Synnikken Skrevet 6. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2012 10 stk denne gangen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 6. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2012 10 stk denne gangen! Får jeg lov til å si at jeg ikke vil ha fullt så mange Da må jeg leie inn valpehjelp tror jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 6. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2012 Får jeg lov til å si at jeg ikke vil ha fullt så mange Da må jeg leie inn valpehjelp tror jeg... Haha, forstår den, forresten. 4 jenter og 6 gutter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 6. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2012 Haha, forstår den, forresten. 4 jenter og 6 gutter. :| *lalalalalalalalalalalalalalalalala* (tror ikke du vil være venn meg meg jeg ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 6. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2012 Syns hun så ut som ett berg når jeg kom hjem nå og når jeg skulle løfte henne så var jo det som bly! *Bare mumler litt i skjegget om mere mat og følgene av det * Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 6. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2012 *Bare mumler litt i skjegget om mere mat og følgene av det * Jeg har nesten ikke sove i natt pga dette mathysteriet faktisk. Hun få mye mat nå så jeg tenkte jeg skulle bløte maten i går kveld slik at hun ikke ble så tørst når jeg var på jobb. Laget alt klart når de var ute og luftet seg og tok de med meg rett opp på soverommet. Hva tror du frøken SULTEEEEEEN har drevet med i natt?? Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå? Også oppdaget Blaze dette greiene også så hva begynnte hund nr2 med også i natt? Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 6. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2012 Får jeg lov til å si at jeg ikke vil ha fullt så mange Da må jeg leie inn valpehjelp tror jeg... *rekke opp hånda* 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 6. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2012 :| *lalalalalalalalalalalalalalalalala* (tror ikke du vil være venn meg meg jeg ) krystallkulo sin feil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 6. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2012 Jeg tror hun bare utvidet livmoren sin sist, så det er illusjon. Om hun får flere enn sist, så er det bare en flere. Så det kommer 7 valper! Kjønn vil jeg ikke tippe.. For jeg vil gjerne være venner med Jeanette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 6. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2012 hahaha Jeg har gidd opp å ordne til maten til bikkja på forhånd! min er ikke drektig men likevell får jeg samme problem som deg "mat nå? nå? nå? nå? nå da?" Evig maaas!! Jeg tipper 6 valper (max 7) 4 jenter og 2 gutter Jeg har sittet feillært i alle år! Før jeg var SÅ SIKKER på at det var enklest å selge hannhunder hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 6. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2012 *rekke opp hånda* Stell deg i kø! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 6. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2012 Får jeg lov til å si at jeg ikke vil ha fullt så mange Da må jeg leie inn valpehjelp tror jeg... Sånn om man ser bort i fra at jeg ikke har bil og du bor i gokk, så kommer jeg gjerne en tur jeg.. Så lenge du ikke får 10 tisper, for da nekter jeg å komme på besøk. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 6. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2012 Og jeg har ikke vidvinkel objektiv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 6. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2012 Kommer bare ikke over de nussene hennes som popper ut her og der i pelsen Hm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 6. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2012 Jeg har nesten ikke sove i natt pga dette mathysteriet faktisk. Hun få mye mat nå så jeg tenkte jeg skulle bløte maten i går kveld slik at hun ikke ble så tørst når jeg var på jobb. Laget alt klart når de var ute og luftet seg og tok de med meg rett opp på soverommet. Hva tror du frøken SULTEEEEEEN har drevet med i natt?? Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå? Også oppdaget Blaze dette greiene også så hva begynnte hund nr2 med også i natt? Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå? :lol: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 6. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2012 Hm? Pupper/bryst på Bergensk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 6. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2012 Feita! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 6. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2012 Og jeg har ikke vidvinkel objektiv... Tjukk og go'! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 6. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2012 Får jeg lov til å si at jeg ikke vil ha fullt så mange Da må jeg leie inn valpehjelp tror jeg... Uhm.. *kunne godt tenke seg å være valpehjelp men det ville nok medføre et redusert valpe-antall, helt sånn borte borte liksom* Lurer på hvordan Strider er til å oppdra små valper jeg.. edit: å så tjukk Talli er blitt!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 8. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2012 Talli har blitt veid i dag og har lagt på seg 2 kg! Sist når hun hadde 6 valper var hun 2,5 kg tyngre ved 8 uker og noen dager. Og hun var nå på 6,5 uke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 8. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2012 Hun begynner nesten å minne om den brune labradortispa til Tinkas oppdretter, som nettopp har fått valper. (At hun nettopp har fått valper er egentlig irrelevant, for Talli ser ikke ut som en drektig labradortispe helt ennå, altså. ) Forresten tipper jeg at det kommer sju valper! Tre hanner og fire tisper. Det er godt mulig det er ønsketenking, ikke kalkulert gjetting. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 8. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2012 Spennende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 8. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2012 Jeg har nesten ikke sove i natt pga dette mathysteriet faktisk. Hun få mye mat nå så jeg tenkte jeg skulle bløte maten i går kveld slik at hun ikke ble så tørst når jeg var på jobb. Laget alt klart når de var ute og luftet seg og tok de med meg rett opp på soverommet. Hva tror du frøken SULTEEEEEEN har drevet med i natt?? Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå? Også oppdaget Blaze dette greiene også så hva begynnte hund nr2 med også i natt? Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå?Er det mat nå? :lol: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 8. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2012 Hun begynner nesten å minne om den brune labradortispa til Tinkas oppdretter, som nettopp har fått valper. (At hun nettopp har fått valper er egentlig irrelevant, for Talli ser ikke ut som en drektig labradortispe helt ennå, altså. ) Forresten tipper jeg at det kommer sju valper! Tre hanner og fire tisper. Det er godt mulig det er ønsketenking, ikke kalkulert gjetting. Det samme gjettet jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 8. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2012 Jeg har sett inn i krystallkulen min, og har følgende melding å komme med: Talli slår på stortrommen denne gangen hun, etter julens hyppige hyrdestunder, så det kommer hele åtte valper. Seks av disse er hannhunder, og så kommer det to små tisper. Bare se her: 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts