Monica123 Skrevet 31. Juli 2011 Rapporter Skrevet 31. Juli 2011 Kahlo ønsker oss vekkommen Kahlo igjen Kasko Kasko synes det er sent/kaldt og da er det godt å kunne krype inn i armen til mamma Lupin har full oversikt Viktig med full oversikt sier Lupin Lupin Tesh og valpis Viktig og kunne slappe av sier valpis,men man må følge med innimellom Tulip griller godt mat Valpis Lupin er sliten
Marianne&Java Skrevet 31. Juli 2011 Rapporter Skrevet 31. Juli 2011 Så mange fine bilder av alle de flotte hundene Så utrolig herlig Kasko i armkroken da
Raksha Skrevet 31. Juli 2011 Rapporter Skrevet 31. Juli 2011 Herlig! Kommer med bilder her etterhvert jeg og.
Raksha Skrevet 31. Juli 2011 Rapporter Skrevet 31. Juli 2011 Litt bilder herfra også. En bitteliten tøff Tindra med en Tesh bak seg: Søta! Snusern og Lukisen fant seg et menneske som kunne koooooooooooooooooooose! Skjeggenuss! Hmm, en valp! Næh pinne heller. Tygge! Litt store ambisjoner? "Hva gjør du, Tesh?" Gumler bare litt... "Noen" tar livet veeeeldig med ro "Vil dere ha bank nå eller med en gang?" To pene damer! Hoppsann! Pene snuppa! Kose mamman sin!
Enits Skrevet 31. Juli 2011 Rapporter Skrevet 31. Juli 2011 Så fiiine bilder! må si jeg blir mer og mer sjarmert av grande altså!
Kaja Skrevet 31. Juli 2011 Rapporter Skrevet 31. Juli 2011 Herlige bilder, kommer bilder herfra også når ikkke laderen min er teit. Er så slitsomt å ikke kunne ha dataen på fanget Får jeg stjele? Nydelig bilde av jentene ved siden av hverandre altså
mokken Skrevet 31. Juli 2011 Rapporter Skrevet 31. Juli 2011 Herlige bilder! Kahlo ønsker oss vekkommen Nå tipper jeg at LineSk fikk vondt i pelsstellnerven sin....
Kaja Skrevet 31. Juli 2011 Rapporter Skrevet 31. Juli 2011 Syns Kahlo så morsom ut jeg, lang her og kort der og ja
Yodel Skrevet 31. Juli 2011 Rapporter Skrevet 31. Juli 2011 Åh, så koselig det ser ut! Elsker bildene av Kaskebass ( :wub: ) (De får meg til å angre dypt og bittert på at jeg ikke kjørte natterstid opp til Rena for å ta han med på utstilling....) Hodebildet av Grændiser med hodene mot hverandre var awesome!
Bananen Skrevet 31. Juli 2011 Rapporter Skrevet 31. Juli 2011 Så koselig! Neste gang er nok jeg med også!
Mud Skrevet 31. Juli 2011 Rapporter Skrevet 31. Juli 2011 Valpis og Tesh var jo bare Flotte bilder av flotte hunder! Elsket bildet av Kasko i armkroken
Raksha Skrevet 31. Juli 2011 Rapporter Skrevet 31. Juli 2011 Nå tipper jeg at LineSk fikk vondt i pelsstellnerven sin.... *fnis* Hun ser myyyye verre ut i virkeligheten. Takk for skryt av dyr og bilder Og ja, kaja, bare stjele - hvertfall mine
Cloudberry Skrevet 31. Juli 2011 Rapporter Skrevet 31. Juli 2011 Fine bilder, ser ut til at dere har hatt det trivelig
Raksha Skrevet 31. Juli 2011 Rapporter Skrevet 31. Juli 2011 Åh, så koselig det ser ut! Elsker bildene av Kaskebass ( :wub: ) (De får meg til å angre dypt og bittert på at jeg ikke kjørte natterstid opp til Rena for å ta han med på utstilling....) Bare å komme og hente han, any time. Men du må stille han selv. Og ja, vi kosa oss.
xxx12345 Skrevet 31. Juli 2011 Rapporter Skrevet 31. Juli 2011 Nå tipper jeg at LineSk fikk vondt i pelsstellnerven sin.... Fikk litt rykninger ja Rak, går jo an å klippe henne jevnt da!! Herlige bilder
Nirm Skrevet 31. Juli 2011 Rapporter Skrevet 31. Juli 2011 Ser ut som dere hadde det virkelig koselig.
Raksha Skrevet 31. Juli 2011 Rapporter Skrevet 31. Juli 2011 Fikk litt rykninger ja Rak, går jo an å klippe henne jevnt da! Herlige bilder Du kan få komme og klippe henne gjevnt med maskina og skjæret mitt du, uten å lage totalt nakenhund av henne, bare å slå seg løs! Men ja, vi kosa oss masse! Nestegang er du med, Nirm. Bonden, oppgradet til kjæresten, overlevde uten andre mannfolk, men ble vel kanskje bittelittegranne kvinnfolkskravling til tider.
Tøfflus Skrevet 1. August 2011 Rapporter Skrevet 1. August 2011 Fiiine Lupin, han er jo blitt stor jo Og han ligner på bror Ola og søster Silje i Sverige. Han ser iaf ut til å ha det storveies herlig på Rena sammen med grill-gjengen på to og fire bein
Djervekvinnen Skrevet 1. August 2011 Rapporter Skrevet 1. August 2011 Fine bilder! Det så ut som en koselig grilldag!
Antamina Skrevet 1. August 2011 Rapporter Skrevet 1. August 2011 Ååå, for noen nydelige grand danois. Hvilken kennel kommer de fra?
tulip Skrevet 1. August 2011 Rapporter Skrevet 1. August 2011 Tesh er fra Opertunity og Valpis er fra Lion Dream (Sverige)
ida Skrevet 1. August 2011 Rapporter Skrevet 1. August 2011 Det er fali å dra til Rena Man forelsker seg jo bare i hunder man ikke skal ha der og før man cet ordet av det, har man dem likevel
Raksha Skrevet 1. August 2011 Rapporter Skrevet 1. August 2011 Det er fali å dra til Rena Man forelsker seg jo bare i hunder man ikke skal ha der og før man cet ordet av det, har man dem likevel Synd jeg ikke er like god på å pushe katter. Venter på bildene ti Kaja, vet hun foreviget det fantastiske hagebordet.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar