Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

• Svar 630
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå begynner de å bli søte nå! De har begynt å spise fast føde, de leker, vandrer, JODLER, og er bare søøøte (og vakre!)

Første valp er født! En alledeles nydelig flott tegnet sort/hvit hannhund på 240 g

Sitat sms: "Vi har fått ei nydelig sort keiserinne! Alt vel!"

Skrevet

Intet nytt enda. Den lille gutten har funnet patten og er veldig fornøyd. Mille slikker og vasker som bare det. Ser ingen tegn til ny fødsel foreløpig.

Skrevet

Intet nytt enda. Den lille gutten har funnet patten og er veldig fornøyd. Mille slikker og vasker som bare det. Ser ingen tegn til ny fødsel foreløpig.

Vi liker en fornøyd liten gutt :heart: ,mens vi venter på hans TO søstre :D

• Like 1
Skrevet

Mneei.. jeg lurer på om han blir enebarn, jeg :(

2 timer har gått, og ingen antydning til noen ny på vei...

Men den lille sorte tassen er iallefall i super form :D

Edit: Jeg vet neimen ikke om jeg vil selge han helt til england eller ha han selv om han blir enebarn.... *Ulp*

Vi vil jo ikke ha hannhund, menneatte o.s.v.

• Like 2
Skrevet

Men har dere sett HELT tydelig at det er to ryggrader der? (Jeg skjønner ikkeno av disse bildene og ser alt mulig rart, så jeg spør heller enn å se sjøl). Hvor lenge kan dere i så fall vente før dere drar til veterinær for å få ut de(n) siste?

Skrevet

En tur til vet for å sjekke om hun er ferdig? Aner ikke hvordan slikt virker jeg, men syns jo ikke han skal bli helt enebarn da. Er jo bestilt to til! :lol:

Men åååh en sorthvit millesønn :wub:

• Like 1
Skrevet

Grattis med den sorte!

Det har ikke stoppet opp da? Det skjer jo fort ved få valper, regner med at du har prøvd å stimulere henne :)

Skal du ta røntgen og sjekke om hun er tom?