Mud Skrevet 12. September 2011 Rapporter Skrevet 12. September 2011 Åh, det vinterbilde der gir meg skikkelig barndomsminner om belgeren vi hadde da jeg var liten Savn! Selvfølgelig. Bildet av en stakkars eier som havnet langt ut i snøfonna fordi belgerkrapylet ikke skjønte poenget med å forholde seg til løypenettet må jo være det som vekker belgersavnet *flir* Hahaha, ler meg ihjæl av bildene dine Loke. Og det er så mange flere... Belgere + kamera = mye rart... De gjør jo så mye teit, men det vet du jo *ler* Som når man skal få de til å posere og sier 'bli' og Lakenoisen ikke er enig... Siter
MegaMarie Skrevet 12. September 2011 Rapporter Skrevet 12. September 2011 Selvfølgelig. Bildet av en stakkars eier som havnet langt ut i snøfonna fordi belgerkrapylet ikke skjønte poenget med å forholde seg til løypenettet må jo være det som vekker belgersavnet *flir* Ikke sant Haha, nei. Det er sikkert fordi jeg husker mest av den fra vinterstid. Og hun var en skrulle, slik som Loke Siter
Grim Skrevet 12. September 2011 Rapporter Skrevet 12. September 2011 Herlig Jeg måtte bare legge til det her, som jeg tok i går. Siter
Djervekvinnen Skrevet 12. September 2011 Rapporter Skrevet 12. September 2011 Hahaha det ser ut som at den ene hunden kaster den andre avsted Siter
Betty Skrevet 12. September 2011 Rapporter Skrevet 12. September 2011 Tinka til Ingvild: Decoy: Skjønnheten og udyret. *ler* Siter
MiO Skrevet 12. September 2011 Rapporter Skrevet 12. September 2011 *klippet* Hehe, tidenes kuleste hundefjes! Siter
Eira Skrevet 12. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 12. September 2011 Eira har vel egentlig aldri vært helt normal kan man si! Siter
Eira Skrevet 12. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 12. September 2011 Superdog? Onkel Zorro 4 uker gamle chihuahua valper Siter
SoppenCamilla Skrevet 12. September 2011 Rapporter Skrevet 12. September 2011 *glede seg til Peggy dukker opp i denne tråden* Ynsjyll, vi er litt sene. Siter
Papillon Skrevet 12. September 2011 Rapporter Skrevet 12. September 2011 Ynsjyll, vi er litt sene. Å herrejesus Siter
Eira Skrevet 13. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 13. September 2011 Kengeru Grump hahahha! priceless! Siter
Eira Skrevet 13. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 13. September 2011 alltid like elegant! Han hoppa utti elva, og fant ut at det var litt kaldere enn forventa, haha 1 Siter
Carina Skrevet 13. September 2011 Rapporter Skrevet 13. September 2011 Kengeru Grump Der fikk jeg saft ut nesa. :lol: 1 Siter
Bellare Skrevet 13. September 2011 Rapporter Skrevet 13. September 2011 Pia hadde nett rista seg. Pia vil meir enn gjerne gå på tur med Dina... ... Men Dina var ikkje like villig. Siter
OlavEmil Skrevet 14. September 2011 Rapporter Skrevet 14. September 2011 Haha det kengubildet! Det var heilt fantastisk! Sjeldan eg slit med å slutte å le av slike bilete, men det der var berre heilt utruleg. :lol: :lol: Siter
Recommended Posts