Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bjerke


xxx12345

Recommended Posts

Grattis alle som er fornøyde - og til alle andre: Bedre lykke neste gang!

Ang. restultattråder, så synes jeg at det gjelder såklart ALLE - ikke bare de som er fornøyde. Så hvis man vil lage en resultattråd for sin gule eller grønne lille slufse så må man selvsagt kunne gjøre det!

Jeg hadde en veldig "blå" helg..

(Moxy ble 2 beste tispe på lørdagen som jeg allerede har skrevet)

På søndagen ble Moby nr 2 i veteranklassen (var stokk halt så bare det å få en excellent var jo en bragd!) og dommeren poengterte det når han ble plassert. Skulle såklart ha insistert på en KIP, men, men..

Etter det ilet vi til Bogstad camping og Bbostonspesialen hvor Moxy ble 2 beste juniortispe..

Masse små blå slufser i bagen når vi kom hjem, men jeg var fornøyd likevel, jeg!

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 163
  • Created
  • Siste svar

Min kjære Izzie slo til og ble BIR med CACIB, og ble dermed kvalifisert til Crufts 2012! Hele 8 faraohunder stiltes, hvilket var den største påmeldingen hittil i år i Norge for vår rase. Dommer var Saija Juutilainen fra Finland.

0_Izzie%20BIR.JPG-for-web-normal-1314120562.jpg

På søndag ble Izzie forøvrig BIR og senere BEST IN SHOW på Podencospesialen i Gjerdrum for rasespesialist Jarmo Vuorinen fra Finland! :) Her ble 10 faraohunder stilt (ny påmeldingsrekord for i år) og 40+ hunder totalt (faraohund, podenco ibicenco, etnahund og podengo portugues). En veldig flott helg!

Gratulerer til alle som gjorde det bra på Bjerke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*klipp* Så jeg har en ubetydelig tispe der det meste er galt *klipp*

Det har Tibra også fått på en kritikk :P

Ikke noen højdare for vår del - jeg stilte Avalon og en naken Sadie, Avalon fikk EXC-1 og ble Cruftskvalifisert, uten noen spesielle negative ting på kritikken, annet enn "pelsen kunne vært groomet" *ler høyt enda* Jada, hundene mine er bestandig ustelte de altså :whistle: Sadie nakenhund ble belønnet med VG. Ellers var Saeta med i JH og gjorde det bra der, resultatet ble 2. plass igjen, og hun er ikke ferdig med karrieren i JH-ringen for å si det sånn :)

314441_10150772481555641_732375640_20319877_6651383_n.jpg

298731_10150772483335641_732375640_20319895_7512756_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er meget godt fornøyd med Excellent og 2UK på min undervektige og totalt avrøytede fjolle. Fikk nemlig en kjempefin - og i mine øyne helt korrekt - kritikk som påpekte nettopp det med at hun var noe tynn og ikke i pels i tillegg til masse flott. Det beste av alt var at Mackenzie hadde blitt overlevert til fremmede mennesker dagen før, overnattet og blitt dratt med på Bjerke uten matmor - og hun hadde hatt en kjempepositiv opplevelse! :D

dogs0210.jpg

Her er hun med øra rett til værs (i motvind!) - og hun har jo bare det gladeste ansiktet! Da blir jeg bare SÅ glad! Tusen takk til Easy for at du tok så godt vare på Mackenzie. :wub:

Leif Ragnar Hjorth: Utmerket type og størrelse, kraftig men feminint hode. Korrekt bitt, vakre øyne, bra ører, meget god hals, velvinklet, bra utviklet bryst, litt spinkel i dag, bra formet kryss. Overgangspels med god strihet på det som kommer. Beveger seg meget bra fra alle sider. Typisk temperament.

Gratulerer så mye var spent på hvordan det hadde gått med søstra til Happy :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noen højdare for vår del - jeg stilte Avalon og en naken Sadie, Avalon fikk EXC-1 og ble Cruftskvalifisert, uten noen spesielle negative ting på kritikken, annet enn "pelsen kunne vært groomet" *ler høyt enda* Jada, hundene mine er bestandig ustelte de altså :whistle: Sadie nakenhund ble belønnet med VG. Ellers var Saeta med i JH og gjorde det bra der, resultatet ble 2. plass igjen, og hun er ikke ferdig med karrieren i JH-ringen for å si det sånn :)

:blink: :blink: Whaat? Nå lo jeg også. De ustelte hundene dine jah :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har Tibra også fått på en kritikk :P

Ikke noen højdare for vår del - jeg stilte Avalon og en naken Sadie, Avalon fikk EXC-1 og ble Cruftskvalifisert, uten noen spesielle negative ting på kritikken, annet enn "pelsen kunne vært groomet" *ler høyt enda* Jada, hundene mine er bestandig ustelte de altså :whistle: Sadie nakenhund ble belønnet med VG. Ellers var Saeta med i JH og gjorde det bra der, resultatet ble 2. plass igjen, og hun er ikke ferdig med karrieren i JH-ringen for å si det sånn :)

:blink: kan liksom ikke heeelt se for meg at noen av dine er ustelt nei...

Hvordan gikk det på SV?

Gratulerer så mye til alle NUCH'er, CERT(spesielt til søteste Herminegrisen :wub: ), gode plasseringer, grønne sløyfer osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*klipp*

Wow, gratulerer! :D

Det har Tibra også fått på en kritikk :P

:blink: Men da spår jeg en svært lysende fremtid for Ops i utstillingsringen!

Ikke noen højdare for vår del - jeg stilte Avalon og en naken Sadie, Avalon fikk EXC-1 og ble Cruftskvalifisert, uten noen spesielle negative ting på kritikken, annet enn "pelsen kunne vært groomet"(...)

Eh, igjen: :blink: Han så kjempeskitten og ekkel ut ja.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avalon fikk EXC-1 og ble Cruftskvalifisert, uten noen spesielle negative ting på kritikken, annet enn "pelsen kunne vært groomet" *ler høyt enda* Jada, hundene mine er bestandig ustelte de altså :whistle:

Haha, jeg døde når jeg fikk høre det :lol: Jeg og Sandra stusset på om hun mente det ironisk :P Nei, seriøst. Skjerp deg, Caroline! Du får **** meg ta deg sammen og stelle de 10 timer fremfor 8 timer! En morsom helg skapte ihvertfall den dommeren! :P Og jeg er fremdeles skikkelig bitter og sur for at jeg ikke kunne stille for henne på NKK Bergen. Enten hadde det gått døds bra, ellers så hadde jeg ledd så jeg hadde begynt å grine av kommentarene hennes :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Gratulerer så mye til alle NUCH'er, CERT(spesielt til søteste Herminegrisen :wub: ), gode plasseringer, grønne sløyfer osv :)

Tusen takk :). Veldig fornøyd med det resultatet altså :)

Fniser jeg av Caroline sin ustelte Avalon ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...