Gå til innhold
Hundesonen.no

DeepEyes kull III


Guest Jonna
 Share

Recommended Posts

Jeg går også utålmodig å venter på noen tegn, men 1,5 uke er kanskje litt tidlig :P

Kan være jeg beregner feil her også med tanke på tegn, så foreløpig har jeg ett ganske avslappet forhold til det.

Første parring var dag 14 i morgen, men siste var dag 10. (så har du + evt "lagring")

Sist parret hun seg med 12 timers mellomrom og begynnte fødsel nesten på timen 63 dager etter første parring. Så blir spennende å se på utviklingen hvor hun ligger i banen med 4 dager å beregne på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hei folkens Da her jeg lest hele tråden, *puh* den var lang Jeg har herved meldt meg inn i sonen, måtte jo det siden det er jeg som skal ha Meera Gleder seg!!

Noen har spåkuler - jeg er sanndrømt. Og jeg drømte om Tallis fødsel i natt. Først kom det fire valper i en lett og fin fødsel, med korte mellomrom. Deretter stoppet ting litt opp. Jeg var fødse

Jeg har sett inn i krystallkulen min, og har følgende melding å komme med: Talli slår på stortrommen denne gangen hun, etter julens hyppige hyrdestunder, så det kommer hele åtte valper. Seks av disse

Jeg trodde jeg hadde ett avslappet forhold til dette med drektighetstegn o.l. denne gangen. :innocent:

Men bare glem det :lol:

Slik skal da ikke "puppene" ser ut når det er 2 timer siden hun sist var ute i kulda og ligger forann ovnen vel??? :baby::innocent:

DSCF4467.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, du er mye mye flinkere enn meg med oppdatering, gitt.

Krysser fingrene for valper! :)

Hvordan ser dama di ut da??

Jeg syns hun ser rundere ut nå.. Hmm ;)

Alternativt har hun blitt tykk av lite aktivitet siste uken :baby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også det var litt "mer" Talli nå (og nå har jeg sjekket bildet flere ganger).. jeg har ingen tro på at hun er blitt tykkere siste uke pga mindre aktivitet, ikke med den eieren der nei! Men det kan være sånt som vinkel, mere pels, eller at bikkja er skjeiv og ser tykkere ut fra den ene siden enn fra den andre.. Jeg niholder på at vi vet ikke noe om valper utifra å se på henne siden hun er sånn en flink valpekamuflator! Men veldig gøy med ukesbilder lell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett posetivt tegn kom iallefall i dag!

I går var ikke dyrene på tur da det var ett oppussingsprosjekt på gang. Så de fikk surre rundt bena og blir kjeftet på for å gå iveien (da bruker de iallefall hjernen).

Men tilbake til poenget, nå tenkte jeg gå en jordetur for normalt så herjer de litt etter en slik stille dag. Og normalt så herjer de på jorde i det de slippes løs.

I dag var det nesten unødvedig å slippe Talli løs. Normalt sitter hun "startklar" når vi kommer til det stedet jeg slipper de løs, men nei. Båndet ble tatt av og hun løpte 5 meter før hun gikk over i passgang. Blaze prøvde få henne med på noen sprell, men nei. (det gikk jo utover meg istedet). Så jeg fant ut at vi kan like godt gå på veien, orker ikke baske i snø om de ikke har tenkt å leke fra seg.

På veien var Talli "tung" og gikk i passgang i en radius på 2 meter rundt meg.

For meg er det ett tegn når en ellers litt sprelsk hund oppfører seg som en 14 åring :bananas:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier nå Talli uansett, drektig eller ei :lol:

Kanskje vi ender med noe slikt RTL :lol:

408613_116673525120103_100003323686955_90884_1661787637_n.jpg

Herremåne, så mye valper :o

Jeg vil forøvrig ha den tispa :aww: Hva slags rase er det? Samma det, jeg vil ha en BIG SHOW STAR! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror den første tråden jeg leste her var valpetråden din fra 2006, Jeanette :- ) (var det ikke 2006?) Jeg husker ikke hvorfor akkurat den kom opp, men sånn var det.

Ønsker lykke til med drektighet og valping denne gangen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...