Gå til innhold
Hundesonen.no

Hurtta Pro regndekken


Recommended Posts

Dere som har disse dekkenet, bruker dere stroppene til å ha på bakbeina? Min nekter å ha de på, så jeg synes dekkenet "flagrer" litt bak.

Jeg tar de på og da ligger det mer stabilt ja, noenganger uten og da bare flagrer det litt men sitter fortsatt greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker stroppen bak på andre dekken han har. Jeg merker at han heller vil gå uten stropper, men bryr seg ikke når vi først er ute på tur.

En gang fikk han gnagsår av disse stroppene, og det tok lang tid før jeg så det. Så jeg er litt forsiktig med å sjekke innimellom. Da hadde han hatt på de stroppene veldig lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare låner denne tråden pittelitt. Jeg har vel aldri bestilt hundeutstyr på nett og er ikke spesielt kjent i produktene men har forelsket meg veldig i hurtta-dekkenene og forstått at de er gode. Det jeg lurer på er om det finnes et varmedekken som er vanntett? Altså ikke jakke, men dekken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuusen takk for tipset Anette! Det var jo supergode nyheter for fattige meg :D

Er str 85, cm langs ryggen? Hvilken størrelse har du Kristin?

Og edit: Bør jeg skrive til dem om de kan merke den som gave eller er det ganske sikkert på at de tar hensyn til det? Siden det er flere som har bestillt derifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuusen takk for tipset Anette! Det var jo supergode nyheter for fattige meg :D

Er str 85, cm langs ryggen? Hvilken størrelse har du Kristin?

Og edit: Bør jeg skrive til dem om de kan merke den som gave eller er det ganske sikkert på at de tar hensyn til det? Siden det er flere som har bestillt derifra.

Jeg har str 55 til Lady og 60 til Lykke. Tror størrelsene er ganske "normale". Lady er lengre enn 55 vil tilsi (gjetter på 62), men hun er så tynn at 55 ble riktig til henne. Lykke er vok ca 58 i ryggen men mye kraftigere. Jeg kjøpte de her i byen og fikk prøvd de før jeg kjøpte de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag fikk jeg regndekkenet til Nitro. Så utrolig rask sending! Kjempebra. Og de hadde også skrevet beløpet under 200 på pakken. Så blir nok å følge med på den siden der i fremtiden.

Dekkenet var kjempefint. Passelig lengde, men han er nok litt tynn for den størrelsen. Har tatt innstammingen rundt magen så langt inn (kort) det går og da passer det akkurat. Beinreimene er også for store. (med det er jo ingen krise, kan jo ta dem bort.) Fin farge var det også! (olivengrønn)

Så nå skal det bare regne så mye det bare vil :P

SKal få tatt bilde en gang senere.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...