Taz Skrevet 11. September 2011 Rapporter Share Skrevet 11. September 2011 Hva bruker dere til å oppbevare hundens papirer i? Jeg har NKK sin perm, men er ikke særlig fornøyd og er derfor på utkikk etter ny. Agria sin får man jo bare tak i på NKK utstillinger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 11. September 2011 Rapporter Share Skrevet 11. September 2011 Få noen til å kjøpe en til deg neste NKK utstilling og sende om det er den du har lyst på? Har selv Agria sin, og er veldig fornøyd. NKK sine er jo håpløse... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 11. September 2011 Rapporter Share Skrevet 11. September 2011 Har en ringperm med plast lommer i, der har vi alle papirene vi trenger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 11. September 2011 Rapporter Share Skrevet 11. September 2011 Har en helt vanlig lilla ringperm med plastlommer hvor jeg har papirene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 11. September 2011 Rapporter Share Skrevet 11. September 2011 Jeg har et hefte kjøpt på bokbutikken med mange plaslommer i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 11. September 2011 Rapporter Share Skrevet 11. September 2011 Jeg har en perm jeg fikk da jeg kjøpte hunden. Men til utstillinger og slikt så bruker jeg Agria sin. Syns den er veldig smart:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 11. September 2011 Rapporter Share Skrevet 11. September 2011 Få noen til å kjøpe en til deg neste NKK utstilling og sende om det er den du har lyst på? Har selv Agria sin, og er veldig fornøyd. NKK sine er jo håpløse... Signeres! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 11. September 2011 Rapporter Share Skrevet 11. September 2011 Jeg bruker en helt vanlig oppbevaringsmappe for papirer. Sånn med flere lommer i. Tror jeg kjøpte de på Nille eller noe. Ask har egen og jeg, Loke og Jonas deler. Kanskje på tide å rydde ut Loke og Jonas. Til neste år kanskje... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 11. September 2011 Rapporter Share Skrevet 11. September 2011 Jeg har en helt vanlig ringperm med oppdretters logo og sånn på forsiden. Der har jeg kritikker og kviteringer osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 11. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. September 2011 Jeg har egentlig lyst på Agria sin, men tenkte kanskje at noen hadde noe lignende Agria sin som de hadde kjøpt en annen plass? Agria sin virker så praktisk. En Agriaperm som ikke er ifra Agria? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 11. September 2011 Rapporter Share Skrevet 11. September 2011 Foreløpig har jeg alt i en perm kjøpt på bokhandleren. Jeg har en liten bunke med preimiekort fra NKK, så planen er å få sendt de med noen som skal til NKK Hamar eller D4A sånn at jeg kan få meg en agria perm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 11. September 2011 Rapporter Share Skrevet 11. September 2011 Jeg har egentlig lyst på Agria sin, men tenkte kanskje at noen hadde noe lignende Agria sin som de hadde kjøpt en annen plass? Agria sin virker så praktisk. En Agriaperm som ikke er ifra Agria? Jeg leita høyt og lavt etter det for noen år siden. Da ville ikke Agria i Norge selge slike permer, men kun gi de ut dersom du tegnet forsikring på en utstilling hos de (og gav heller ikke til eksisterende kunder...). Det nærmeste jeg kom var noen Filofax typer da, men jeg mener å huske at lommene ville bli for små til stamtavlene. Det endte med at jeg kjøpte et par stykker på WW i 2008. Har forøvrig normal ringperm med plastlommer til alt av kritikker og slikt, og kun de tingene vi trenger i Agriapermen (stamtavle, vaksinasjon, startkort, ormekurattest og startbøker). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 11. September 2011 Rapporter Share Skrevet 11. September 2011 Jeg kjøpte min på utstilling og skal kjøpe en til til Issi. Synes var veldig kjekke perm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 11. September 2011 Rapporter Share Skrevet 11. September 2011 Vanlig ringperm. Der putter jeg inn stamtavle, kontrakt, alle papirer fra oppdretter, resultater/kritikkskjemaer, helsebok, dyrlegekvitteringer (nyttig å ha, alltid!), diplomer og whatnot. