Gå til innhold
Hundesonen.no

Veterinær i Trondheim


Mari

Recommended Posts

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Hvem skal jeg ringe?

mener du veterinærvakta?

Den offentlig smådyrvakten går på rundgang mellom flere klinikker i Trondheimsregionen. Vakten går alle dager fra kl. 16:00 til påfølgende dag kl. 08:00, og i helgene samt på bevegelige helligdager.

Ring 4848VAKT (48488258) for å få kontakt med vakthavende veterinær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei. Ingen hast heldigvis. :) Jeg formulerte meg klumsete. Jeg trenger bare å finne en flink veterinær nå som jeg har flyttet til Trondheim. Men takk for raskt og fint svar sånn om det nå var fare på ferde. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katrine på Heimdal

De andre er dyktige de også, men er det noe utenom "rutine" ber jeg om Katrine.

Kathrin :aww:

Her går det også kun i Heimdal :) Brukt de til mye forskjellig, rutinekontroller, div røntgen, div ultralyd, entropionoperasjon, magedreiningoperasjon, keisersnitt, klotrekking, konsultasjoner om allergi, epilepsi, borrelia, livmorbetennelse osv osv.. Like fornøyd med alt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tralala, er jeg den eneste som ikke bruker heimdal? Men har hørt veldig mye positivt fra heimdal da :)

Nei, jeg bruker ikke Heimdal. Jeg har dessverre ikke noe god erfaring med de. Men jeg vet om veldig mange som bruker Heimdal og som er veldig fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stort sett brukt Strinda og er fornøyd med de (Lite prat på dem da, må spørre mye selv føler jeg), men nå sist dro jeg hos Heimdal for å vaksinere valpen og syntes det var like ok der. Har også vært der med tidligere hunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Hey, tråd om akkurat det jeg skulle lage tråd om.

Ser ut som Heimdal er et godt valg (-1), men finnes det noe bra sånn litt nærmere sentrum? Type gåavstand? Til vaksiner og sånn hadde det vært greit å bare ha noen å poppe innom, uten å måtte ta buss. Stort pluss om de er gode på andre ting og selvsagt, og ikke minst hyggelige.

Eller blir nærmeste moholt eller byåsen kanskje? Er den i (eller heter det på? som 50% trønder burde jeg vel vite det) byåsen bra?

Og sånn uansett, hvis det skulle finnes en veterinær sentrumsnært, fører denne Hill's? Hadde vært fint med en forhandler i nærheten, de på byhaven (?) måtte bestille inn og det tok en uke, og dyrebutikken på solsiden har det heller ikke inne til hund og må hende på lade i morgen. Så hadde jo vært fint med noen som har ting inne hele tiden.

Vel, som dere skjønner ønsker jeg at alt skal være sånn ca 5 meter unna meg :lol:

(vogh var da og skammelig dyrt her i trøndertawn, like greit å ikke ha fryserplass.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært endel med kattene der tidligere(Heimdal), men etter at vi har hatt kontakt med de med hunden, så har vi kuttet de ut. Dette pga Snøfugl (vet) er elendig med hund. (de andre har vi ikke erfaring med på hund)

Så vi gikk over til vet på Stjørdal for vi viste de var gode. Men begynte å bruke byåsen etter at vår forrige hund ble avlivet.(skiftet da vi ikke hadde behov for spesialkompetansen på øyne lengre og det var litt langt å kjøre for 'vanlig' sjekk) Godt fornøyd med byåsen og vet de sitter på endel mer kunnskap på f.eks problemadferd på hund enn de fleste.

(vogh var da og skammelig dyrt her i trøndertawn, like greit å ikke ha fryserplass.)

vogh? - hva er prisen du er vandt med da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart at denne ble bumpet akkurat i dag. Jeg skal til Heimdal med Fyda i dag klokken fire faktisk.

De siste dagene har hun hatt ganske nedsatt allmenntilstand. Jeg er jo så damaged goods at jeg tror hun har kreft og at hun ikke blir med hjem igjen. Noen ganger tror jeg at det hadde vært best om jeg ikke hadde hatt hund, for akkurat når det kommer til sykdom og sånt så er jeg så irrasjonell at jeg er redd det går utover hunden. :hmm:

Lola, jeg tenkte å sjekke om vi kunne gått sammen flere og bestilt V&H en gang jeg (når jeg er tom f.eks? :ahappy: ). Før kjøpte jeg fra produsent og betalte 150 kroner blokka. Her er virkeligheten en helt annen ser jeg. Men om vi er mange og bestiller mye så har vi definitivt makten til å skvise prisen ned til noe i nærheten iallfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart at denne ble bumpet akkurat i dag. Jeg skal til Heimdal med Fyda i dag klokken fire faktisk.

De siste dagene har hun hatt ganske nedsatt allmenntilstand. Jeg er jo så damaged goods at jeg tror hun har kreft og at hun ikke blir med hjem igjen. Noen ganger tror jeg at det hadde vært best om jeg ikke hadde hatt hund, for akkurat når det kommer til sykdom og sånt så er jeg så irrasjonell at jeg er redd det går utover hunden. :hmm:

:hug:

Lola, jeg tenkte å sjekke om vi kunne gått sammen flere og bestilt V&H en gang jeg (når jeg er tom f.eks? :ahappy: ). Før kjøpte jeg fra produsent og betalte 150 kroner blokka. Her er virkeligheten en helt annen ser jeg. Men om vi er mange og bestiller mye så har vi definitivt makten til å skvise prisen ned til noe i nærheten iallfall.

Før det kom forhandlere av V&H nordover så brukte jeg å kjøpe hos Jaros Hund på Melhus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke 230,- pr blokk er så ille ved kjøp av 5 blokker jeg da men.

Vel, det er jo over 50% mer enn det jeg har betalt tidligere, så det er klart det er en prisøkning jeg vil merke. Det er fortsatt et billig fôr liksom, det er ikke det jeg sier. Men vi har ca 70 kilo i fryseren, så det skal holde en stund det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug:

Takk snuppa. :)

Før det kom forhandlere av V&H nordover så brukte jeg å kjøpe hos Jaros Hund på Melhus.

Det blir de eller Troll. Vi får se hvem som vil gi oss best pris. Vi er allerede tre som går sammen, og tenkte jeg skulle hive ut et varsko her også før jeg tar ringerunden. Da bør vi være opp i noen hundre kilo og ha noe å slå i bordet med. Vi får se. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...