soelvd Skrevet 21. November 2011 Rapporter Share Skrevet 21. November 2011 Ler meg ofte halvt i hjel over alle ørene som fyker høyt og lavt på bilder med litt mer fart. Nå har vi hund med sånne ører selv, så da legger vi ut noen sånne. Og inviterer alle andre med morsomme ørebilder til å joine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Lilli22 Skrevet 21. November 2011 Rapporter Share Skrevet 21. November 2011 Så morsomme flagre ører Har ett bilde av Aron når han var liten som jeg synes er så bra med ørene rett opp. Portisen har vanligvis henge ører Kan minne om en terrier her. hehe Her er også ett. Oksen ferdinand med horn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 21. November 2011 Rapporter Share Skrevet 21. November 2011 Jadda.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Lilli22 Skrevet 21. November 2011 Rapporter Share Skrevet 21. November 2011 Jadda.... Haha. =) Ta vekk gresset så ser det ut som hun tar fallskjerm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 21. November 2011 Rapporter Share Skrevet 21. November 2011 Haha. =) Ta vekk gresset så ser det ut som hun tar fallskjerm. Haha! Skulle ønske jeg gadd å redigere det, kunne blitt artig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 22. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. November 2011 Ikke bare øra som flagrer der 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 22. November 2011 Rapporter Share Skrevet 22. November 2011 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 22. November 2011 Rapporter Share Skrevet 22. November 2011 flaggermus tror jeg har 1 mill ørebilder jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 22. November 2011 Rapporter Share Skrevet 22. November 2011 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 22. November 2011 Rapporter Share Skrevet 22. November 2011 Tror jeg stopper der jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 22. November 2011 Rapporter Share Skrevet 22. November 2011 Ett av maaange! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 22. November 2011 Rapporter Share Skrevet 22. November 2011 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 22. November 2011 Rapporter Share Skrevet 22. November 2011 Nå var dette det eneste jeg fant i farten, men er jo en grunn til at Casper er og blir kalt "the amazing batdog" edit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattapult Skrevet 22. November 2011 Rapporter Share Skrevet 22. November 2011 Portisøyne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 22. November 2011 Rapporter Share Skrevet 22. November 2011 Valpetassen var nusselig når han var bebiis, da var det mye fine ører fiiine valpeører flaggermusvalpeører Voksenrotta morras ører hverdags XL ører Øra på snei (the cool kid ører) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 22. November 2011 Rapporter Share Skrevet 22. November 2011 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 22. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. November 2011 :w00t: Så fin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 22. November 2011 Rapporter Share Skrevet 22. November 2011 :w00t: Så fin! Jaa, han er ganske fin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 22. November 2011 Rapporter Share Skrevet 22. November 2011 Hei! Jeg heter Chessea, og jeg har parykk! Makan til pelsball Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 22. November 2011 Rapporter Share Skrevet 22. November 2011 Jeg ELSKER ører! Min har ganske så kjedelige ører, men de fleste (alle) hundevennene hans har slike "henge og slenge"-ører. Love it: Blåse inn i høret: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 22. November 2011 Rapporter Share Skrevet 22. November 2011 Thia har superkjedelige stå-i-ro ører, men hun hadde jo den spennende ørereisetiden som valp også fant jeg dette og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts