xxx12345 Skrevet 9. September 2011 Rapporter Share Skrevet 9. September 2011 Bare så synd at standsplasser på slike arrangementer er spinndyre... Og Post-It-bookingsystem er ute! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 9. September 2011 Rapporter Share Skrevet 9. September 2011 Og Post-It-bookingsystem er ute! Hva vet du om hotelldrift på sentrale Østlandet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 26. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2014 Ja, har dere planene klare for neste høst folkens? Skal rasen din arrangere stor spesialutstilling? Hvor skal du bo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 26. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2014 Raseklubben skal ikke arrangere spesialutstilling, dessverre. Jeg håper jeg har en egenprodusert junior. Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 26. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2014 Bor hjemme woho! spesialutstilling, jeps! og eds Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 26. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2014 Jeg MÅ jo dit :-D dommerliste anyone? vet ikke om kelpie eller dalmis skal ha spesial... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 26. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2014 Det er litt vemodig å lese gjennom denne tråden, og se alle hundene som i 2011 ble planlagt stilt i 2015, men som nå er borte. Dommerlister, klubber med spesialer, og mer informasjon finner dere for øvrig her. Om fjorten dager er jeg på finsk spesial i forbindelse med Verdensvinneren, og skal markedsføre vår spesial i forbindelse med Europavinneren. Vi vet Norge er langt nord og dyrt for mange, men håper det blir stor og internasjonal deltagelse for det. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 26. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2014 Jeg MÅ jo dit :-D dommerliste anyone? vet ikke om kelpie eller dalmis skal ha spesial... Jo kelpie klubben skal ha spesial 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 26. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2014 Snuserklubben skal ha spesial, så jeg skal stille to hjemmestrikkede juniorer to dager på rad Edit, ang overnatting så lurer jeg på om jeg ikke skal leie en bobil for den helgen jeg. Da har jeg alt på en plass og kan forflytte meg enkelt 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 26. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2014 Da er det bare å begynne å glede seg! Symra og Selma blir veteraner, og sannelig tror jeg ikke vi kommer med en eller to beardiser til. Måtte kikke litt baki tråden jeg også. Selma og Symra er veteraner ja, men ingen av dem skal stilles, av ulike årsaker. Om jeg har noen ny hund til da er heller tvilsomt. Men det er gøy å se på også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 27. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2014 Norsk Puddelklubb har spesial (og belgeren min skal ikke stilles, så det sjekka jeg ikke engang *ler*), jeg regner med å stille egenprodusert og moren, samt tilskuddet da (Malin, vi har ikke planlagt flere tilskudd enn så lenge ). Er litt usikker på hvordan det blir med handling, jeg må muligens ha hjelp Alle rom er booket, så her kommer det til å bli liv - rai rai Bare Belgerpia og jeg har jo 6 hunder tilsammen, i tillegg kommer oppdretter til Leah med et foreløpig ukjent antall hunder (jeg antar hun kommer med 3-4 stk, blir stas for henne å klippe alle pudlene tenker jeg ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 27. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2014 Belgerklubben og dalmatinerklubben har spesial utstilling, men har ingen planer om å reise bort Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 27. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2014 Foreløbig aner jeg hverken hvor i landet jeg er eller hva jeg gjør på den tiden, men hadde vært dritkult å få vært med på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 27. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2014 Det er litt vemodig å lese gjennom denne tråden, og se alle hundene som i 2011 ble planlagt stilt i 2015, men som nå er borte. Dommerlister, klubber med spesialer, og mer informasjon finner dere for øvrig her. Om fjorten dager er jeg på finsk spesial i forbindelse med Verdensvinneren, og skal markedsføre vår spesial i forbindelse med Europavinneren. Vi vet Norge er langt nord og dyrt for mange, men håper det blir stor og internasjonal deltagelse for det. jeg finner ikke dommerlisten jeg :/ bare siden der den skal være... noen som vet hvilken dag kelpiespesialen og dalmatinerspesialen er? er det på samme lokale? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MayB Skrevet 27. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2014 jeg finner ikke dommerlisten jeg :/ bare siden der den skal være... noen som vet hvilken dag kelpiespesialen og dalmatinerspesialen er? er det på samme lokale? Dommerliste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 27. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2014 jeg finner ikke dommerlisten jeg :/ bare siden der den skal være... noen som vet hvilken dag kelpiespesialen og dalmatinerspesialen er? er det på samme lokale? AGN spesialen er lørdag (mener jeg) og skal være samme sted bare kveldstid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 27. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2014 Dommerliste Takk :-) Jeg synes det er sååå surt at dalmatineren er delt på dommer... Og hannhundene dømmes av finsk dommer og tispene av engelsk dommer!! Skikkelig surt siden engelsk dommer ofte er kjempebra for min hund og nordisk dommer ofte ikke er så bra De burde hatt dommere fra samme land på hannhund og tispe synes jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 27. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2014 Tja, hva har jeg å stille da? Kanskje en valp, om det er med (men antagelivis er den under 6 mnd og får ikke delta). Talli i veteran, og håpe hun faktisk ser ok ut etter valper. Etter det kullet nå så eier jeg ikke flere å stille jeg Men regner med at jeg får låne Lani i champion Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 27. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2014 Syns det er dritkipt at det går innendørs. Selv om det kan være ti grader varmt og regn her i landet hele året igjennom,så syns jeg første helg i september kunne gått ute på gress.... Må nesten dra med alle tre uansett. Frem og tilbake på dagen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 27. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2014 Tja, hva har jeg å stille da? Kanskje en valp, om det er med (men antagelivis er den under 6 mnd og får ikke delta). Talli i veteran, og håpe hun faktisk ser ok ut etter valper. Etter det kullet nå så eier jeg ikke flere å stille jeg Men regner med at jeg får låne Lani i champion Du må nesten kjøpe deg en... nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 27. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2014 Tja, hva har jeg å stille da? Vi har alltids noen pudler som trenger handler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 27. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2014 Tja, hva har jeg å stille da? Kanskje en valp, om det er med (men antagelivis er den under 6 mnd og får ikke delta). Talli i veteran, og håpe hun faktisk ser ok ut etter valper. Etter det kullet nå så eier jeg ikke flere å stille jeg Men regner med at jeg får låne Lani i champion Nå måtte jeg tenke litt. Når på året er dette? Kanske jeg ikke har no egenprodusert junior i det hele tatt? Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 27. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2014 Nå måtte jeg tenke litt. Når på året er dette? Kanske jeg ikke har no egenprodusert junior i det hele tatt? Sent from my iPhone using Tapatalk September. Mine juniorer er 15 måneder de 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 27. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2014 Du må nesten kjøpe deg en... nå Nei, jeg samler ikke på kelpier. 2 stk er egentlig mer enn nok for meg, og da har jeg kanskje 2,5 Vi har alltids noen pudler som trenger handler Jeeeei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 27. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2014 Nei, jeg samler ikke på kelpier. 2 stk er egentlig mer enn nok for meg, og da har jeg kanskje 2,5 Jeeeei 3 ekke så mange flere enn 2 da knis!! Tror det er for tidlig til at jeg har en kelpie til da... Hvertfall en til med brukskrav i boks så om jeg har en til så blir den nok ikke stilt tenker jeg (siden den ikke kan få cert). satser på at du har 2,5 da slik at du har mer å stille :-D Har du stilt dalmatiner før? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts