Gå til innhold
Hundesonen.no

Den ene hunden min Frost <3


Natrisha
 Share

Recommended Posts

Ja du vet jo det at de leker ganske brutalt sammen så det kan bli mye for andre hunder til tider Har ikke du hund fra Ansochristo forresten? Eller tar jeg feil? Carrera? I såfall..nydelig hund :D

Dobbere elsker brutal lek ja hehe. Ja det stemmer! :) Ansochristo`s carerra er min. Veldig fin hund, skulle bare ønske jeg kunne hatt henne fra starten, da hadde hun vært enda bedre :) Kjenner du noe til oppdrettet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner jo ikke så veldig godt, men har Tone på vennelisten på FB og har snakket litt med henne på utstilling. Men det er vel mest eieren til Lykke jeg har kontakt med. (Kullsøster til din) Men de har veldig vakre hunder på Ansochristo :))

Jeg kjøpte ikke hund hovedsaklig for utstilling da, men har stilt ut Natasha endel tidligere. Er litt lei akkurat nå for jeg syns det er litt bingo. Frost fikk BIR og Cert på lørdag og slett blå på søndag og da blir det rart for meg...Men sånn er det jo... Mentalitet er det viktigste for meg. Hjelper ikke med en pen hund som er helt håpløs i dagliglivet. Brains before beauty, men jeg vil jo gjerne ha begge deler :)) Forøvrig har Frost et veldig spesielt hode med litt mye stopp, men han er en kraftig fin gutt så vi får se om vi prøver igjen senere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er utrolig hvor mye det kan variere på utstilling. Det beste er å vente til hunden er helt ferdig utviklet i kropp, rundt om 3-4 år. Var borti en dommer en gang som var helt besatt på hode og stopp. Det var nesten det som var hele bedømmingen. Da slet jeg med min forrige hund som ikke hadde så mye stopp. Da hadde nok din gjort det bra :D

Jeg har bare stilt dobbern jeg har nå 1 gang. kjempebra kritikk, men fikk blå pga passgang. (samboer måtte vise henne pga jeg måtte i en annen ring, og han hadde ikke trent noe med ho) Siden da har ho ikke blitt stilt, pga vi ikke har noen avlsplaner med ho, og det koster jo litt å stille ut.

Søstrene hennes gjør det jo veldig bra i utstillingsringen, og begge har hatt kull. Vet desverre ingenting om brødrene i kullet.

har du bilde av tispa di? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det! Ja Shanti var den schæferen jeg hadde sist. Måtte ta henne da Natasha var ca 6 mnd. Hun var mett av dage da. Men hun var en utrolig snill og god hund. Hun var til god hjelp med "barneoppdragelsen" da vesla kom i hus.

Ja det ble Shanti for jeg syns det var så fint. Hun het egentlig Saimo...men det byttet jeg fort...

Forresten så har heller ikke jeg hørt noe om brødrene til din hund. Vet ikke hva de heter heller...Så flott at du er fornøyd med snuppa di :D Er du andre eier på henne eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...