Ane Skrevet 25. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2012 hahaha! Ser ut som en uheldig langbeint jamthundblandig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 25. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2012 Hihihi! Hun er bare søt, haha! Nå mååå vi virkelig få til en tur snart! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 25. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2012 Haha! Ja Ane, hun minner om en jamthundmix! Pippin: Det syns jeg virkelig vi må få til ja! Herlighet vi er treige til å få til noe 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiwi Skrevet 26. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2012 Hun var søt også med sommer pels. Slik blir Akiten min også når hun har røytet av all vinterpelsen og så lange ben de får Utrolig så stor forskjell på full vinterpels og avrøytet hund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 31. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. August 2012 En liten oppdatering fra oss. Mayah er nå snart 14 mnd gammel. Hun er blitt en utrolig flott og glad hund som elsker alt og alle. Hun er full av fart, men aldri stressa. En virkelig avbalansert og morsom hund! Det viktigste for meg er at hun fungerer godt som en turhund. I sommer har hun testa seg skikkelig med 4 uker på tur (ikke i strekk), og hun har fungert utmerket. Humøret på topp uansett vær, sover hvor som helst, benytter pauser til å slappe skikkelig av, og er en skikkelig lykkepille! Hun er enda for ung til å bære kløv, men neste sommer får hun prøvd seg som kløvhund også. Kommer til å kjøpe kløv til henne til vinteren/våren og begynne å trene opp gradvis. Hun har nå vokst seg stor, og veier rundt 36 kg. Høyden er på ca 62 cm. Bildene er fra turer i Femundsmarka, på Hardangervidda og i Skarveheimen. Hun går med en rosa trollsele på tur, så derfor hun har det på alle bildene. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 31. August 2012 Rapporter Share Skrevet 31. August 2012 For et herlig bilde! Pen hun er! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 31. August 2012 Rapporter Share Skrevet 31. August 2012 Kjempefin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 31. August 2012 Rapporter Share Skrevet 31. August 2012 Ååh, skikkelig herlige bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 31. August 2012 Rapporter Share Skrevet 31. August 2012 Hun er så flott!:wub; Flott sele, men jeg syns kanskje den ser litt liten ut, eller er det bare pga måten den ligger på på bildene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 1. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 Tusen takk dere Hun er så flott!:wub; Flott sele, men jeg syns kanskje den ser litt liten ut, eller er det bare pga måten den ligger på på bildene? Selen er akkurat ikke for liten. Når hun er læs ligger den litt rart, men når hun trekker sitter den akkurat fint. Har prøvd en størrelse større hos troll sine seler, og den var altfor stor. Skal gå over på Björkis og prøve en der etterhvert 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 1. September 2012 Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 Hun er så fin! Vi blir gjerne med på en tur en gang altså. Hun virker som en flott hund på mange måter! Og så fotogen da Synes også den selen så litt liten ut. Skjønner at den ligger rart når den ikke er stram, men synes løkka bak ser ut til å bli litt for kort i forhold til halefestet. Har du noen bilder av den i trekk? Hadde vært gøy å se om det bare er synsbedrag, hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 1. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 Hun er så fin! Vi blir gjerne med på en tur en gang altså. Hun virker som en flott hund på mange måter! Og så fotogen da Synes også den selen så litt liten ut. Skjønner at den ligger rart når den ikke er stram, men synes løkka bak ser ut til å bli litt for kort i forhold til halefestet. Har du noen bilder av den i trekk? Hadde vært gøy å se om det bare er synsbedrag, hehe! Vi må få til en tur til høsten Flytter tilbake til Ås neste uke, og etter det kan jeg jo lett komme meg på tur. Fant ikke så mange gode trekkbilder, men her har du bilder med stram sele. Jeg syns den er akkurat på kanten til å være for liten, og kunne tenkt at den gikk en tanke lengre bak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colibri Skrevet 1. September 2012 Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 For en nydelig hund Og utrolig fine turbilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 2. September 2012 Rapporter Share Skrevet 2. September 2012 Vi må få til en tur til høsten Flytter tilbake til Ås neste uke, og etter det kan jeg jo lett komme meg på tur. Fant ikke så mange gode trekkbilder, men her har du bilder med stram sele. Jeg syns den er akkurat på kanten til å være for liten, og kunne tenkt at den gikk en tanke lengre bak. Det så mye bedre ut ja, hehe! Ja når du flytter synes jeg vi skal få til en tur altså! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 13. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2012 Nå er det på tide med noen nye bilder av tullemutten min. Hun er et utrolig herlig vesen, som er full av fart og sprell 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zera Skrevet 14. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 Kjempefin 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 15. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2012 Så vacker hon är väldigt fina bilder också! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 7. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2013 Nye bilder av Mayah. I dag målte jeg henne til 63,5 cm, og vekten har stabilisert seg på 33 kg. Hun er nå 18 mnd 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2013 For ei pen frøken 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2013 Mildt sagt, vakker 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2013 Hun er nydelig! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2013 Vakker dame Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 22. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2013 Flere bilder av Mayah fra denne vinteren Også må jeg slenge med hvordan Mayah mener at det skal være i huset Mannen i kurven og hunden i senga. 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 22. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2013 Hun er nydelig! Herlige bilder, spesielt det med rim på hodet, og det siste da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 23. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2013 Å, så fin!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts