Gå til innhold
Hundesonen.no

Anti-dyremishandling av Fyda


Mari
 Share

Recommended Posts

Du tar så fine bilder! Fikk skikkelig lyst på tur i skogen, elsket fargene og stemningen..Og Fyda selvfølgelig :D

Men, var all soppen kantareller?? Trodde det var sånn giftig sopp jeg :mellow:

Takk for det. Giftig sopp? Gråtass sa skogen er full av kantareller hun, jeg kan vel stole på det?

Eller så har Mari sånn Hipstamatic-app på ifoonen sin.

Stemning verdt 6 buckaroos baby! :D

Hipstamawhåååt? Jeg har Iphone, jeg vil ha sånn... Hvordan får jeg?

Hva slags iPhone-bruker er du? App store, woman! lol!

Herlig Fyda :wub:

Uhuh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det. Giftig sopp? Gråtass sa skogen er full av kantareller hun, jeg kan vel stole på det?

:D

Hva slags iPhone-bruker er du? App store, woman! lol!

Jada, bare tygg i vei, sier Gråtass det er fullt av kantareller, så er det sikkert bare kantareller *ler*

Jeg er en dååålig Iphone - bruker.. Jeg arvet telefonen av venninnen min som er en sånn super busy executive boss og fant ut at den hadde for dårlig batterikapasitet for hennes bruk. Jeg ringer og sender meldinger med den :icon_redface: *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et ansikt kun en mor kan elske. :D Hun er bare kul. Veldig gjennomført liksom, lukter alltid litt vondt, er alltid litt skitten og søler som en gris. Og ser ut som det der. :heart:

Fyda er vakker hun :wub:

Om du velger å spise alle "kantarellene" du fant så syns jeg du kan gi meg adressen din, så skal jeg være snill og komme å lufte Fyda-damen mens du er *hm, hva skal en kalle det* indisponibel :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønne Fyda :wub: :wub: Ser ut som hun eeelsket turen :)

Det kobbelet du har hvor har du fått tak i det?

Glemte denne. Linen er hjemmelaget. Tau og lås er begge kjøpt på Biltema, og så er det knyttet håndtak i den andre enden. :)

Kjempe fine bilder! :) Nydelig hun er :wub:

Hun er bare helt gjennomført elskelig den hunden, men nydelig er nok ikke det ordet som først hadde poppet inn i hodet mitt om jeg skulle beskrevet henne. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...