Gå til innhold
Hundesonen.no

Back on track dekken til gamle støle hunder


MonicaT
 Share

Recommended Posts

Hei.

Jeg har lest litt om Back on track før, men finner ikke igjen så mange diskusjoner om dette her på forumet. Mulig jeg ikke klarer å bruke søke funksjonen riktig.

Uansett, mitt spørsmål er

Min ti år gamle jakthund har nå i høst begynt å bli stiv og støl etter jakt trening. Dette har hun ikke blitt før. Kan Back on track dekken hjelpe henne ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelt og kort: ja.

Det øker blodsirkulasjonen og stivhet. Jeg bruker det selv pga leddplager og merker veldig fort bedring når jeg bruker det. Bruker spesielt når det er kaldt og trekker ol - samt blir jeg stiv og får vondt så lindrer det fort. Har store planer om at hundene mine skal få det når jeg har råd. Det øker blodsirkulasjon og fungerer veldig bra. Kan brukes til oppvarming og etter trening, i bilen ol. Kjenner mange som når de tar hundene i bilen etter økter tar på så de holder varmen og ikke stivner ol.

Ble kanskje ikke så kort det :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Bruker dere dekken på tur eller etter tur?

I dag har vi gått 3 timers tur i skogen utenfor stier etc

Kuppert terreng og jeg merker det veldig på Toya når hun har sovet noen timer hjemme. Da er hun veldig stiv og støl.

Da ville kanskje et sånt dekken ha hjulpet henne, om hun hadde det på seg noen timer etter turen. Hvor lenge etterpå skal man ha på dekkenet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker dere dekken på tur eller etter tur?

I dag har vi gått 3 timers tur i skogen utenfor stier etc

Kuppert terreng og jeg merker det veldig på Toya når hun har sovet noen timer hjemme. Da er hun veldig stiv og støl.

Da ville kanskje et sånt dekken ha hjulpet henne, om hun hadde det på seg noen timer etter turen. Hvor lenge etterpå skal man ha på dekkenet?

Jeg bruker dette på begge mine etter sykkeltur o.l. OG rundt 30-60 min før jeg skal ut å kjøre de litt hardt fysisk. Når vi kommer inn igjen har de det på i 1-2 timer.

Men jeg bruker det rett og slett som forebyggende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...