Gå til innhold
Hundesonen.no

Bra Tattoo shappe i Oslo!?


Zoey

Recommended Posts

Non som vet om noen bra tattoo shappe i Oslo? Jeg blir halvgal av å lete i mylderet av shapper, og har noia for å tattovere meg hos noen som ike er flinke!

Noen som har erfaringer? Eventuelt bilder? :)

ps: pris er uinteresant, jeg bryr meg ikke om det er litt dyrt, så lenge folka er flinke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan anbefale Kai Ree, han jobbet i Sandvika før, nå jobber han på Lucky 7 Tattoo og Invictus Tattoo i Oslo, står det på statusen hans på facebook.

http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100002334235293

34369_446080510198_743665198_6442651_2709852_n.jpg

34369_446080520198_743665198_6442653_2733895_n.jpg

Min tattoo av Chicka lagd av Kai ifjor, bildet er tatt et par timer etter at jeg hadde tatt den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noe erfaring med Oslo Ink?

Takker for svar :D Har kikket litt på Max tattoo, men hjemmesiden deres er så dårlig, så er vanskelig å finne ut om de er fline på det jeg vil ha.. :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler deg å dra til Jessheim, Romerike tattoo - Johnny :aww: nå vet jeg ikke hva du skal tatovere, men jeg synes han er en av de bese på østlandet på portretter :) Jeg går bare og sparer opp penger for å si det sånn!

1306938817_resized.jpg?width=280&height=400

1306938864_resized.jpg?width=400&height=449

1306939037_resized.jpg?width=256&height=400

1306939388_resized.jpg?width=540&height=448

1306939433_resized.jpg?width=320&height=400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noe erfaring med Oslo Ink?

Takker for svar :D Har kikket litt på Max tattoo, men hjemmesiden deres er så dårlig, så er vanskelig å finne ut om de er fline på det jeg vil ha.. :hmm:

Trenger ikke alltid hjemmeside, Max bare er flink (og anerkjent både i Norge og i USA). Sånn er det med den saken. :ahappy:

Ei som jobber hos ham heter Trude Skjold Løken og hun har egen side. Hun er også jæ*** flink, hun fiksa dyret mitt på skuldern min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha en feminin snirkelsak nedover siden, over ribbena og ned mot magen med litt farger og blomster som har utgangspunkt i poteavtrykkene til hunden min. Altså, potene skal tegnes om til blomster :) Har sett Claudio på Oslo ink har laget noen kjempefine i samme type som jeg ønsker, men tror jeg skal tusle litt rundt til de forskjellige og spørre om de kan tegne litt.. Eller er det frekt..? :icon_redface:

Trenger ikke alltid hjemmeside, Max bare er flink (og anerkjent både i Norge og i USA). Sånn er det med den saken.

Ei som jobber hos ham heter Trude Skjold Løken og hun har egen side. Hun er også jæ*** flink, hun fiksa dyret mitt på skuldern min.

Skal sjekke hjemmeisden hennes.. :) Har hørt litt sånn både og om studioet til Max, men lurer på om jeg skal tusle innom der og snakke med de når jeg flytter innover.. Men de snakker bare engelsk er det sånn? (meg ikke supergod i engelsk :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha en feminin snirkelsak nedover siden, over ribbena og ned mot magen med litt farger og blomster som har utgangspunkt i poteavtrykkene til hunden min. Altså, potene skal tegnes om til blomster :) Har sett Claudio på Oslo ink har laget noen kjempefine i samme type som jeg ønsker, men tror jeg skal tusle litt rundt til de forskjellige og spørre om de kan tegne litt.. Eller er det frekt..? :icon_redface:

Skal sjekke hjemmeisden hennes.. :) Har hørt litt sånn både og om studioet til Max, men lurer på om jeg skal tusle innom der og snakke med de når jeg flytter innover.. Men de snakker bare engelsk er det sånn? (meg ikke supergod i engelsk :P )

Han snakker kun engelsk.... trur eg. Men han er enkel å forstå og han skjønner norsk. Han er en kunstner, jeg har sett innmari mange av hans tatoveringer og de er helt rå. :) Tror ikke noen har noe negativt å si om kvaliteten på tatoveringene hans gitt. :ahappy:

Trude prater norsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han snakker kun engelsk.... trur eg. Men han er enkel å forstå og han skjønner norsk. Han er en kunstner, jeg har sett innmari mange av hans tatoveringer og de er helt rå. :) Tror ikke noen har noe negativt å si om kvaliteten på tatoveringene hans gitt. :ahappy:

Trude prater norsk.

