SoppenCamilla Skrevet 25. September 2011 Rapporter Skrevet 25. September 2011 Jeg fikk fire bitte-bittesmå kattunger uten mamma, som trenger hjelp med å flaskes med morsmelkerstatning, og som fortsatt må stimuleres til å gå på do. Så i dag ble jeg, Nemi og Peggy kattemammaer. Hundene var veldig nysgjerrige på disse små mjaue-klumpene, men de er vanvittig flinke med de! Jeg tok noen bilder i stad, ikke noe fantastisk bra kvalitet, men dere får se sånn delvis hvordan de ser ut. Det er to sorte og hvite hannkatter som ser helt like ut, og som ikke har noe navn (slå dere løs), også har vi hvite og sorte Emil, og den eneste jenta i gjengen, Ronja, som er grå med sorte striper på. 1 Siter
Monica123 Skrevet 25. September 2011 Rapporter Skrevet 25. September 2011 Nomen så søte de er også så snille Baghera og Peggy er med de Siter
Poter Skrevet 25. September 2011 Rapporter Skrevet 25. September 2011 Å, så koselig! Heldig du er Flinke hunder, da! Siter
Rocket Skrevet 25. September 2011 Rapporter Skrevet 25. September 2011 Åååååå pusebaby haler! Den der hadde jeg tatt på flekken om det ikke var for allergien Flekken er forøvrig et fint navn. Tassen Mio Rasmus Siter
Ane Skrevet 25. September 2011 Rapporter Skrevet 25. September 2011 Søte! Synes de bør hete Timon og Pumba jeg 1 Siter
SoppenCamilla Skrevet 25. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 25. September 2011 Nå har visst den ene blitt døpt Picasso av søstra mi, fordi den maler sånn. Så, da er det sistemann! 1 Siter
OlavEmil Skrevet 25. September 2011 Rapporter Skrevet 25. September 2011 Åååh. Ronja var jo berre heilt perfekt (om det var ho som var på første biletet)! Akkurat slik skal ein katt sjå ut . 1 Siter
Toril Skrevet 25. September 2011 Rapporter Skrevet 25. September 2011 De to svarte og hvite er mine allerede så,HA! Siter
SoppenCamilla Skrevet 25. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 25. September 2011 De to svarte og hvite er mine allerede så,HA! Jeg er imponert, det tok ikke lange bildespamminga! Siter
rottmaneier Skrevet 25. September 2011 Rapporter Skrevet 25. September 2011 Hahaha, sjekk Nemi sitt blikk der kattungen prøver å klatre på henne da Siter
Mud Skrevet 25. September 2011 Rapporter Skrevet 25. September 2011 Peggy! Kuleste kattungepasseren! Så utrolig søte bilder, jeg fikk lyst på Bulldog jeg Siter
Sanne Skrevet 25. September 2011 Rapporter Skrevet 25. September 2011 Åååh, så bra at det er flere sjeler der ute som ikke kan motstå små kattenøster som trenger hjelp Siter
SusanneL Skrevet 25. September 2011 Rapporter Skrevet 25. September 2011 Nåmmin - skummelt søte små dyr... (inkl. hundene, såklart!) Når (?) jeg flytter på landet skal jeg i alle fall smøre meg med tålmodighet og vente på sonen-kattunger. Fiks ferdige og hundevante, liksom! Her jeg bor nå er det alt for trafikkert til at jeg hadde turt... dessverre... Morsomme bilder - Peggy er fremdeles bare aldeles superkul! Susanne Siter
Lola Pagola Skrevet 25. September 2011 Rapporter Skrevet 25. September 2011 SOPPENS kattungeprosjekt ja! Jeg har lest sonens i hele dag jeg Råsøte små snusker Siter
Cattn Skrevet 25. September 2011 Rapporter Skrevet 25. September 2011 Så nydelige! Og de har jo bare verdens kuleste tanter! Siter
SoppenCamilla Skrevet 25. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 25. September 2011 Hahaha, Peggy er kjempesøt, altså! Hun styrer og ordner, hun prøver med harde livet å velte de med det flate trynet sitt - og la meg fortelle dere, kattunger som ikke vil bli velta, i kombinasjon med en hund som har kræsja i noe flatt, det går bare ikke så bra, det! Nemi legger seg ned på gulvet og snuser på de, og hvis de begynner å klatre på henne, så gjemmer hun seg. Huseieren, som jeg forresten ikke spurte om jeg fikk lov til å ha katter av, var nettopp på besøk, og han falt helt pladask, og sa det blir mange flere besøk framover! Siter
Peers Skrevet 25. September 2011 Rapporter Skrevet 25. September 2011 Hjelpes meg, så herlige bilder Flinke kattungemammaer! Siter
Hønemor Skrevet 25. September 2011 Rapporter Skrevet 25. September 2011 Rørende bilder! Utrolig hvordan hundene "tar seg av" de små! Hva har skjedd med moren da? Du får si fra om de ikke får seg nye hjem innen rimelig tid - vi skal jo egentlig ikke ha katt på noen år - men... Nåmmin - skummelt søte små dyr... (inkl. hundene, såklart!) Når (?) jeg flytter på landet skal jeg i alle fall smøre meg med tålmodighet og vente på sonen-kattunger. Fiks ferdige og hundevante, liksom! Her jeg bor nå er det alt for trafikkert til at jeg hadde turt... dessverre... Morsomme bilder - Peggy er fremdeles bare aldeles superkul! Susanne Forøvrig - det finnes jo innekatter vet du! Jeg "har lovet" mannen en hellig birma når han fyller rundt år Siter
SoppenCamilla Skrevet 25. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 25. September 2011 Hva har skjedd med moren da? Du får si fra om de ikke får seg nye hjem innen rimelig tid - vi skal jo egentlig ikke ha katt på noen år - men... Det var noen som fant kattungene i en garasje, og tok de mens moren var ute. Nå får de ikke tak i moren, for hun er villkatt (og hun hadde ikke nok melk til ungene sine). Såvidt jeg har forstått. Ja, skal si ifra! Siter
Tricolor Skrevet 25. September 2011 Rapporter Skrevet 25. September 2011 Den lille som ligger mellom de store hundelabbene har jo stjerne i fjeset. han må ha et stjernenavn! Pollux. Siter
SusanneL Skrevet 25. September 2011 Rapporter Skrevet 25. September 2011 Forøvrig - det finnes jo innekatter vet du! Jeg "har lovet" mannen en hellig birma når han fyller rundt år Jeg vet, men med dører og tildels vinduer på vidt gap større deler av døgnet har jeg innsett at det ikke ville vært særlig greit å overbevise katten om å bare holde seg innendørs... Og maks 100 meter til E6'en ut av Oslo er ikke et egnet kattehjem - ser nok av flate katter der, liksom. (Dog har naboen katt, og den har dog levd lenge, den) Susanne Siter
Missy- Skrevet 26. September 2011 Rapporter Skrevet 26. September 2011 For noen vakre skapninger! Jeg synes det er så utrolig fint at du tar deg av de Jeg hadde reservert en kattunge(eller flere hvis de ikke fant noen som ville ha de) hos noen i bygda, men så ble moren påkjørt og da kvittet de seg med alle fire kattungene også... Det fikk jeg vite etterpå, så utrolig unødvendig, trist og slemt Siter
mara Skrevet 26. September 2011 Rapporter Skrevet 26. September 2011 Lykke til! Har selv ett morløst kull her nå.. Stor, men takknemlig jobb:-D Siter
Recommended Posts