mushi Skrevet 5. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2011 Dere som har disse dekkenet, bruker dere stroppene til å ha på bakbeina? Min nekter å ha de på, så jeg synes dekkenet "flagrer" litt bak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 5. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2011 Dere som har disse dekkenet, bruker dere stroppene til å ha på bakbeina? Min nekter å ha de på, så jeg synes dekkenet "flagrer" litt bak. Jeg tar de på og da ligger det mer stabilt ja, noenganger uten og da bare flagrer det litt men sitter fortsatt greit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 5. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2011 Jeg bruker stroppene ja. De er noe lange så jeg har måttet knyte knute på de. Ingen av mine som bryr seg om de har strikk rundt beina iallefall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
:)Kine Skrevet 5. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2011 Jeg bruker stroppen bak på andre dekken han har. Jeg merker at han heller vil gå uten stropper, men bryr seg ikke når vi først er ute på tur. En gang fikk han gnagsår av disse stroppene, og det tok lang tid før jeg så det. Så jeg er litt forsiktig med å sjekke innimellom. Da hadde han hatt på de stroppene veldig lenge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 5. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2011 Bare låner denne tråden pittelitt. Jeg har vel aldri bestilt hundeutstyr på nett og er ikke spesielt kjent i produktene men har forelsket meg veldig i hurtta-dekkenene og forstått at de er gode. Det jeg lurer på er om det finnes et varmedekken som er vanntett? Altså ikke jakke, men dekken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 5. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2011 Tuuusen takk for tipset Anette! Det var jo supergode nyheter for fattige meg Er str 85, cm langs ryggen? Hvilken størrelse har du Kristin? Og edit: Bør jeg skrive til dem om de kan merke den som gave eller er det ganske sikkert på at de tar hensyn til det? Siden det er flere som har bestillt derifra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 5. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2011 Tuuusen takk for tipset Anette! Det var jo supergode nyheter for fattige meg Er str 85, cm langs ryggen? Hvilken størrelse har du Kristin? Og edit: Bør jeg skrive til dem om de kan merke den som gave eller er det ganske sikkert på at de tar hensyn til det? Siden det er flere som har bestillt derifra. Jeg har str 55 til Lady og 60 til Lykke. Tror størrelsene er ganske "normale". Lady er lengre enn 55 vil tilsi (gjetter på 62), men hun er så tynn at 55 ble riktig til henne. Lykke er vok ca 58 i ryggen men mye kraftigere. Jeg kjøpte de her i byen og fikk prøvd de før jeg kjøpte de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 5. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2011 Issi har 45 i dekken og er 45 ca. det er litt snaut på tuppen av rumpa om jeg strammer det veldig i halsen. Er måletabell på divinedog også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mini Skrevet 5. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2011 Det blir jo dessverre ikke så billig etter tollen.. Synes dette dekkenet er kjempefint, og ønsker meg det selv jeg. Jeg har bestilt derfra flere ganger(over 200 kr. hver gang) og det har aldri blitt stoppet i tollen... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 5. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2011 Å der var et olivengrønnt regndekken bestillt! Tusen Takk Anette! Får det vel ikke noe billigere enn det der, så måtte slå til. HÅPER det passer Nitro nå da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gåsa Skrevet 5. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2011 soelvd:Jepp varmedekkenet er også vanntett;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 10. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2011 Idag fikk jeg regndekkenet til Nitro. Så utrolig rask sending! Kjempebra. Og de hadde også skrevet beløpet under 200 på pakken. Så blir nok å følge med på den siden der i fremtiden. Dekkenet var kjempefint. Passelig lengde, men han er nok litt tynn for den størrelsen. Har tatt innstammingen rundt magen så langt inn (kort) det går og da passer det akkurat. Beinreimene er også for store. (med det er jo ingen krise, kan jo ta dem bort.) Fin farge var det også! (olivengrønn) Så nå skal det bare regne så mye det bare vil SKal få tatt bilde en gang senere. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 10. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2011 Kommer ikke inn på siden på jobbdataen, har de i 90 cm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 10. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2011 Det ser ut som at 85 er største størrelse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 10. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2011 Tesh *kan* ha 85, men det er knapt. Hun er heller ingen stor tispe, stakkars hannhundeiere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 10. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2011 De må vel gå over til ponnydekken de da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts