Xenia Skrevet 20. November 2011 Rapporter Share Skrevet 20. November 2011 Heihei folkens! Etter å ha snoket rundt her lenge, drister jeg meg til å poste noe Og hva passer bedre enn å vise fram min vakre skjønnhet Ville? Hun er en lapsk vallhund på 16 mnd (født 03.07.2010) og kom til meg 8 mnd gammel etter en tøff start på livet. Det har ikke vært lett, det er min første hund. Men vi har da så smått begynt å forstå hvordan ting fungerer Vi har tilogmed gjort det bra på utstilling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 20. November 2011 Rapporter Share Skrevet 20. November 2011 Så utrolig pen! Og velkommen hit. Gleder meg til å se mer av frøkna Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikkjene Skrevet 20. November 2011 Rapporter Share Skrevet 20. November 2011 så nydelig hund du har. utrolig flotte tegninger på henne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quintinus Skrevet 20. November 2011 Rapporter Share Skrevet 20. November 2011 Dette var en ordentlig pen frøken! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 20. November 2011 Rapporter Share Skrevet 20. November 2011 Så fin velkommen hit! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 21. November 2011 Rapporter Share Skrevet 21. November 2011 Så skjønn Velkommen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pim Skrevet 21. November 2011 Rapporter Share Skrevet 21. November 2011 Lapsk Vallhund Det skal jeg ha om jeg skal ha spisshund igjen Velkommen til deg, og den søte frøkna Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 21. November 2011 Rapporter Share Skrevet 21. November 2011 Nydelig frøken! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 21. November 2011 Rapporter Share Skrevet 21. November 2011 Veldig skjønn. Jeg liker dem jo veldig godt, for de ser ut som litt (for meg) rare, store og lange shibaer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 21. November 2011 Rapporter Share Skrevet 21. November 2011 Så utrolig fin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 21. November 2011 Rapporter Share Skrevet 21. November 2011 Neimenn halloen Vælkømmin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xenia Skrevet 21. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. November 2011 Tusen hjertelig takk skal dere ha! Hun er verdens vakreste nemmelig Pim: Anbefales på det sterkeste SandyEyeCandy: Ja det er en viss liket med shiba. Fine begge rasene! Tulip: Heeeeei, er det deg ja Trivelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 21. November 2011 Rapporter Share Skrevet 21. November 2011 Åh, er litt småbetatt (=innmari) av lapsk. Kanskje det blir en en gang i fremtiden, men for øyeblikk holder det med finnen min! Men hun var utrolig fin altså! Hvilken kennel er hun fra? Edit: nevermind! Emnetittelen er et lurt sted å se ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xenia Skrevet 21. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. November 2011 Åh, er litt småbetatt (=innmari) av lapsk. Kanskje det blir en en gang i fremtiden, men for øyeblikk holder det med finnen min! Men hun var utrolig fin altså! Hvilken kennel er hun fra? Edit: nevermind! Emnetittelen er et lurt sted å se ja Skjønner godt du er betatt av rasen, er det selv jeg! Men du har jo en rase som er nesten like fin da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 22. November 2011 Rapporter Share Skrevet 22. November 2011 Helt nydelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 7. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2011 Jeg tror min voff hilste på din voff i dag! I dyrebutikken på Lade? (: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xenia Skrevet 30. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2011 Jeg tror min voff hilste på din voff i dag! I dyrebutikken på Lade? (: Hohoi, sent svar gitt. Var nok Ville du hilste på ja, hun er med meg på jobb hver dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 30. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2011 Nyyydelig hund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xenia Skrevet 30. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2011 Da er det på tide å oppdatere med noen nye bilder av skjønnheten. Siden sist har vi vært på kurs, og det har vi hatt stort utbytte av. Nå vet vi hvordan vi skal øve på ting, og vi blir flinkere og flinkere. Hun har iallefall iveren på plass Snuppa ble også norsk juniorvinner på dogs4all, DET er vi veldig fornøyd med! Var jo bare øving som måtte til. Her er et par bilder av oss fra den store dagen: Her er hun litt vel opptatt av hunden bak oss. Står nogenlunde pent foran dommeren. Hun hadde litt vel mye lyd i seg den dagen, men dommeren flirte heldigvis av henne og mumla noe om kvinnfolk Ville har fått på nissedrakten og må ut i hagen for å bli fotografert: Hun driter litt i den julefeiringa altså Fina Snøøø Mat? Også et uten nissedrakten da Jeg trooor jeg har verdens vakreste hund! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 31. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2011 Hohoi, sent svar gitt. Var nok Ville du hilste på ja, hun er med meg på jobb hver dag Artig da, er ikke så ofte vi treffer lapsk! Er dere noe med på turene og sånn som lapphundklubben arrangerer? Skal være en nå til uka allerede Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 31. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2011 Flott hund! Nydelig tegnet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 31. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2011 Fint tegnet - men er hun litt snipete i snuten? (= veldig spiss og smal i snutepartiet). I forhold til andre lapske jeg er vant med, er de mye mer kraftig og ikke så snipete (i mangel på en bedre beskrivelse) i snuten. Er det noe som foretrekkes (mtp at hun har gjort det bra på utstilling) / er det forskjellige linjer? http://migrated.ifokus.se/uploads/8ce/8ced5d7c1987d95e821d234de100dd74/ki90.jpg Sånn er jeg vant med... sånn ca Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 31. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2011 Ville er ikke snipete, jeg tror det er den lyse snuten som villeder litt på bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 31. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2011 Virkelig vakker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xenia Skrevet 1. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2012 Artig da, er ikke så ofte vi treffer lapsk! Er dere noe med på turene og sånn som lapphundklubben arrangerer? Skal være en nå til uka allerede Nei er en sjelden rase å se. Vi har vært med på en del av turene, men har ugunstig arbeidstid så har vært vanskelig å delta på alle. Mulig jeg dukker opp på tirsdag Fint tegnet - men er hun litt snipete i snuten? (= veldig spiss og smal i snutepartiet). I forhold til andre lapske jeg er vant med, er de mye mer kraftig og ikke så snipete (i mangel på en bedre beskrivelse) i snuten. Er det noe som foretrekkes (mtp at hun har gjort det bra på utstilling) / er det forskjellige linjer? http://migrated.ifok...00dd74/ki90.jpg Sånn er jeg vant med... sånn ca Jeg tror det er som Tulip sier, fargene lurer deg litt. Ingen dommere som har sagt noe negativt om snutepartiet iallefall, heller motsatt. Nå er jeg ingen ekspert på hvordan en perfekt lapsk skal se ut, men jeg synes utseendet varierer veldig. Vi har blitt slått på utstiling av lapske som nesten ikke ligner på lapsk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts