tm100021 Skrevet 29. September 2011 Rapporter Share Skrevet 29. September 2011 Vi skal ha pizza ikveld og jeg er så lei av alt vi pleier å lage. Det går i noen varianter på toppingen og har som regel rødløk, oliven, cherry tomater og som kjøtt feks biffstrimler, kyllingfile strimler bacon eller pepperoni. + fyllet inni Og sånn går det alltid, det smaker og jo godt og ser bra ut, men er lei og trenger mer inspirasjon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 29. September 2011 Rapporter Share Skrevet 29. September 2011 Jeg er glad i paprika på, og av og til mais. Purre gir litt ekstra piff på smaken. Skinkeskiver? Pepperoni? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 29. September 2011 Rapporter Share Skrevet 29. September 2011 Du kan jo marinere kjøttet for å få en annen sting på smaken? Tikkamasalakylling, for eksempel. Jeg er glad i ananas på, selv om noen mener det er sååå 1980 Har du prøvd peanøtter eller cashewnøtter? Det gir også en ekstra piff . Tacokrydret kjøttdeig bruker jeg gjerne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pim Skrevet 29. September 2011 Rapporter Share Skrevet 29. September 2011 Squash og spekeskinke. Helt fantastisk digg. Tynt lag tomatsaus -> litt ost -> squashskiver -> skinke, gjerne parmaskinke (åo mai gådd). Omnomnomnom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 29. September 2011 Rapporter Share Skrevet 29. September 2011 Jeg er veldig sær når det gjelder pizza. Ja, mat generelt. Min favoritt er pizzasaus med kjøttdeig, liksom kokt inn i hverandre i stekepannen og ost. Det er det beste. Jo enklere, jo bedre! Dessuten synes jeg veldig fort at ting blir sterkt. Sånn pizza man bestiller brenner som regel i munnen, spesielt med pepperoni! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 29. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. September 2011 Hmm! Tror vi skal ha halve pizzaen med tikkamasalakylling og cashewnøtter ihvertfall! Hørtes godt ut! Liker hverken paprika eller mais men takk for tipset Som sagt så bruker vi ofte peperoni eller skinke osv- Så blir ikke noe særlig forskjell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 29. September 2011 Rapporter Share Skrevet 29. September 2011 mozarella og god skinke og evnt rucola Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 29. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. September 2011 Squash og spekeskinke. Helt fantastisk digg. Tynt lag tomatsaus -> litt ost -> squashskiver -> skinke, gjerne parmaskinke (åo mai gådd). Omnomnomnom. Dette må prøves ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 29. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. September 2011 Vi har alltid endel forskjellige oster på og sånt, mozzarella er favoritten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 29. September 2011 Rapporter Share Skrevet 29. September 2011 Sist pizza hadde ruccolasalat, paprika, soltørkede tomater, vårløk og masse ost. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarpeSkrotum Skrevet 29. September 2011 Rapporter Share Skrevet 29. September 2011 chips (pommes frites) var ikke så ille oppå ... så lenge det er varmt - men halvvarm/kald ... ushh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aymee Skrevet 29. September 2011 Rapporter Share Skrevet 29. September 2011 Du kan også gjøre mye forskjellig med bunnen - ikke at jeg vet hva dere pleier, men vi har gjerne soltørkede tomater i bunnen, som er supergodt! Ang fyll: Skivet reinkjøtt (Finnbiff-kjøtt) er også kjempegodt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 29. September 2011 Rapporter Share Skrevet 29. September 2011 Jeg liker pizza med mozarellaost, blåmuggost, rødløk, spekeskinke++ Har ikke tomatpurè eller lignende på pizzaen, så den blir litt annerledes enn "vanlig" pizza. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 29. September 2011 Rapporter Share Skrevet 29. September 2011 Biffstrimler og bernaise er seriøst veldig godt på pizza! Ellers er serranoskinke, pinjekjerner, ruccola og rødløk en digg topping. Så sant man lager en god, litt tung tomatsaus å ha under. Og masse parmesan, fersk revet, på toppen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 29. September 2011 Rapporter Share Skrevet 29. September 2011 Artisjokker, fersk mozz, parmaskinke, scampi og revet parmesan! Oh god oh god. It makes the baby jeebus cry. With joy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sham Skrevet 29. September 2011 Rapporter Share Skrevet 29. September 2011 Hørt at cheesy crust er veldig godt. Tar ost i enden av bunnen rundt hele, og brett over deigen og inn i ovnen. Blir vist veldig godt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 29. September 2011 Rapporter Share Skrevet 29. September 2011 mozarella og god skinke og evnt rucola Mmmm! Jeg er veldig glad i mozarella, spinat, champignog osv. Soltørkede tomater, mozarella, skinke. Kylling med fahitaskrydder og nacho chips. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 29. September 2011 Rapporter Share Skrevet 29. September 2011 Selvom jeg syntes det er for mye taco ditt og datt om dagen, så liker jeg taco-fyll miksen fra Toro. Skal lages med kjøttdeig og hermetiske tomater. Kan krydres opp litt med jalapeños etc. Men om jeg har bedre tid lager jeg med ferske ingredienser og da ser den mer ut som den du hadde i startinnlegget Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 29. September 2011 Rapporter Share Skrevet 29. September 2011 Skulle ønske jeg likte pizza Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 29. September 2011 Rapporter Share Skrevet 29. September 2011 Skulle ønske jeg likte pizza Er det mulig å ikke like pizza? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 29. September 2011 Rapporter Share Skrevet 29. September 2011 Mamma sverger til tunfisk på pizza av en merkelig grunn.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 29. September 2011 Rapporter Share Skrevet 29. September 2011 Er det mulig å ikke like pizza? Yep! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 29. September 2011 Rapporter Share Skrevet 29. September 2011 Oregano og paprikapulver i deigen. Bland tomatpure og litt fløte, stryk over bunnen. Legg et lag tomatskiver og hakket rå løk og hvitløk over, dryss på salt og pepper, stekt kjøttdeig over der igjen, litt annanas oppå, og så ost. Helst modnet ost, gjerne blanding av flere typer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts