Synnikken Skrevet 12. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2011 Heia! Satt akkurat å leste "har du truffet en sonis tråden" Så kom jeg til å tenke, om jeg får lov av Espen til å lage pins med Hundesonen.no på som jeg kan selge videre til dere for en billig penge + frakt. Har fått prisoverslag alt Tenker det hadde vært morro å ha en sånn liten sak hengene på jakken feks på utstilling/stever/andrehundetingjegikkeharpeilingpå. Hva syns dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 12. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2011 Ja, det hadde vært kjempekult! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 12. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2011 Ja, hvorfor ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 12. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2011 Hadde jo vært ganske så kult da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 12. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2011 Hvor mange penger da, da? Men ja, hadde ikke vært så dumt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 12. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2011 5/10 kr + frakt (dvs, konvolutt + frimerke) (hvis vi får lov av espen å bruke logoen til sonen så blir den på 32 mm i bredde, da er det 10 kr. Blir det med "bare" Hundesonen.no blir den billigere) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 12. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2011 5/10 kr + frakt (dvs, konvolutt + frimerke) (hvis vi får lov av espen å bruke logoen til sonen så blir den på 32 mm i bredde, da er det 10 kr. Blir det med "bare" Hundesonen.no blir den billigere) Mååå vi ha med hunden? Kunne vi ikke heller hatt et poteavtrykk eller noe, noe litt "renere"? Superbra at du ordnet, forresten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 12. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2011 Blir nok bare "hundesonen.no" med de hvite små prikkene under (siden pinsen er såpass liten) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 12. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2011 Det hadde vært kult Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 12. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2011 Det hadde vært morsomt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 12. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2011 Men hadde det ikke vært bedre med et symbol eller noe da, istedenfor liten skrift? Slik at man ser det en gang, ikke til å ta feil av? Den hunden er jo stygg, men gjenkjennelig iallefall. Det beste hadde vært den gamle hunden... den var mye bedre! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 12. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2011 Men hadde det ikke vært bedre med et symbol eller noe da, istedenfor liten skrift? Slik at man ser det en gang, ikke til å ta feil av? Den hunden er jo stygg, men gjenkjennelig iallefall. Det beste hadde vært den gamle hunden... den var mye bedre! Var derfor jeg tenkte et poteavtrykk, eller noe slikt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 12. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2011 Var derfor jeg tenkte et poteavtrykk, eller noe slikt. Men hadde det ikke vært bedre med et symbol eller noe da, istedenfor liten skrift? Slik at man ser det en gang, ikke til å ta feil av? Den hunden er jo stygg, men gjenkjennelig iallefall. Det beste hadde vært den gamle hunden... den var mye bedre! Da må vi jo få laget noe, da blir det mer styr bare. Kanskje bedre å bare ha "Hundesonen" da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 12. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2011 Kan dere ikke lage Hundesonen.no-nummerlappklype? 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 12. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2011 Jeg kunne godt tenkt meg en pin med bare poteavtrykk eller logoen til hundesonen, har ikke så lyst å reklamere for alle jeg møter hvor de kan finne meg på nettet (ved å ha hundesonen.no på altså) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cattn Skrevet 12. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2011 Syns det virker helt genialt jeg! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 12. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2011 Kan dere ikke lage Hundesonen.no-nummerlappklype? Ja Mulig du kødda men jeg syntes det var en super ide Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 12. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2011 Ja Mulig du kødda men jeg syntes det var en super ide Kødda ikke! Jeg tenker liksom at jeg kanskje ikke ville vært så interessert i å vandre rundt med en pins (men kanskje button), men nummerlappklype har jeg jo liksom uansett på! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 12. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2011 Jeg kunne godt tenkt meg en pin med bare poteavtrykk eller logoen til hundesonen, har ikke så lyst å reklamere for alle jeg møter hvor de kan finne meg på nettet (ved å ha hundesonen.no på altså) Enig med du! En sånn "hemmelig" button med et symbol vi på sonen kjenner igjen hadde vært kult! Så kan vi ha de på uten å vise alle hvor vi er på nett. Altså - jeg er ikke så redd for det, men på en annen side er det deilig å ha "sin egen verden" på nett innimellom og 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavEmil Skrevet 12. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2011 Kva er ein nummerlappklype? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 12. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2011 Kva er ein nummerlappklype? Klype til å feste nummerlappen når en er på utstillinger eller stevner. Det finnes helt enkle som koster 15 kroner på utstilling: Det finnes de med logo fra spesielle begivenheter - på verdensvinnerutstillingen i 2008 fikk vi nummerlappklype med logoen som deltagergave, for eksempel: Eller så kan en kjøpe dyre nummerlappklyper med malt raseportrett eller rasen i siluett i "sølv" og "gull" eller med diamanter og ja, som et dyrt smykke: Det er altså en sikkerhetsnål med mer eller mindre pynt, også ei klype hvor en kjører fast startnummeret. Noen bruker også "plastmapper" med strikk som strappes til overarmen, men de stopper enten blodomløpet eller sklir nedover armen på meg, så jeg er ingen fan av dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 12. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2011 Jeg kunne godt tenkt meg en pin med bare poteavtrykk eller logoen til hundesonen, har ikke så lyst å reklamere for alle jeg møter hvor de kan finne meg på nettet (ved å ha hundesonen.no på altså) Enig. Noe sånt forsempel? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 12. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2011 Nummerlappklyper er håååpløse iallefall for en som er stresset på utstilling... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 12. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2011 Jeg bruker bare sånn armbind, så passer dårlig for meg med sånn pin. Armbind er konge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarpeSkrotum Skrevet 12. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2011 Det er da heller ikke alle soniser som driver med utstilling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts