PsychoLynx Skrevet 16. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2011 Jeg må bare si det.... Nå har vi fått huset vårt på landet, jeg har dyr rundt meg hele tiden, jeg har fått jobb på en dyreklinikk og endelig lever jeg i drømmen min!!! Det er så deilig!!! Måtte bare dele det! Jeg er lykkelig! :D :D 25 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 16. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2011 DU er heldig da! Det der er drømmen min også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 16. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2011 Veldig glad på dine vegner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest vivere Skrevet 16. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2011 Så bra Gratulerer med huset og ny jobb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 16. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2011 Heldiggris! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 16. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2011 Gratulerer Jeg vet akkurat hvordan det er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 16. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2011 Da kommer det vel litt billedspam, så vi får dele denne drømmen bittelitt mer med dere? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 16. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2011 Vi savner bilder fra den siden ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 16. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2011 Yeeey! Hvilken dyreklinikk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 16. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2011 Synes det er så koselig å lese sånt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 16. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2011 Dette har du fortjent Marit! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 16. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2011 Wiii! Og jeg signerer Ida, vi vil ha bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 16. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2011 Herlig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 16. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2011 Heldig! Vil se bilder av drømmelandet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 16. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2011 Bilder, bilder, bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kensington Gate Skrevet 17. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2011 Gratulerer! Så koselig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 17. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2011 Bilder! Av hvert eneste dyr og huset så klart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 17. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2011 Sååå stas! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 18. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2011 Åååå, høres helt fantastisk ut Jeg er omgitt av dyr og jobber på dyreklinikk, meeen.. mangler dette huset på landet som jeg drømmer fælt om. En vakker dag skal det også bli en realitet. Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 19. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2011 Gratulerer med ny jobb og nytt hus! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 21. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2011 Gratulerer, det hørtes fantastisk ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 26. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2011 Bilder kommer! Skal fikse litt etterpå Det er på Vestre Toten Dyreklinikk, Anebanana Har ikke fast jobb enda, men vikar og blir oppringt om det trengs. Noe som egentlig passer meg perfekt. Da får jeg litt tid innimellom til å hente meg inn igjen osv (Sånn er det når man ikke er helt på nett psykisk hele tiden, og en adhd diagnose man må lære seg å leve med ) Men det er virkelig verdens beste arbeidsplass! Bedre sjef og kolleger skal man lete lenge etter, og så mye positiv backup konstant har virkelig gjort susen med frykten for å aldri være bra nok Prestasjonsangst er en fin ting.... Og med så mye hyggelige kunder innom også så bare MÅ det bli bra. Samme hvor dårlig en dag evnt begynner, så blir den bra når jeg kommer dit Og hjemme ja? EN nabo innenfor en omkrets på 1,5 km. Det er 2,5 km til nærmeste "hovedvei", om man kan kalle det det, og 4,5 km til nærmeste større vei. Det er skog overalt her, men utsikt over mye av den og ned til Randsfjorden. Og jorder/beite som hundene kan løpe på, kuer de kan gjete (*flire*) og nå har også oppussingen av huset startet. Yepp! Bilder kommer! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 26. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2011 Bilder kommer! Skal fikse litt etterpå Det er på Vestre Toten Dyreklinikk, Anebanana Har ikke fast jobb enda, men vikar og blir oppringt om det trengs. Noe som egentlig passer meg perfekt. Da får jeg litt tid innimellom til å hente meg inn igjen osv (Sånn er det når man ikke er helt på nett psykisk hele tiden, og en adhd diagnose man må lære seg å leve med ) Men det er virkelig verdens beste arbeidsplass! Bedre sjef og kolleger skal man lete lenge etter, og så mye positiv backup konstant har virkelig gjort susen med frykten for å aldri være bra nok Prestasjonsangst er en fin ting.... Og med så mye hyggelige kunder innom også så bare MÅ det bli bra. Samme hvor dårlig en dag evnt begynner, så blir den bra når jeg kommer dit Og hjemme ja? EN nabo innenfor en omkrets på 1,5 km. Det er 2,5 km til nærmeste "hovedvei", om man kan kalle det det, og 4,5 km til nærmeste større vei. Det er skog overalt her, men utsikt over mye av den og ned til Randsfjorden. Og jorder/beite som hundene kan løpe på, kuer de kan gjete (*flire*) og nå har også oppussingen av huset startet. Yepp! Bilder kommer! Åååh, så morro! Da sees vi kanskje engang, da! Vi skal nedom i morra for å få vaksine (vi fikk jo sånt fint reminderkort av deg!). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 26. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2011 Yepp, da ses vi Jeg er der i morgen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 26. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2011 Yepp, da ses vi Jeg er der i morgen Wuhu! Herr Propell sier han gleeeder seg til å bli klødd på og stukket i! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts