest....

Nå er jeg 23, har fått en gratis EFT-behandling (noe superalternativt som ser ut til å virke siden jeg har innhalert mye hundehår siden - her sniffes de hunder jeg får tak i!), fullfører studier og skal begynne mitt eget liv slik jeg vil ha det. Jeg vil at mitt liv skal inkludere hund! Og jeg har plan b, c, d, e, f og g med tanke på allergi ;)

Etter mye research har valget falt på dansk svensk gårdshund fra Kennel Lille-Lo og mor blir mest sannsynlig Delicious Lucca som jeg så langt har møtt moren og broren til (jeg mener iallefall at jeg har møtt Zorro?).

I utgangspunktet vil jeg ha tispe, men jeg har lest og erfart at hannhund og tispe er ganske like hos gårdshunden så personlighet er viktigere enn kjønn. Den skal hete Bombini fordi det betyr 'humler' og jeg skal gå på masse kurs fordi jeg har glemt MYE på ti år (jeg slutta med hund etter den allergitesten....).

Valpen min kommer til høsten omtrent. Om det betyr leveringsklar i august eller november veit jeg ikke ennå, men det blir nå uansett en etterlengtet dag når den lille bolla skal hentes! Den er høyt elsket selv om den ikke er født ennå :)

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det skal jeg, om jeg ikke blir kastet ut da ;) vi er på pentagon nå faktisk! Gleder meg til det blir mere liv her, utrolig kjedelig her nå som alle er hjemme på ferie! Bare internasjonale studenter som er her og de er ikke så veldig interessert i å hilse på mongo valpen min :P

Jammen, hey! Jeg er her med Leja-valpis :D Løa it is - rett over veien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen, hey! Jeg er her med Leja-valpis :D Løa it is - rett over veien!

Er du? Da kan jeg spionere på deg fra vinduet mitt! haha^^ Jeg er klar for en valpe date om du har lyst til det? Skal være på Pentagon til i morra tidlig også kommer jeg tilbake på kvelden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper på små Sibber i 2012. Blir kjempespennende. Første valpekull for meg. Men regner med at jeg kan dra nytten av erfaringen med 40 planlagte rasekattkull også her. Har jo hatt rasen Siberian Husky i 18 år så den er jo ikke ny her hos meg, men valper er nytt. Så får vi se da om naturen samarbeider. For det gjør den i alle fall ikke alltid på katt :rofl:

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper på små Sibber i 2012. Blir kjempespennende. Første valpekull for meg. Men regner med at jeg kan dra nytten av erfaringen med 40 planlagte rasekattkull også her. Har jo hatt rasen Siberian Husky i 18 år så den er jo ikke ny her hos meg, men valper er nytt. Så får vi se da om naturen samarbeider. For det gjør den i alle fall ikke alltid på katt :rofl:

Åh! :wub: Denali er jo så vakker! Er hannhund bestemt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så lyst til å lage egen tråd, men tenker at det er kanskje greit å vente til neste uke for å se at alle blir født og at det går bra. Kan noen skru opp tempoet på tiden, takk!

:o Nei, vær så snill, ikke skru opp tempoet på tiden enda mer, please :lol: Jeg skrudde det opp når jeg venta på Monti og angrer bittert :lol: *Søke om å få noen timer til i døgnet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valp er da ikke stress, valpetiden er den fineste tiden som finnes! :wub: Skulle ønske mine var valper hele tiden jeg :lol:

Nja... Hihi. Valper er utrolig skjønne, men det er som IW sier. De kan ikke en dritt! Og det er litt frusterende når man er vant med en voksen, klok hund. De er mye smartere enn man tror de små, så de vet å finne på mye rart :P men herlige?! Oh yes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...