Gå til innhold
Hundesonen.no

DeepEyes kull III

Recommended Posts

• Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hei folkens Da her jeg lest hele tråden, *puh* den var lang Jeg har herved meldt meg inn i sonen, måtte jo det siden det er jeg som skal ha Meera Gleder seg!!

Noen har spåkuler - jeg er sanndrømt. Og jeg drømte om Tallis fødsel i natt. Først kom det fire valper i en lett og fin fødsel, med korte mellomrom. Deretter stoppet ting litt opp. Jeg var fødse

Jeg har sett inn i krystallkulen min, og har følgende melding å komme med: Talli slår på stortrommen denne gangen hun, etter julens hyppige hyrdestunder, så det kommer hele åtte valper. Seks av disse

Skrevet

Sist så la hun seg ut i bredden mye før enn dybden.

La ut ett magebilde på fb nå, men har ikke Mac her og får lagt ut bilde. Om noen vil så er det lov :)

Skrevet

Hun er så drektig atte! Har du tatt magemål? :)

:lol: nei. Vet ikke om du husker i fjor når hun kunne krympe/øke med 20 cm ved en times mellomrom. :P

Takk Anette :)

Skrevet
:lol: nei. Vet ikke om du husker i fjor når hun kunne krympe/øke med 20 cm ved en times mellomrom. :P

Takk Anette :)

Men altså - du må jo måle BÅDE på innpust og utpust, før og etter mat, før og etter tissing :lol:

Skrevet

Men altså - du må jo måle BÅDE på innpust og utpust, før og etter mat, før og etter tissing :lol:

Bare å kjøpe seg en skjemabok med en gang så man får holdt styr på det der :ahappy:

Skrevet

Haha jeg står over målingen. Skal se om jeg begynner etter onsdag eller ikke ;)

Formen hennes er iallefall bedre i dag. Hun har vært med som hare på skitur og holdt seg formann meg og Blaze.

Skrevet (endret)

Så spennende å følge med på! Syns ikke jeg ser særlig forskjell, men det var jo ikke akkurat det forrige gang heller. :P

Endret av Betty
Skrevet

Da er vi spente på imorgen.. jeg elsker å se bilder av Talli så bare fortsett å ta ukesbilder! Men å bruke bildene til preg-test.. nja.. må nok vente noen uker til før de duger til det (kelpien sin det! Så slank og vever at man skulle tro man ville sett drektigheten umiddelbart - men Talli er en mester-valpe-kamufløse!)

Skrevet

dette ser jo lovende ut!

Skjønner Denali burde hatt kortere pels så ting var lettere å se. Hehehe (må jo grave for å se noe som helst i den polarpelsen).

:lol: Det er ikke så mye å se i den korte pelsen heller egentlig :P

Da er vi spente på imorgen.. jeg elsker å se bilder av Talli så bare fortsett å ta ukesbilder! Men å bruke bildene til preg-test.. nja.. må nok vente noen uker til før de duger til det (kelpien sin det! Så slank og vever at man skulle tro man ville sett drektigheten umiddelbart - men Talli er en mester-valpe-kamufløse!)

Er spent jeg også :frantics:

Jeg er 90% sikker på at hun er drektig, men så er det de lille 10% da.... :twitch:

Skrevet

Har time kl 17. Så vet vel ikke før rundt 18 tenker jeg ;)

Hvorfor kunne du ikke hatt den timen tiiidlig i dag?! :angry: Litt små fornermet over at vi må sitte her å vente i heeeele dag jeg :huh:

Skrevet

Pleier ikke få fri fra jobb for å sjekke om bikkja et drektig jeg ;)

Det hadde ikke jeg heller gjort, men nå har jeg sittet her å smugkikket hveeer dag og kan ikke forstå hvor den hunden gjemmer valpene hen og da blir nysgjerrigheten ekstra stor :)

*krysser fingrene*