Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Noen som vet om noen nettsteder hvor man kan få kjøpt veldig brede solide halsbånd til en ikke alt for høy pris?

Skrevet

Collarmania er ikke så dyrt egentlig, hvis du tar i betraktning hva du får for pengene. Har endel halsbånd derfra, og er alltid de jeg synes er best, og som jeg stoler 100% på, er ikke redd for at de skal ryke. De med stoff utenpå blir litt slitt og frynsete etter ett par års bruk, men like solide for det om. De i nylon holder seg penere enda lengre :-)

Ellers har jo ellaslead begynt å lage skinnhalsbånd, de ser og veldig solide ut, men blir fort dyrt med skinn da.

Skrevet

Men du som er med i NWPC, kan jo bare kjøpe WP-sele + halsbånd fra Hardcore Harness. Jeg gjorde det til Bo, og er fornøyd, matcher i farge og alt :whistle::D

Skrevet

hmmm. de har jo halsbånd også de ja. må jeg sjekke. det er vanskelig å finne noe som er bredere enn 5 cm. ser det ut til.

men det var sykt mange fine halsbånd på ellaslead.

Skrevet

Collarmania er ikke så dyrt egentlig, hvis du tar i betraktning hva du får for pengene. Har endel halsbånd derfra, og er alltid de jeg synes er best, og som jeg stoler 100% på, er ikke redd for at de skal ryke. De med stoff utenpå blir litt slitt og frynsete etter ett par års bruk, men like solide for det om. De i nylon holder seg penere enda lengre :-)

Ellers har jo ellaslead begynt å lage skinnhalsbånd, de ser og veldig solide ut, men blir fort dyrt med skinn da.

Snusern her klarte til slutt å drepe collarmaniahalsbåndet sitt. :( Lyst på nytt, men blir så dyrt med porto!

Skrevet

Hvordan klarte hun det? Bet hun det istykker, eller røk det?

Det røk i klipsen. Var plast og metallklips, og plastsaken knakk. Hun har hatt det i to år da, og brukt det daglig, så kvaliteten var vel egentlig ikke noe å si noe på, men surt likevel. Så stoler ikke på klipslåser i det heletatt til henne.

Skrevet

Det røk i klipsen. Var plast og metallklips, og plastsaken knakk. Hun har hatt det i to år da, og brukt det daglig, så kvaliteten var vel egentlig ikke noe å si noe på, men surt likevel. Så stoler ikke på klipslåser i det heletatt til henne.

I don't trust no clips! :lol: Men Collarmania sine bucklehalsbånd er veldig bra, altså. :)

Vi kan jo bestille sammen eller noe, så blir frakta billigere? Men da må jeg vente litt ...

Skrevet

I don't trust no clips! :lol: Men Collarmania sine bucklehalsbånd er veldig bra, altså. :)

Vi kan jo bestille sammen eller noe, så blir frakta billigere? Men da må jeg vente litt ...

Kan vi godt! Men må vente litt jeg og, ja.

Lola: Yep! Jeg har lært. Heldigvis knakk det på tunet her når hun stod i bånd, så var ikke noe krise. Men niks mer klips.

  • Like 1
Skrevet

Collarmania er ikke så dyrt egentlig, hvis du tar i betraktning hva du får for pengene. Har endel halsbånd derfra, og er alltid de jeg synes er best, og som jeg stoler 100% på, er ikke redd for at de skal ryke. De med stoff utenpå blir litt slitt og frynsete etter ett par års bruk, men like solide for det om. De i nylon holder seg penere enda lengre :-)

Ellers har jo ellaslead begynt å lage skinnhalsbånd, de ser og veldig solide ut, men blir fort dyrt med skinn da.

Ellaslead hadde mange råfine halsbånd, tror det fort kan bli dyrt om jeg bruker litt for lang tid innpå der, for de var rålekre altså. Noen som har noen erfaring med halsbånd derfra? Kunne tenkt meg ett par til jul!

Skrevet

Ellaslead hadde mange råfine halsbånd, tror det fort kan bli dyrt om jeg bruker litt for lang tid innpå der, for de var rålekre altså. Noen som har noen erfaring med halsbånd derfra? Kunne tenkt meg ett par til jul!

Har ikke erfaring selv, men vet om ei som kjøpte fra der nå nylig. Hun var superfornøyd iallefall :D

  • 3 weeks later...
Skrevet

http://minxdesign.se/ her kan du designe ditt eget hundehalsbånd og det er ikke så dyrt heller... (tror ev du må kontakte dem ang frakt til Norge, men halsbåndene bör gå som brev)

http://vibri.com/ kan designe ditt eget her også - hört mange er kjempefornöyd med disse

http://dafnedesign.se/Hundhalsband.html her har de mange fine lärhalsbånd og annet - og du kan få dem etter halsstörrelse på hunden din

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...