Kensington Gate Skrevet 8. November 2011 Rapporter Share Skrevet 8. November 2011 http://images.askmen...z-picture-1.jpg Om 20 år er jeg Michelle Rodriguez. Det ække feil det altså Jeg vil også være Michelle Rodriguez om 20 år - hun er badass! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 8. November 2011 Rapporter Share Skrevet 8. November 2011 Haha, om 20 år er jeg Berner oppdretter Red: Det var et veldig pent bilde av Stine! Gjør ikke noe om jeg ser sånn ut som 20 år Denne fikk jeg også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 8. November 2011 Rapporter Share Skrevet 8. November 2011 Jeg kan jo legge ut det som kom som første menneske etter bildet av meg selv, og jeg må si at dette er helt akseptabelt for en femtiåring: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 8. November 2011 Rapporter Share Skrevet 8. November 2011 Hva er greien med at 90% av bildene av jenter på Google er lettkledde? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 8. November 2011 Rapporter Share Skrevet 8. November 2011 HAHAHAA Jeg har ledd meg ihjel av denne tråden, spesielt av Ingvild og Ingvild, også syntes jeg synd på Lill Dette er meg om 20 år Fy søren jeg ser bra ut for å være 39 år gammel, altså! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavEmil Skrevet 8. November 2011 Rapporter Share Skrevet 8. November 2011 Kva heiter eigentleg folk her på forumet? Tanja og Lexi? Her var mitt, iallefall det første som funka. Så er spørsmålet: Blir eg til kona mi (venstre) eller søstera mi (høgre)? Hmm... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 8. November 2011 Rapporter Share Skrevet 8. November 2011 Åååååååh, typisk at jeg er den eneste på sonen som faktisk blir gammel om 20 år... Jeg ble også gammel, da jeg valgte Eveline Ihvertfall når jeg søker på morgenen, på ettermiddagen er dette meg: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 8. November 2011 Rapporter Share Skrevet 8. November 2011 Ser ut som jeg også vil bli en ung puppedame om 20 år. Også har jeg visst blitt lei av den kommunegrå hårfargen min og puppene har blitt så store at jeg må bruke handa til å holde de på plass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 8. November 2011 Rapporter Share Skrevet 8. November 2011 Thorstein blir enten : elller Gjett hvem jeg foretrekker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 8. November 2011 Rapporter Share Skrevet 8. November 2011 Ja, skal ikke klage jeg altså... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 8. November 2011 Rapporter Share Skrevet 8. November 2011 Thorstein blir enten : Gjett hvem jeg foretrekker Lemme guess.. du tiltrekkes av menn med bart? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 8. November 2011 Rapporter Share Skrevet 8. November 2011 Lemme guess.. du tiltrekkes av menn med bart? :lol: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
:)Kine Skrevet 8. November 2011 Rapporter Share Skrevet 8. November 2011 Jeg ble også gammel, da jeg valgte Eveline Ihvertfall når jeg søker på morgenen, på ettermiddagen er dette meg: Jeg måååå bare kommentere her. De puppene til den fremtidige deg ser skikkelig ut som godteripuppene til bonbon. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 8. November 2011 Rapporter Share Skrevet 8. November 2011 Jeg måååå bare kommentere her. De puppene til den fremtidige deg ser skikkelig ut som godteripuppene til bonbon. Hahaha! De er ekte altså... LOOOOVER 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 8. November 2011 Rapporter Share Skrevet 8. November 2011 Åååååååh, typisk at jeg er den eneste på sonen som faktisk blir gammel om 20 år... DU! Jeg lever ikke engang, så snipp igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotaflor Skrevet 8. November 2011 Rapporter Share Skrevet 8. November 2011 Ikke dårlig dette 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sham Skrevet 8. November 2011 Rapporter Share Skrevet 8. November 2011 Åååååååh, typisk at jeg er den eneste på sonen som faktisk blir gammel om 20 år... Samme her :/ Ikke dårlig dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 8. November 2011 Rapporter Share Skrevet 8. November 2011 Ikke verst for en 60åring... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 8. November 2011 Rapporter Share Skrevet 8. November 2011 Jeg vet ikke helt om jeg gir ut plate eller blir astronaut, noe er det iallefall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Banshee Skrevet 8. November 2011 Rapporter Share Skrevet 8. November 2011 Det ligner på læreren min på ung.skolen Hun er norsk, så det er vel ikke helt umulig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlippogRime Skrevet 8. November 2011 Rapporter Share Skrevet 8. November 2011 Håper for all del at jeg ser litt yngre ut som 40-åring Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 8. November 2011 Rapporter Share Skrevet 8. November 2011 Yup, om 20 år ja, holder meg godt hehehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 8. November 2011 Rapporter Share Skrevet 8. November 2011 Tror ikke jeg gleder meg så veldig altså... EDIT: Der gikk det! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Batis Skrevet 9. November 2011 Rapporter Share Skrevet 9. November 2011 ..Jeg ble et sex-leketøy...(og første person som kom opp var en ganske "plæstic-fæntastic" nakenmodell) :rolleyes2: er ikke sikker på hva jeg synes om det..egentlig... Da blir jeg ikke værende i oljeindustrien om 20 år hvertfall, greit å vite Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 9. November 2011 Rapporter Share Skrevet 9. November 2011 Her er meg, jeg er da 53: Og dette er kjæresten min, han er 61! Holder seg sabla godt ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts