Gå til innhold
Hundesonen.no

DeepEyes kull III

Recommended Posts

• Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hei folkens Da her jeg lest hele tråden, *puh* den var lang Jeg har herved meldt meg inn i sonen, måtte jo det siden det er jeg som skal ha Meera Gleder seg!!

Noen har spåkuler - jeg er sanndrømt. Og jeg drømte om Tallis fødsel i natt. Først kom det fire valper i en lett og fin fødsel, med korte mellomrom. Deretter stoppet ting litt opp. Jeg var fødse

Jeg har sett inn i krystallkulen min, og har følgende melding å komme med: Talli slår på stortrommen denne gangen hun, etter julens hyppige hyrdestunder, så det kommer hele åtte valper. Seks av disse

Skrevet

f5f5f5f5! :jump:

Tipper at innen dagen er over ligger det 7 sunne og friske ekorn(eller blir det terrorister?) og koser seg med the competent mom!

4 tisper og 3 hanner, selvsagt.

Skrevet

Uæææ, ,nå ble jeg med ett litt sånn gira her, men nå skal jeg på jobb først og kurs etterpå, så Talli kunne jo gjerne ventet til litt sent i kveld med denna fødinga.. ;p

Gratulerer med 1. valp og håper alle kommer seg helberget gjennom fødselsgangen.. :)

(Hurra for smartphones :) )

Skrevet

Stakkar, blir dverg han da :D

Er ikke Kelpier større enn 270 g. når de blir født altså? Ikke rart tispa har liten mage da:)

Talli får tydeligvis små valper, for de pleier ligge på 250-400 gram. Men det gjør egentlig ikke noe det :)

De lå på den nedre delen sist også.

Skrevet

Aww grattis med lille Tyrion! Gleder meg til å følge tråden.

SPENNENDE JO!!!

Skal Ingvild ha tispe eller hann?

Skrevet

Talli får tydeligvis små valper, for de pleier ligge på 250-400 gram. Men det gjør egentlig ikke noe det :)

De lå på den nedre delen sist også.

Bedre med mange og små, enn få og store :D