Gå til innhold
Hundesonen.no

Bredt halsbånd


jma
 Share

Recommended Posts

Collarmania er ikke så dyrt egentlig, hvis du tar i betraktning hva du får for pengene. Har endel halsbånd derfra, og er alltid de jeg synes er best, og som jeg stoler 100% på, er ikke redd for at de skal ryke. De med stoff utenpå blir litt slitt og frynsete etter ett par års bruk, men like solide for det om. De i nylon holder seg penere enda lengre :-)

Ellers har jo ellaslead begynt å lage skinnhalsbånd, de ser og veldig solide ut, men blir fort dyrt med skinn da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Collarmania er ikke så dyrt egentlig, hvis du tar i betraktning hva du får for pengene. Har endel halsbånd derfra, og er alltid de jeg synes er best, og som jeg stoler 100% på, er ikke redd for at de skal ryke. De med stoff utenpå blir litt slitt og frynsete etter ett par års bruk, men like solide for det om. De i nylon holder seg penere enda lengre :-)

Ellers har jo ellaslead begynt å lage skinnhalsbånd, de ser og veldig solide ut, men blir fort dyrt med skinn da.

Snusern her klarte til slutt å drepe collarmaniahalsbåndet sitt. :( Lyst på nytt, men blir så dyrt med porto!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan klarte hun det? Bet hun det istykker, eller røk det?

Det røk i klipsen. Var plast og metallklips, og plastsaken knakk. Hun har hatt det i to år da, og brukt det daglig, så kvaliteten var vel egentlig ikke noe å si noe på, men surt likevel. Så stoler ikke på klipslåser i det heletatt til henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det røk i klipsen. Var plast og metallklips, og plastsaken knakk. Hun har hatt det i to år da, og brukt det daglig, så kvaliteten var vel egentlig ikke noe å si noe på, men surt likevel. Så stoler ikke på klipslåser i det heletatt til henne.

I don't trust no clips! :lol: Men Collarmania sine bucklehalsbånd er veldig bra, altså. :)

Vi kan jo bestille sammen eller noe, så blir frakta billigere? Men da må jeg vente litt ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I don't trust no clips! :lol: Men Collarmania sine bucklehalsbånd er veldig bra, altså. :)

Vi kan jo bestille sammen eller noe, så blir frakta billigere? Men da må jeg vente litt ...

Kan vi godt! Men må vente litt jeg og, ja.

Lola: Yep! Jeg har lært. Heldigvis knakk det på tunet her når hun stod i bånd, så var ikke noe krise. Men niks mer klips.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Collarmania er ikke så dyrt egentlig, hvis du tar i betraktning hva du får for pengene. Har endel halsbånd derfra, og er alltid de jeg synes er best, og som jeg stoler 100% på, er ikke redd for at de skal ryke. De med stoff utenpå blir litt slitt og frynsete etter ett par års bruk, men like solide for det om. De i nylon holder seg penere enda lengre :-)

Ellers har jo ellaslead begynt å lage skinnhalsbånd, de ser og veldig solide ut, men blir fort dyrt med skinn da.

Ellaslead hadde mange råfine halsbånd, tror det fort kan bli dyrt om jeg bruker litt for lang tid innpå der, for de var rålekre altså. Noen som har noen erfaring med halsbånd derfra? Kunne tenkt meg ett par til jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellaslead hadde mange råfine halsbånd, tror det fort kan bli dyrt om jeg bruker litt for lang tid innpå der, for de var rålekre altså. Noen som har noen erfaring med halsbånd derfra? Kunne tenkt meg ett par til jul!

Har ikke erfaring selv, men vet om ei som kjøpte fra der nå nylig. Hun var superfornøyd iallefall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

http://minxdesign.se/ her kan du designe ditt eget hundehalsbånd og det er ikke så dyrt heller... (tror ev du må kontakte dem ang frakt til Norge, men halsbåndene bör gå som brev)

http://vibri.com/ kan designe ditt eget her også - hört mange er kjempefornöyd med disse

http://dafnedesign.se/Hundhalsband.html her har de mange fine lärhalsbånd og annet - og du kan få dem etter halsstörrelse på hunden din

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...