Aya Skrevet 23. November 2011 Rapporter Share Skrevet 23. November 2011 Folkens, nå trenger jeg seriøst deres hjelp. Til jul skal kjæresten min, som er fullstendig jaktgal, få en inngravert lommelerke (pluss jäger eller cognac) av meg. På lommelerken skal navnet hans stå, pluss et bilde av en elg, og en litt morsom tekst. Har tenkt på noe sånt som: - "Siktemedisin eller trøsteflaske" - "Hvis jakten går dårlig - trøst på flaske" - "Til feiring eller trøst" Men jeg blir liksom ikke helt fornøyd ... Kan noen av dere hjelpe meg med å komme opp med noe morsomt og stilig noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarpeSkrotum Skrevet 23. November 2011 Rapporter Share Skrevet 23. November 2011 "Mye igjen for jakten man får, la oss feire det med en tår" Hehe ... eller kanskje ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 23. November 2011 Rapporter Share Skrevet 23. November 2011 Hvis det ble bomtur, ta et "shot". (En shot?) Ha alltid en lerke i din lomme, til trøst hvis du skulle bomme! Ikke bli sur (trist? sint?) hvis du skulle bomme trøsten ligger klar i din lomme! Bomtur eller nedlagt bytte lerka kommer nok til nytte Jakttriumf eller skudd i blinde En slant i lomma er god å finne 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 23. November 2011 Rapporter Share Skrevet 23. November 2011 Jakttriumf eller skudd i blinde En slant i lomma er god å finne Den likte jeg! Hadde ikke stort mer å bidra med, annet enn at jeg synes det var en god idé Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 23. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. November 2011 Geniale svar! Takk folkens! Pippin&Symra - jeg er jo helt imponert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
:)Kine Skrevet 23. November 2011 Rapporter Share Skrevet 23. November 2011 For en genial gaveidé! Hvor kjøper man sånt? Og kan jeg stjele litt av idéen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 23. November 2011 Rapporter Share Skrevet 23. November 2011 Hvis det ble bomtur, ta et "shot". (En shot?) Ha alltid en lerke i din lomme, til trøst hvis du skulle bomme! Ikke bli sur (trist? sint?) hvis du skulle bomme trøsten ligger klar i din lomme! Bomtur eller nedlagt bytte lerka kommer nok til nytte Jakttriumf eller skudd i blinde En slant i lomma er god å finne Wow! Søkkimpregnert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 23. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. November 2011 For en genial gaveidé! Hvor kjøper man sånt? Og kan jeg stjele litt av idéen? Stjel alt du makter! Dere andre også forresten, det er ikke bare lommelerker her. Og det virker som kundeservicen er super, jeg sendte mail med to spørsmål klokken halv åtte i kveld, og fikk svar før klokken var åtte http://www.toppentrearbeid.no/index.php/cPath/39 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarpeSkrotum Skrevet 23. November 2011 Rapporter Share Skrevet 23. November 2011 Et 'shot' i byttet, her et til egen nytte Lykke liten er for når man er sliten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 25. November 2011 Rapporter Share Skrevet 25. November 2011 Stjel alt du makter! Dere andre også forresten, det er ikke bare lommelerker her. Og det virker som kundeservicen er super, jeg sendte mail med to spørsmål klokken halv åtte i kveld, og fikk svar før klokken var åtte http://www.toppentre...ex.php/cPath/39 Jeg bestilte også lommelerke derfra til kjæresten min, og den ble kjempefin Var egentlig en julegave, men han har allerede fått den... Graverte et bilde av oss to, og det sto: Kjærlighet er livets mål den som lever for noe annet vil bli skuffet Ellers har jeg ikke noe særlig gode ideer å komme med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 25. November 2011 Rapporter Share Skrevet 25. November 2011 Det virkelig morsomme hadde vært å skrivd " glad i deg puser min" og hatt et skikkelig cheezy hjerte med pil igjennom på andre siden * flirer ondt* Nei, jeg har ingen bidrag er jeg redd.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 27. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. November 2011 *ler* Loke, tanken har slått meg! Og så selvsagt tvunget han til å ha den med på jakt, akkompagnert med skuffet trutemunn og tårer i øyevippene fordi "liker du ikke gaven fra meg du da?" hvis han protesterer! Åh, alle de søte stunder jeg vil få hvis jeg gjør det! *ler* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts