SFX Skrevet 14. September 2011 Rapporter Skrevet 14. September 2011 Agria arrangerer fotokonkurranse med Dyreglede som tema, og jeg har meldt meg på med et av mine favorittcrazybilder - så jeg håper dere vil bidra med en stemme om dere også liker bildet. Dere kan stemme her. På forhånd tusen takk for hjelpen! 1 Siter
Zitka Skrevet 14. September 2011 Rapporter Skrevet 14. September 2011 Stemt Men det var da veldig mange bernere som var me i konkurransen Siter
OlavEmil Skrevet 14. September 2011 Rapporter Skrevet 14. September 2011 Det må vere fordi dei er supre representantar for dyreglede . Siter
MegaMarie Skrevet 14. September 2011 Rapporter Skrevet 14. September 2011 Stemt her også Syns faktisk det var det bilde som viste mest glede. De andre bildene var veldig rare i forhold til tema.. Siter
simira Skrevet 14. September 2011 Rapporter Skrevet 14. September 2011 Mange fine bilder, jeg stemte på flere jeg. Siter
Caroline Skrevet 14. September 2011 Rapporter Skrevet 14. September 2011 Har med masse bilder i konkurransen jeg også Siter
Artemis Skrevet 14. September 2011 Rapporter Skrevet 14. September 2011 Nå måtte jeg også sende inn et bilde. Siter
Kristiin Skrevet 14. September 2011 Rapporter Skrevet 14. September 2011 *stemt på X'n og sendt inn eget bilde* Siter
Kaja Skrevet 14. September 2011 Rapporter Skrevet 14. September 2011 Stemt og sendt inn noen egene Siter
SFX Skrevet 14. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 14. September 2011 Stemt Men det var da veldig mange bernere som var me i konkurransen Ja, det er et par som har sendt inn mange bilder, så jeg - også er det vel smittsom farsott på Facebook - jeg ble jo med fordi andre linket til sitt vinnerpotensialebilde, slik hørte jeg om konkurransen Stemt her også Syns faktisk det var det bilde som viste mest glede. De andre bildene var veldig rare i forhold til tema.. Tusen takk! Og jeg er enig i det siste - en del av bildene er er veldig random, synes jeg. Som om en bare har lastet opp det siste bildet som ble tatt, eller noe. Det er mange teknisk dårlige bilder, komposisjon, snitt, vinkel, alt... Men det er jo ikke akkurat en profesjonell konkurranse, da. Det må vere fordi dei er supre representantar for dyreglede . Ikke sant? Mange fine bilder, jeg stemte på flere jeg. Jeg har også stemt på flere Har med masse bilder i konkurransen jeg også Jeg synes jeg så Tibrá, ja Tusen takk til dere som stemmer, tenk om jeg blir den lykkelige vinner av et termometer Siter
SoppenCamilla Skrevet 14. September 2011 Rapporter Skrevet 14. September 2011 Jeg har stemt! Og lagt ut et par bilder selv, fordi alle andre gjør det. Siter
Bananen Skrevet 14. September 2011 Rapporter Skrevet 14. September 2011 Stemt, og lagt ut noen sjøl. Siter
LilleZara Skrevet 14. September 2011 Rapporter Skrevet 14. September 2011 (endret) Stemt Edit: Stemte på alle sonen-hundene jeg kjente igjen jeg Endret 14. September 2011 av LilleZara Siter
Mud Skrevet 14. September 2011 Rapporter Skrevet 14. September 2011 Stemt:) På ditt bilde tilmed, jeg syntes det var kult jeg..(ellers er jeg ofte en utro kjøter når det kommer til sånne oppfordringer ) Siter
Irenen Skrevet 14. September 2011 Rapporter Skrevet 14. September 2011 Jeg har også stemt :-) *lete gjennom bilder og se om jeg har et passende et å sende inn selv* Siter
Peers Skrevet 14. September 2011 Rapporter Skrevet 14. September 2011 Jeg har selvfølgelig stemt Jeg ler av det bildet hver gang jeg ser det! Siter
L8 L Skrevet 15. September 2011 Rapporter Skrevet 15. September 2011 Jeg måtte sende inn noen også Nå skal jeg bla gjennom alle og stemme på de jeg liker ! Siter
Recommended Posts