soelvd Skrevet 19. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2011 Takk på forhånd! http://www.surveymonkey.com/s/59VSPXT Siter
soelvd Skrevet 19. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Oktober 2011 Done Takker og bukker på vegne av meg selv og mine dyktige medstudenter Siter
OlavEmil Skrevet 19. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2011 Lyst å skrive litt om kva dette er for noko? Kven har laga det, kva skal resultatet brukast til, kvifor er det laga, kva er tanken bak dei ulike spørsmåla? Eg har svart, altså . Siter
Lola Pagola Skrevet 19. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2011 Svart! Jeg hater 3D morsom liten gimmick i små posjoner, men synes det er slitsomt å se hele filmer i det... tar bort fokuset fra selve filmen synes jeg... 1 Siter
Zitka Skrevet 19. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2011 Det måtte i så fall være en 3D-tv der jeg slipper å bruke briller.. Ellers så må jeg si at jeg har allerede verdens beste tv.. Kassetv For oss som har råd for det bakom tv'n også Siter
Recommended Posts