Gå til innhold
Hundesonen.no

http://pitapata.com/


Recommended Posts

Kva er dette for noko? Ved to ulike situasjonar, ulike plassar på forumet, ulike dagar, har eg når eg har manøvrert normalt rundt på forumet plutseleg fått opp denne sida (http://pitapata.com/, "PitaPata - A pet ticker to celebrate your cat, dog or horse.) i staden for å bli vidaresendt dit eg skulle. I eine tilfellet var det når eg prøvde å skifte side i ein tråd, i andre tilfellet (akkurat no) skulle eg gå frå tråden om Hund i bil - Alarmen gjekk og attende til forsida. Når dette skjer, hjelper det heller ikkje å trykkje fleire gongar, då kjem berre sida opp att. I begge tilfella brukte eg verktøylinja nedst på sidene, og når eg så går opp på toppen av sida og bruker linkane der, funkar det som det skal.

Er dette eit kjend problem?

Red.: "Back to Hundeprat" nedst på sida her er ein slik tullelink. For meg, iallefall...

http://hundesonen.no...-alarmen-gjekk/

Red. 2: Og "Neste" nedst på sida her:

http://hundesonen.no/forum/topic/59903-hund-i-bil-alarmen-gjekk/

Og sidan vi tydelegvis er fleire som opplever det, så er vel det noko som burde vore sjekka av dei som har med det å gjere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det har jeg opplevd flere ganger også! Gjerne hvis jeg trykker på "svar"-knappen.

Det var nå rart, aldri opplevd

Pitapata er en bilde du kan ha i signaturen som sier hunden min er så så gammel eller jeg får hunden om x dager. Trykker du på den kommer du til pitapata.

Så da vil jeg anta at dere klarer å trykke på signaturen til vedkommende eller at browseren henger litt og dere treffer den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da vil jeg anta at dere klarer å trykke på signaturen til vedkommende eller at browseren henger litt og dere treffer den.

Jeg opplevde også dette i dag, har aldri opplevd det før, men da jeg trykket multisiter kom den siden opp. Jeg trodde jeg kanskje hadde slurvet og klikket feil, men det skjedde gjentatte ganger selv om jeg var nøye på å klikke multisiter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde også dette i dag, har aldri opplevd det før, men da jeg trykket multisiter kom den siden opp. Jeg trodde jeg kanskje hadde slurvet og klikket feil, men det skjedde gjentatte ganger selv om jeg var nøye på å klikke multisiter.

Når du klarer dette, kan du ta et screenshot/print screen og laste opp så vi kan se? For jeg aner ikke hvordan dere klarer det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du klarer dette, kan du ta et screenshot/print screen og laste opp så vi kan se? For jeg aner ikke hvordan dere klarer det :P

Jeg aner jo ikke om det noen gang vil skje igjen da :P. Det var bare i en spesiell tråd det skjedde, men jeg husker jo ikke hvilken selvsagt *ler*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Det var nå rart, aldri opplevd

Pitapata er en bilde du kan ha i signaturen som sier hunden min er så så gammel eller jeg får hunden om x dager. Trykker du på den kommer du til pitapata.

Så da vil jeg anta at dere klarer å trykke på signaturen til vedkommende eller at browseren henger litt og dere treffer den.

Det trodde jeg også, men det var ikke tilfellet. Jeg får opp pitapata saken når jeg skal bla meg videre til side 4 i tråden om hva man gjorde kl 11.11. Jeg har også fått den for to dager siden, men husker ikke i hvilken tråd.

Jeg forsøkte å trykke på -> men kom til pitapta, jeg trykket på sidetallet 4, men kom til pitapata. Jeg er ikke så evneveik at jeg ikke klarer å sikte altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nå rart, aldri opplevd

Pitapata er en bilde du kan ha i signaturen som sier hunden min er så så gammel eller jeg får hunden om x dager. Trykker du på den kommer du til pitapata.

Så da vil jeg anta at dere klarer å trykke på signaturen til vedkommende eller at browseren henger litt og dere treffer den.

Eh, nei, Anette, jeg "klarer" ikke å trykke feil. :rolleyes2:

Det har skjedd for meg ved et par tilfeller hvor jeg trykker på menneskers innlegg for å svare, og disse har ikke engang Pitapata i signaturen sin. Det er ikke noe å ta screenshot av, det som skjer er at det åpnes opp et nytt vindu i stedet for at vi får svart, og det vinduet er startsiden til Pitapata.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da aner jeg ikke hva problemet er, nå har jeg trykket vilt i tråden OlavEmil linket til uten å klare det, så da må dere bare si ifra når det skjer og hvilke tråder.

Men mtp ingen har sagt et ord før Sandra så kunne man jo gjette man kom borti signaturer, det gjør jeg rett som det er, men ser jo ut som det er et problem for flere.

Tråd og hvor i tråden det skjer kan dere gjerne poste videre her så kan jeg se om jeg klarer å finne ut hvorfor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trodde jeg også, men det var ikke tilfellet. Jeg får opp pitapata saken når jeg skal bla meg videre til side 4 i tråden om hva man gjorde kl 11.11. Jeg har også fått den for to dager siden, men husker ikke i hvilken tråd.

Jeg forsøkte å trykke på -> men kom til pitapta, jeg trykket på sidetallet 4, men kom til pitapata.

Forsøkt nå i flere browsere på stedet du sier og får det ikke til.

Hvilke browsere bruker dere som det failer hos?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...