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 11. September 2011 Rapporter Share Skrevet 11. September 2011 Jeg leita høyt og lavt etter det for noen år siden. Da ville ikke Agria i Norge selge slike permer, men kun gi de ut dersom du tegnet forsikring på en utstilling hos de (og gav heller ikke til eksisterende kunder...). Det nærmeste jeg kom var noen Filofax typer da, men jeg mener å huske at lommene ville bli for små til stamtavlene. Det endte med at jeg kjøpte et par stykker på WW i 2008. Har forøvrig normal ringperm med plastlommer til alt av kritikker og slikt, og kun de tingene vi trenger i Agriapermen (stamtavle, vaksinasjon, startkort, ormekurattest og startbøker). Jeg sendte mail til Agria og fortalte hvor god kunde jeg var jeg og hvor skuffet jeg ble når Agrias representant på stand i vikingskipet IKKE ville gi meg en, sendte den til Geelmuyden (i hvertfall da var) sjefen for Agria i norge, da gikk det tre dager så lå det en perm i postkassa mi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 13. September 2011 Rapporter Share Skrevet 13. September 2011 Har en ringperm med plast lommer i, der har vi alle papirene vi trenger Samme har jeg til mine hunder, en til hver av hundene og en på alle kennelpapirer osv. Også en egen for kritikker, delt inn etter hver enkelt hund... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiO Skrevet 13. September 2011 Rapporter Share Skrevet 13. September 2011 Hvordan ser den ut, denne fra Agria som mange skryter av her? Jeg kjøpte NKK sin, men det var ikke særlig kvalitet over den... skrukkete i plasten og alting. Men det er nå den jeg bruker (foreløbig), for å ha et sted å oppbevare alle hundepapirer. Kanskje noen har et bilde av den Agria tilbyr? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 13. September 2011 Rapporter Share Skrevet 13. September 2011 jeg har hundenes papirer i en stor ringperm, sammen med kritikker og diplomer etc. Når vi drar på løp eller utstilling, tar vi med de papirene som er nødvendig- og de har vi da i en dokumentmappe med en lomme for hver hund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 13. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. September 2011 Jeg liker ikke ringpermer. Så en mappe eller noe med glidelåslukking? Noen som vet hvor man får tak i sånt? Jeg vil ha en wannabe Agria mappe. Men vet ikke hva man skal søke på for å finne en sånn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L8 L Skrevet 13. September 2011 Rapporter Share Skrevet 13. September 2011 Jeg liker ikke ringpermer. Så en mappe eller noe med glidelåslukking? Noen som vet hvor man får tak i sånt? Jeg vil ha en wannabe Agria mappe. Men vet ikke hva man skal søke på for å finne en sånn. Tror faktisk denne er ganske lik, og billigere: http://www.hooks.no/product.aspx?productid=720333&deptid=1017&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 13. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. September 2011 Klarer ikke å komme inn på siden. Hööks er treeeeeigt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trulte Skrevet 13. September 2011 Rapporter Share Skrevet 13. September 2011 Agria-mappene kan kjøpes hos Agria Breeder-shop, men da må man være medlem i Agria Breeders klubb først... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 13. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. September 2011 Og det er ikke jeg. Edit: Må man være oppdretter for å være medlem der? Jeg så ikke at det stod noen plass om at man måtte verifisere at man faktisk er oppdretter. Enda en edit: Virker som hele greia består av sånne poeng? "Du får 100 poeng for hver av dine valper som forsikres i Agria. For disse poengene kan du bestille varer fra Agria Breeders Shop. I shopen finner du blant annet; klær, hundbur, stoler krakker osv. " Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trulte Skrevet 13. September 2011 Rapporter Share Skrevet 13. September 2011 Mener det sto en plass sist jeg sjekka, at bare opdrettere med godkjent kennelnavn kunne bli medlem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts