Ingvild Skrevet 8. Desember 2011 Rapporter Skrevet 8. Desember 2011 Litt sånn: Litt sånn: Også er jeg nok litt mer sånn en jeg helt liker å innrømme selv: Siter
Mirai Skrevet 8. Desember 2011 Rapporter Skrevet 8. Desember 2011 Føler meg litt sånn, sammenlignet med folk på min alder. 2 Siter
Gjest Skrevet 8. Desember 2011 Rapporter Skrevet 8. Desember 2011 Bare akkurat idag da. På mitt beste føler jeg meg mere sånn, svevende på en rosa sky Siter
Djervekvinnen Skrevet 8. Desember 2011 Rapporter Skrevet 8. Desember 2011 Jeg har det sånn inni meg: Jeg "lever" i en fantasi/drømmeverden, hvor jeg bare kan la meg dykke ned i når jeg vil ha en virkelighetsflukt. Er veldig takknemmelig for fantasien min. Kunne ikke forestillt meg hvordan det hadde vært å vært helt "tom". 1 Siter
Zitka Skrevet 8. Desember 2011 Rapporter Skrevet 8. Desember 2011 Litt sånn: Litt sånn: Også er jeg nok litt mer sånn en jeg helt liker å innrømme selv: Må si at du traff meg også der Bare jeg er litt slik også: Siter
MegaMarie Skrevet 8. Desember 2011 Rapporter Skrevet 8. Desember 2011 Litt sær, veldig snill, smart på sine egne rare måter og veldig søøt! Sånn bortsett fra at jeg ikke er brutalt ærlig eller flink til å trøste folk. 3 Siter
ida Skrevet 8. Desember 2011 Rapporter Skrevet 8. Desember 2011 Deler personlighet med Aya men er nok mer sånn selvom jeg eeegentlig mener jeg er sånn Om noen år er jeg redd dere ser meg sånn 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 8. Desember 2011 Rapporter Skrevet 8. Desember 2011 (må kanskje ha sett serien) syrete... 1 Siter
Guest 2ne Skrevet 8. Desember 2011 Rapporter Skrevet 8. Desember 2011 Litt sær, veldig snill, smart på sine egne rare måter og veldig søøt! Sånn bortsett fra at jeg ikke er brutalt ærlig eller flink til å trøste folk. Da er du søt og morsom da Siter
ipadda Skrevet 8. Desember 2011 Rapporter Skrevet 8. Desember 2011 Utapå er jeg mer sånn: Næmmen, du er søt du Siri Sånn ser jeg ut: Siter
HeleneFS Skrevet 8. Desember 2011 Rapporter Skrevet 8. Desember 2011 (endret) Det er få som tror det, men sånn som dette føler jeg meg: Ensom, trist, lite likt og at jeg aldri fortjener noe bra. Æsj, ble for dypt dette.. edit: også føler jeg meg sånn Endret 8. Desember 2011 av Hapzen Siter
KarpeSkrotum Skrevet 8. Desember 2011 Rapporter Skrevet 8. Desember 2011 Det er få som tror det, men sånn som dette føler jeg meg: Ensom, trist, lite likt og at jeg aldri fortjener noe bra. Uff, syns dette var litt leit jeg. Fullt mulig å sende en PM hvis du føler for det. 4 Siter
HeleneFS Skrevet 8. Desember 2011 Rapporter Skrevet 8. Desember 2011 Uff, syns dette var litt leit jeg. Fullt mulig å sende en PM hvis du føler for det. Ikke gjør det Jeg er bare veldig dramatisk, vi alle har våre svarte hull, heldigvis føler jeg meg sånn som dette ca 80% av tiden: Sprudlende og glad i livet!!! 3 Siter
KarpeSkrotum Skrevet 8. Desember 2011 Rapporter Skrevet 8. Desember 2011 Så bra Men har du et svart hull, så står PM tilgjengelig. Få ut frustrasjonene og vær sikker på at det blir imellom oss i så fall. Edit: Dette gjelder alle. 2 Siter
Rocket Skrevet 8. Desember 2011 Rapporter Skrevet 8. Desember 2011 Ææææ umulig å forklare med ett bilde det altså. Følelsene mine er jo overalt hele tiden xD Jeg vil gi alle klemmer, spesielt de som trenger det. Er alltid der for andre. Så har jeg slike perioder, litt for ofte, men det er et fåtall som vet/merker det. Litt slik, da jeg har gjennomsnittlig 5 intreserte nå om dagen, har vist gjort godt intrykk xD (luksus problem i grunn) Og sånn. Liten(høydemessig), søt, med et stort hjerte, har blitt omtalt som engel, men er alikevell full i faenskap om jeg får det for meg Siter
Enits Skrevet 9. Desember 2011 Rapporter Skrevet 9. Desember 2011 Ohh dette blir ikke enkelt for hvordan jeg føler meg inni meg har et stoooooort spekter! Siter
Ia Skrevet 9. Desember 2011 Rapporter Skrevet 9. Desember 2011 Sånn føler jeg meg. Liten, drømmende og rolig. Det er ikke slik jeg fremstår, men innerst inne er det slik jeg er. Den jeg alltid har vært 2 Siter
jaktlykke Skrevet 9. Desember 2011 Rapporter Skrevet 9. Desember 2011 Haha, jeg må bare (lurer på hvor mange skjønner den) Boken er myyyye bedre enn filmen Men Christian Bale får en til å lure på hva som lurker under overflaten ja..! 1 Siter
Anette Skrevet 9. Desember 2011 Rapporter Skrevet 9. Desember 2011 Hva som plager meg Hvordan jeg føler om det Hva det har gjort meg: Hva alle rundt meg får meg til å føle meg: Siter
Recommended Posts