Gå til innhold
Hundesonen.no

Sofahund...


Kazan
 Share

Recommended Posts

Vi fikk for 2 uker siden en 2 år gammel staff. Hun var vant til å gå i sofaen som hun ville der hun kom fra men vi har avvendt henne dette nå og hun er flink:) Er ganske sikker på at hun er der når vi er borte men det får bare være.

Nå lurer jeg på om vi kanskje kan venne henne til at hun kan komme opp i sofaen hvis hun blir invitert av oss eller om det bare blir forvirrende for henne?

Hun er jo en kosejente og vil gjerne sitte i fanget men jeg får vondt i stumpen av å sitte på gulvet lenge av gangen:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken fisefin her får ikke lov til å være i sofaen, men som du sier, min sniker seg nok også ofte opp mens vi er borte. Men sånn ellers er hun aldri i sofaen. Når hun er nybadet f.eks. pleier jeg å ha henne litt i fanget. Hun skjønner greia med å bli invitert.

I sofaen oppe har vi vel aldri tatt stilling til hund eller ei, så der ha bikkja fått lov å bestemme. Hun ser det som den største selvfølge å få ligge i sofaen oppe. Vil hun opp i den spør hun ikke i det hele tatt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...