tm100021 Skrevet 1. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2011 Nå er det viktig å huske da - at en blå i dag ikke er det samme som en blå i fjor. En blå i dag er det vi før så som en flat rød. Som det står til slutt i definisjonen: "Denne premieringen kan kun gis til hund av meget god kvalitet." Nettopp. Og selv om en dommer ikke trekker ned på kritikken, så kan det feks stå "good type" isteden for "exc type" eller "typical movements" isteden for "exc movements". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 1. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2011 Nå er det viktig å huske da - at en blå i dag ikke er det samme som en blå i fjor. En blå i dag er det vi før så som en flat rød. Som det står til slutt i definisjonen: "Denne premieringen kan kun gis til hund av meget god kvalitet." Det er vel ikke helt sant? Men at dagens blå er en mellomting mellom tidligere blå og rød. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 1. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2011 Det er vel ikke helt sant? Men at dagens blå er en mellomting mellom tidligere blå og rød. Det stemmer. http://www.nkk.no/nkk/public/getImage?IMAGE_ID=10866 Det som er en gul nå er en tidligere ren blå mens det som er grønn nå er en gul. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 1. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2011 Det er vel ikke helt sant? Men at dagens blå er en mellomting mellom tidligere blå og rød. Pfft, flisespikkeri Nesten da! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cams Skrevet 2. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2012 Jeg kan vel legge ut det jeg tok bilder av. Ble mye mynde og corgi da, var jo hovedgrunnen til hvorfor jeg dro. Og så ser jeg bildene ble litt vel mørke på internett i forhold til hva de var i redigeringsprogrammet, vet ikke helt hva som er grunnen til det, men. :s Jeg orker ikke å redigere de en gang til og så legge ut igjen, så da blir det bare sånn de er. Først ute, litt corgier: "Å gurimalla! O_O " Jeg må jo si jeg har lagt litt elsk på denne her. Var så nydelige tegninger og farger på den! Og så skjønne Amiga, da! Møøørke bilder! >_< Og så litt st. bernhard, siden venninna mi (Ara på forumet her) nettopp har kjøpt seg en, og jeg tok litt bilder "bare fordi". Flott! Og så fikk jeg knipset èn whippet, og jeg er litt skuffet over meg selv på akkurat det, burde jo tatt mange fler! Whippet! <3 Jeg er ingen fuglehund-entusiast, men denne weimaraneren og eiern var så søte sammen så jeg måtte jo bare.. Glade, logrende hunder i ringen er koselig! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cams Skrevet 2. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2012 Og her en sterk personlig favoritt (men dessverre så sær at jeg ikke tror det blir noen hund for meg noengang ), azawakhen! Det var vel egentlig først når jeg så selv dommeren står 1 meter unna og såvidt berører hunden med fingertuppene at jeg skjønte hvor lite glad disse hundene her er i fremmede. Men gosh, så nydelig hund! Ulldott-gjeng! Og så kommer det store virrvarret. Jeg tok nemlig bilder av både greyhounds og spanske galgoer på annenhver tid, så dette er fullstendig virrvarr for meg. Så det er pent mulig jeg sier feil, men dette klarer nok dere greyhound-folk å peke ut rimelig kjapt. Så jeg tar en sjans og tipper disse nedover her er spansk galgo, Og så et par greyhounds Denne italieneren var nydelig! Og, øhm, ja.. Skotsk hjortehund, flott! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cams Skrevet 2. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2012 Sloughi er jo en rase jeg vurderer, sammen med whippet og saluki, så ble litt lettere betatt av denne gjengen her. Borzoien er også utrolig vakker! <3 Og så salukiene da, elsk! Det var det jeg hadde som var nevneverdig. Syns Dogs4All er et veldig trivelig arrangement, så kommer nok til å dra dit begge dagene i noen år fremover iallefall! ^_^ 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 2. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2012 Supre bilder folkens! Jeg dør litt inni meg når det kommer en Grey eller saluki ... Sukk ... Vakreste hundene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 2. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2012 Mange, mange flotte bilder Cams, elsker det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cams Skrevet 2. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2012 Takker for det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 3. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2012 Og så kommer det store virrvarret. Jeg tok nemlig bilder av både greyhounds og spanske galgoer på annenhver tid, så dette er fullstendig virrvarr for meg. Så det er pent mulig jeg sier feil, men dette klarer nok dere greyhound-folk å peke ut rimelig kjapt. Så jeg tar en sjans og tipper disse nedover her er spansk galgo, Den øverste er spansk galgo, den nederste greyhound Caius jo Mocca og Lupin bror det Og Caius, Mocca og Lupin sin fetter, Khafid, fine korthårsgutten det Edit: Glemte skrive at det er flotte bilder, takk for at du postet dem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 3. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2012 Caius jo Mocca og Lupin bror det Satt lenge å stirret på de bildene, tenkte... det må være! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballong Skrevet 3. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2012 Kan jeg også legge ut noen bilder? Er ikke så bra, men viser litt av det jeg så på Var veldig artig å være der, var første gangen jeg var der. Ble kanskje litt mange og store, men. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts