Grim Skrevet 30. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2011 Hadde egentlig ikke tenkt til å lage en tråd til lillebror, men så fant jeg ut at jeg hadde lyst til å dele noen bilder av pus, og Grim. Så da kjører jeg på. Første kvelden hjemme. Grim overså hårballen og fokuserte mer på pizzaen vi også hadde med. Litt skeptiiiisk Verden er dum Litt ok med egen vakthund Play with me Godt at det ikke BARE er bikkja som ser mongo ut innimellom... Tatt i dag Fineste lille gaupa. 6 Siter
pippin Skrevet 30. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2011 Så fin! Nydelig Godt å se hund og katt sammen! Og morro det første bildet Katt? Nei pizza takk! Siter
MegaMarie Skrevet 30. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2011 Så hærlig! Er de gode venner eller? Supersøt pus! Kaller dere han Jack eller Frost til vanlig? Eller begge deler kanskje? Siter
Grim Skrevet 30. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Oktober 2011 Takk alle sammen! Så hyggelig at dere syntes han var fin! Han er skikkelig god. Og rar. Han spiser honning og jordbærsyltetøy, bader i vannskåla til Grim, leker i doen, og skal alltid fortelle om dagen sin. Så fin! Nydelig Godt å se hund og katt sammen! Og morro det første bildet Katt? Nei pizza takk! Haha, ikke sant! Hadde jo forventa at han skulle blitt litt nysgjerrig, men nei! Ikke før pizzaen var borte hvertfall. Så hærlig! Er de gode venner eller? Supersøt pus! Kaller dere han Jack eller Frost til vanlig? Eller begge deler kanskje? De har blitt skikkelig kompisser! Veldig glad for det! Har en video av når de leker. Skal legge den ut etterpå. Kaller han bare Frost. Ikke det mest originale navnet akkurat, men jeg sparer alle de kule til fremtidige hunder 1 Siter
Toril Skrevet 30. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2011 Nydelig!! Katter er flotte dyr de Siter
Guest 2ne Skrevet 30. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2011 Vakker! Heldige Grim har egen pus han Siter
AnnikenK Skrevet 30. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2011 Nydelig pusekatt og så herlig at de er så gode venner. Siter
Vimsan Skrevet 30. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2011 Så sööööt får ju så lust på katt själv när man ser bilder som det där. Meeeen näääh... jag får nog nöja mig med å se på bilder *fniss* Siter
Grim Skrevet 30. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Oktober 2011 Vakker! Heldige Grim har egen pus han Jaaaa. Endelig en leke han gidder å leke med liksom. Han syntes det var ekstra kult når vi satte bjelle på frosten, haha Så sööööt får ju så lust på katt själv när man ser bilder som det där. Meeeen näääh... jag får nog nöja mig med å se på bilder *fniss* Ta en titt på denne og! Video er enda bedre enn bilder. Edit: Hakke prøvd å legge ut video her før, og det ble bare tull. Sukk. *prøve igjen* Edit: Nå da? Siter
AnnikenK Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2011 De er jo veldig søte sammen, selv om det så litt voldsomt ut på filmen Men det går vel begge veier. Katten er ikke større enn hode til hunden, men så "bokser" jo katten til hunden i øya hele tiden Siter
Missy- Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2011 Ånei, så søtt! Nå gleder jeg meg ikke mindre til å få katt! Siter
Grim Skrevet 31. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Oktober 2011 De er jo veldig søte sammen, selv om det så litt voldsomt ut på filmen Men det går vel begge veier. Katten er ikke større enn hode til hunden, men så "bokser" jo katten til hunden i øya hele tiden Ja det ser voldsomt ut, men blir han i overkant ivrig, sier pusen ifra, og da legger Grim seg ned på gulvet isteden. Men Frost er en tøffing, og Grim er stort sett veldig forsiktig. Ånei, så søtt! Nå gleder jeg meg ikke mindre til å få katt! Ikke sant! Det er veldig koselig at de har blitt så gode venner. Pus kommer alltid å møter bikkja i døra når vi kommer inn fra tur og forteller hva han har gjort i mellomtiden. Håper dine blir like gode kåmpissar og! 1 Siter
Teserere Skrevet 31. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2011 Så nydelig katt, og så herlige bilder av de to sammen da Siter
Grim Skrevet 15. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Desember 2012 Flere bilder. Men ingen nye. På tide å ta noen av lillebror nå kanskje, han har så fin vinterpels. Grim lager snømann Identitets forvirring Okei dette er ganske ferskt. Fine gutta mine. 5 Siter
Guest 2ne Skrevet 15. Desember 2012 Rapporter Skrevet 15. Desember 2012 Grim lager snømann Stakkars pus, og slem hund Han fikk kanskje hevn her? :lol: Siter
Grim Skrevet 16. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Desember 2012 Faktisk måtte jeg oftere passe på pusen - han kunne finne på å bli svart i øya og gnage i kjakan på bikkja. Men Grim leder vel sånn ellers. De leker ikke så mye nå lenger da. Hah, men jeg må bare dele dette bildet også. 2 Siter
Teserere Skrevet 16. Desember 2012 Rapporter Skrevet 16. Desember 2012 Aaaw Pus og voffs er så koselig sammen! *savne pusene* Siter
Recommended Posts