Gå til innhold
Hundesonen.no

Ny her


Bellare
 Share

Recommended Posts

Mitt namn er Siri, er 19 år og kjem frå den lille, men svært regnfulle byen Førde som ligger på Vestlandet. For dei som lurer, så regnar det meir her enn i Bergen, jeeei! Bur fortsatt heime, og jobbar bak ein ferskvaredisk sidan eg no har eit friår frå skule.

I 2006 fekk vi vår første hund er heim, nemleg hunden Dina som er av rasen Coton de Tulear. Det er i hovudsak mamma's hund. Vi skulle ikkje stille ut, og ikkje avle, men slik endte det ikkje heilt. Dina vart stilt, og har eit stort og eit lite Cert, og har til no hatt tre kull.

I Dina's siste kull kom lille Pia til verda. Ho vart registrert på meg og vart mitt ansvar. Min første og heilt eigne lille hund. Pia er no heile eit år og vi har vert gjennom både oppturar og nedturar, frustrasjon og glede.

Har eit lite ønske om og kunne ta appellmerket med Pia, og kanskje entre LP klasse 1 ein dag. Pia kan alle øvelsane til appellmerket, men på grunn av at ho ikkje er så glad i andre hundar av stor/medium størrelse, og enkelte fremmede personar, og dermed reagerar med "utkopling" og gneldring må vi fortsatt trene på sosialiseringsfronten. Men det har da gått framover i det minste!

Ellers er Pia ein utstillingshund. Ho fekk BIR i klassen valp 6 - 9 mnd, og skal snart debutere i juniorklasse på dobbelutstillingane vi skal på i Bergen nest siste helga i September.

Framtidsplanen var å bruke frøkna i avl om ho får helsesjekken i orden og gjer det bra på utstilling. Men vi får sjå kvar vi er om eit år eller to.

Er også interessert i fotografering, så er ein liten hobbyfotograf. Stort sett frøkna som må stille opp som modell, men pyttpytt, ho har lært seg å posere! :)

post-10277-0-46303800-1315691740.jpg

post-10277-0-64726600-1315691776.jpg

post-10277-0-51915800-1315691791_thumb.j

post-10277-0-01940900-1315691937.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit! :)

I 2006 fekk vi vår første hund er heim, nemleg hunden Dina som er av rasen Coton de Tulear. Det er i hovudsak mamma's hund. Vi skulle ikkje stille ut, og ikkje avle, men slik endte det ikkje heilt. Dina vart stilt, og har eit stort og eit lite Cert, og har til no hatt tre kull.

Må bare spørre! Er hunden 5 år, og hatt 3 kull? :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heilt normalt det. Og på det siste kullet vart ho "smitta" av ein Chi med løpetid som vi passa, og Dina fekk dermed løpetid nokre månader før vi forventa den. Kull var planlagt, så då var det berre å reise til hannhunden.

Og Dina har laaaange intervallar mellom kvar løpetid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikkje tre kull på rad, haleluja! x)

Mulig eg tar feil, men meinar å hugse eg har hørt ein ikkje får registrere kull om det ikkje har gått ei viss tid mellom kvar gong. Og det er heilt normalt å få kull ved 2 års alder, hoppe over ei løpetid, så kull igjen og mulig kull igjen etter der eller hoppe over løpetid igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikkje tre kull på rad, haleluja! x)

Mulig eg tar feil, men meinar å hugse eg har hørt ein ikkje får registrere kull om det ikkje har gått ei viss tid mellom kvar gong. Og det er heilt normalt å få kull ved 2 års alder, hoppe over ei løpetid, så kull igjen og mulig kull igjen etter der eller hoppe over løpetid igjen.

Hvis hun har hatt tre kull, så må hun ha fått tre kull på tre år. Hun er fem nå, og fikk første kull som 2 åring(går jeg ut ifra, siden det er vanlig). Sa må hun ha hatt et kull hvert år i tre år :) Skjønner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...