xxx12345 Skrevet 7. Desember 2011 Rapporter Skrevet 7. Desember 2011 Tar KG på ordet og ny bildetråd: Hvordan ser du ut inni deg? Edit: Sånn ser jeg ut inni meg Siter
KarpeSkrotum Skrevet 7. Desember 2011 Rapporter Skrevet 7. Desember 2011 Det er hvordan man føler seg på innsiden - man skal prøve å illustrere dette med et bilde 2 Siter
Hermes Skrevet 7. Desember 2011 Rapporter Skrevet 7. Desember 2011 Nå er jeg ingen kunstnersjel, slik jeg hadde sett for meg i min litt yngre ungdom. Men det er plass til både rot, kunst, og et par whippeter (får vel slenge på damen også, for syns skyld) i sjelen min Dette er fra Lucian Freuds hjem. Han hadde selv to whippets på et tidspunkt, Pluto og Eli, som også var inspirasjon til kunsten hans. Blant annet disse maleriene: Dro jeg konseptet litt langt, kanskje? 3 Siter
Kensington Gate Skrevet 7. Desember 2011 Rapporter Skrevet 7. Desember 2011 Sånn ser jeg ut inni meg! (Selvutnevnt politi?) 1 Siter
KarpeSkrotum Skrevet 7. Desember 2011 Rapporter Skrevet 7. Desember 2011 @ Kensington Gate: Trodde utifra andre tråden at rosinene hadde passet bedre - idag iallefall ... ditt skrukktroll Siter
Kensington Gate Skrevet 7. Desember 2011 Rapporter Skrevet 7. Desember 2011 @ Kensington Gate: Trodde utifra andre tråden at rosinene hadde passet bedre - idag iallefall ... ditt skrukktroll Slik føler jeg meg på utsiden: Siter
Guest Jonna Skrevet 7. Desember 2011 Rapporter Skrevet 7. Desember 2011 Vanskelig altså... Jeg kan være dette: Så brått etterpå Siter
tm100021 Skrevet 7. Desember 2011 Rapporter Skrevet 7. Desember 2011 Sånn ser jeg ut inni meg! (Selvutnevnt politi?) Åh! Det er inntrykket av deg også. 1 Siter
Emilie Skrevet 7. Desember 2011 Rapporter Skrevet 7. Desember 2011 Litt sånn utepå: Og til tider, litt sånn inni meg: 1 Siter
HHC Skrevet 7. Desember 2011 Rapporter Skrevet 7. Desember 2011 Absolutt ingen problemer med å tro på etter enkelte historier fra deg! 1 Siter
KarpeSkrotum Skrevet 7. Desember 2011 Rapporter Skrevet 7. Desember 2011 Slik føler jeg meg på utsiden: Syns egentlig din utside passet bedre med innside bildet jeg Min innside: Kilde = (...) (filmfront.no) Emil - ikke vondt ment, men tråkker i salaten rett som det er, (topp.no) rakkerunge(ne) representert av "Alalfa" og (jesuskvinner.no) - mye hjertevarme/omsorg (selv om det kan virke noe rart for noen her kanskje ) 1 Siter
Synnikken Skrevet 8. Desember 2011 Rapporter Skrevet 8. Desember 2011 Absolutt ingen problemer med å tro på etter enkelte historier fra deg! Siter
breton Skrevet 8. Desember 2011 Rapporter Skrevet 8. Desember 2011 Etter å ha smelt i veggen og måttet revurdere det meste av livet mitt og meg selv, er vel dette dekkende (ikke et bilde, men en sangtekst av Nordens desidert beste artist): Jag hugger i sten Men jag tror att jag sakta börjar se en kontur Några armar och ben Jag jobbar mig inåt så jag ser en figur 3 Siter
Bård Skrevet 8. Desember 2011 Rapporter Skrevet 8. Desember 2011 Sånn har jeg lyst til å føle meg - en uendelig brønn av selvtillitt og med meritter til å backe det opp: Sånn føler jeg meg - gammel og med ryggen mot samfunnet: Alt var bedre før! 2 Siter
Riot Skrevet 8. Desember 2011 Rapporter Skrevet 8. Desember 2011 Haha, jeg må bare (lurer på hvor mange skjønner den) 4 Siter
borderen Skrevet 8. Desember 2011 Rapporter Skrevet 8. Desember 2011 (endret) Oi, det var vanskelig! Sånn her VIL jeg føle meg (uredd, vill og sprek): Men noen ganger føler jeg meg mer sånn (altså sinnsstemningen, ikke utseende... ): Endret 8. Desember 2011 av borderen Siter
tulip Skrevet 8. Desember 2011 Rapporter Skrevet 8. Desember 2011 Haha, jeg må bare (lurer på hvor mange skjønner den) En overpertenlig,detaljfiksert pscyko morder? Ja jøss, noen må jo være det også 3 Siter
Guest Jonna Skrevet 8. Desember 2011 Rapporter Skrevet 8. Desember 2011 Haha, jeg må bare (lurer på hvor mange skjønner den) Du er dermed helten min! (om man ser bort fra karakteren i akkurat der) Neste blir vel Donnie Darko Siter
Recommended Posts