Gå til innhold
Hundesonen.no

Lojal hund nekter å forlate graven til sin avdøde eier


Sissi
 Share

Recommended Posts

Joda, trist. Men er det et liv for en hund?

Tviler hunden reflekterer over livet sitt så veldig, folk kommer til den med mat og nå bygger dem husly til den, det er vel i grunn basisbehovene dekket. Den har det sikkert 100 ganger bedre enn mange andre hunder i kina uansett .Og om landsbybeboerene ser til den har den jo det helt flott den. Dette er jo tross alt ikke Norge ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler hunden reflekterer over livet sitt så veldig, folk kommer til den med mat og nå bygger dem husly til den, det er vel i grunn basisbehovene dekket. Den har det sikkert 100 ganger bedre enn mange andre hunder i kina uansett .Og om landsbybeboerene ser til den har den jo det helt flott den. Dette er jo tross alt ikke Norge ;)

Haha, der sa du noe. :P Jeg har jo hørt at de spiser hunder i kina, kanskje hundene der nede har lagt en plan (og ja, jeg menneskeliggjør hundene til tusen) og vil fra nå av henge med gravene til folk for der får de mat og husly i stedet for å være mat i et hus.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG :cry: Jeg hater slike historier, blir helt sippete av sånnt.. Så den filmen om den akitaen som tok imot eieren på togstasjonen og gjorde det etter at eieren døde og helt til hunden selv døde. Det er en sann historie, og jeg gråt som en unge når jeg så den filmen :icon_redface:

Hachiko! Den er så sykt fin :cry::heart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt og trist sak!

Hachiko! Den er så sykt fin :cry::heart:

Veldig OT:

Kan noen sende meg en pm om hva slags avslutning denne filmen har? Jeg har hatt så veldig lyst til å se den lenge. Men jeg hater å være trist, og er ekstremt følsom når det gjelder hunder. Spesielt når det er litt min egen rase-ish. Hvis det er en forferdelig trist film, så orker jeg ikke se den.

Edit: Tusen takk for pm-er. :)

Endret av :)Kine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...

Enda en hund som har bosatt seg på eierens grav

Husker ikke hvem som skrev det, men tror det var i tråden om triste filmer, at noen burde avlivet Hachiko fremfor å la han sørge slik han gjorde. Og vel, jeg tror jeg er litt enig i det jeg. Visst er det rørende for oss mennesker å se, men hvor bra er det for hundene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG :cry: Jeg hater slike historier, blir helt sippete av sånnt.. Så den filmen om den akitaen som tok imot eieren på togstasjonen og gjorde det etter at eieren døde og helt til hunden selv døde. Det er en sann historie, og jeg gråt som en unge når jeg så den filmen :icon_redface:

Gikk på tv for noen helger siden - sippet som en unge ;)

Enda en hund som har bosatt seg på eierens grav

Husker ikke hvem som skrev det, men tror det var i tråden om triste filmer, at noen burde avlivet Hachiko fremfor å la han sørge slik han gjorde. Og vel, jeg tror jeg er litt enig i det jeg. Visst er det rørende for oss mennesker å se, men hvor bra er det for hundene?

Men nå levde vel den ekte Hachiko tidlig på 1900-tallet eller noe, gjorde han ikke? I såfall tenkte vel ingen slik..

http://en.wikipedia.org/wiki/Hachik%C5%8D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler alltid litt på sannhetsgestalten i slike historier jeg. Har jo tatt over endel voksne hunder , og de har da ikke sørget et sekund over å måtte flytte fra forrige eier som jeg har sett.

Inntrykket mitt er at hunder stort sett lever veldig i nuet.. jeg håper disse historiene ikke er sanne i hvertfall.

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler alltid litt på sannhetsgestalten i slike historier jeg. Har jo tatt over endel voksne hunder , og de har da ikke sørget et sekund over å måtte flytte fra forrige eier som jeg har sett.

Inntrykket mitt er at hunder stort sett lever veldig i nuet.. jeg håper disse historiene ikke er sanne i hvertfall.

Enig. Samme historien har stått før, kanskje i en litt annerledes form. Så jeg regner med at den vi bli trykket på nytt om noen år. Jeg tror ikke en tøddel på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...