Teserere Skrevet 4. Juni 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Juni 2017 Igår ble Aida 9 år! Årene har gått så fort, og hun har vært en viktig del av så mye i livet mitt. Gratulerer med dagen dronninga mi Se så søt valp hun var da 13 Siter
Mirai Skrevet 4. Juni 2017 Rapporter Skrevet 4. Juni 2017 Det bolletrynet! Haha! Gratulerer med dagen til damen 1 Siter
LØJ Skrevet 9. Juni 2017 Rapporter Skrevet 9. Juni 2017 Hihihihi...kuleste valpetrynet Grattis med dagen som var søta Siter
Teserere Skrevet 3. Oktober 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Oktober 2017 Gamlemor nyter høstsolen 7 Siter
Teserere Skrevet 6. Mars 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Mars 2018 Lenge siden oppdatering her nå! Twiggy har jo hatt kull i høst, og jeg har beholdt 2 av valpene: Fastback's Axinite Flash - aka Kevin, deleies med en venninne: Han er en herlig liten tass som lærer fort! Veldig kosete og kul. Deleier har lyst til å prøve både utstilling, rallylydighet og agility De har allerede gjort store fremskritt på treningsfronten! Fastback's Amatrix Glow - aka Poppy er ute på fôr hos en annen venninne: En herlig, feisty tispe med skikkelig attitude, hadde lett beholdt henne selv om ikke jeg hadde 2 aktive fra før Blir gøy å stille henne litt fremover! Så et lite bilde på tispen jeg solgte til min oppdretter Hun minner meg så om Twiggy på samme alder! Fonda er allerede stilt med HP Ellers har vi vært litt i dvalemodus frem til nå, endelig kommet igang igjen med agilitytrening! Det var supermoro, og Twiggy hadde ikke glemt kunstene sine! Lydighetstreningen lar vente på seg pga værforholdene, vi er ikke så heldige med innendørs treningsmuligheter. Så vi koser oss med skiturer og gåturer, jeg elsker at det er skikkelig vinter! Selvom vi gleder os VELDIG til vår og sommer nå 8 Siter
MegaMarie Skrevet 8. Mars 2018 Rapporter Skrevet 8. Mars 2018 Så fine valpene er ? Det blir spennende å følge de fremover. Siter
Teserere Skrevet 9. Mars 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Mars 2018 På 7.3.2018 at 2:29 AM, WelshenNemi skrev: Kjempefine hele gjengen Helt enig! På 8.3.2018 at 7:45 AM, MegaMarie skrev: Så fine valpene er ? Det blir spennende å følge de fremover. Ja, det er noe helt annet å følge med på egenoppdrettet vs en man har kjøpt altså! Veldig spennende! 2 timer siden, jma skrev: Veldig fine alle sammen 2 Siter
Teserere Skrevet 25. Mars 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Mars 2018 Trent med Poppy idag, bare en måned igjen til utstillingsdebut. Hun er så nydelig! Og igår var twiggy og Aida på kurs i balanse, styrke og kroppskontroll. De var kjempeflinke og hoppet bare rett opp på alle de forskjellige ballene! 3 Siter
Poter Skrevet 25. Mars 2018 Rapporter Skrevet 25. Mars 2018 (endret) Poppy ser jo bare helt nydelig ut! Endret 25. Mars 2018 av Poter 1 Siter
Teserere Skrevet 29. April 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 29. April 2018 (endret) Idag har vi vært på utstilling i Letohallen Debut for valpene, og de var så flinke! Kevin vant sin klasse og ble BIM valp Poppy ble nr 4 i sin klasse Og Aïda og Twiggy ble uplasserte med excellent. Fonda som bor i Sverige ble også stilt idag og endte opp som BIS 3 Endret 29. April 2018 av Teserere 4 Siter
MarieR Skrevet 30. April 2018 Rapporter Skrevet 30. April 2018 Elsker typen deres, høybeinte, lette, fin snutelengde og de er velkroppet uten å bli runde og "bullete". Virkelig en vellykket kombinasjon! gratulerer så mye med flotte resultater! Siter
Mirai Skrevet 30. April 2018 Rapporter Skrevet 30. April 2018 Fineste Twiggybarna! Heftig debut da, snakk om å legge lista ! Gratulerer med fine resultater . Siter
Recommended Posts