Yei, fant de på facebook! (facebook lenge leve ;) ) De bildene som ligger på face ser veldig bra ut i hvertfall :) Guuuuud! Jeg gleder meg, og ville helst vært tatovert i går! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi to, vel jeg vil vel egentlig begynne på plan 2, men så har jeg ikke bestemt meg for hvor enda, så da er jeg like langt.

Jeg tror ikke Rikshospitalet blir så stolte over meg hvis jeg gjør det iår...jeg har immunpati og skulle vel egentlig ikke tatt den første heller, legen min fikk litt hakeslepp da han så den første gang da han skulle undersøke meg, bare uker etter at jeg hadde tatt den:

Legen: "Er den NY???"

Jeg: "Ja... :innocent: "

Legen: "Du ble ikke syk??"

Jeg: "Nei, tydeligvis ikke"

Legen: "Det der gjør du IKKE igjen!" :twisted::sint_01:

Jeg sa ikke noe mer for det var tydeligvis ikke diskutabelt...vet jo at det ikke er lurt, men.... :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke Rikshospitalet blir så stolte over meg hvis jeg gjør det iår...jeg har immunpati og skulle vel egentlig ikke tatt den første heller, legen min fikk litt hakeslepp da han så den første gang da han skulle undersøke meg, bare uker etter at jeg hadde tatt den:

Legen: "Er den NY???"

Jeg: "Ja... :innocent: "

Legen: "Du ble ikke syk??"

Jeg: "Nei, tydeligvis ikke"

Legen: "Det der gjør du IKKE igjen!" :twisted::sint_01:

Jeg sa ikke noe mer for det var tydeligvis ikke diskutabelt...vet jo at det ikke er lurt, men.... :whistle:

Uff da! Men godt minne er av Chicka er det uansett :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linda har vel minstepris og minimum timer. Venninen min tattoverer seg der og alt som tar under tre timer sier hun nei til.

Ellers er det black cat ink rett utenfor Drammen. Hun er ikke like kjent som Linda men elsker portretter. Bedre å sjekke ut henne på FB for der legges bilder ut fortløpende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Electric Linda skal sjekkes ut :)

Pris spiller ingen rolle for meg, det skal være på kroppen min, så jeg betaler det jeg må for å få de flinkeste :) Og jeg er stygt redd for at min kommer til å ta mer en 3 timer, så er ikke noe problem det heller.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg skal også ta en tatovering (min første). Skal være et realistisk løvehode på ryggen ;) Det er så vanskelig å bestemme seg for tatovør!! Har vært innom House of pain, Down town tatto og symbolic ink (i Oslo). Noen som har noen erfaringer? Har selvsagt lyst til å ta den hos Electric Linda, men siden hun er så populær virker det som om det er litt vanskeligere å diskutere motiv osv :hmm: ...da må man hvert fall bestille en «tegnetime»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også ta en tatovering (min første). Skal være et realistisk løvehode på ryggen ;) Det er så vanskelig å bestemme seg for tatovør! Har vært innom House of pain, Down town tatto og symbolic ink (i Oslo). Noen som har noen erfaringer? Har selvsagt lyst til å ta den hos Electric Linda, men siden hun er så populær virker det som om det er litt vanskeligere å diskutere motiv osv :hmm: ...da må man hvert fall bestille en «tegnetime»

Mitt forslag igjen: Max. Uten tvil. :D Jeg har sett en del av hans arbeider gjennom tid og mannen er et råskinn, en kunstner. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Få hunder krever pelsstell mer enn 2-3 ganger i uken, spørsmålet er mengden klipping og børsting. Med kravene dere har ville jeg vurdert en voksen omplasseringshund, der dere vet litt mer hva dere får. En valp er mye jobb, både å lære inn renslighet, hverdagslydigheten og det å lære inn å være alene hjemme. Ingen hunder er født trent til å være alene, og det kan ta mye tid. Selv med en omplasseringshund må dere regne med å bruke noen uker på tilvenning til å være alene hjemme en hel arbeidsdag i nytt hjem. Med valp må dere regne med å være hjemme de første 4 ukene eller så, og videre ha mulighet for tilpasning, ha med valp på jobb, korte dager eller hjelp fra andre, for å gradvis tilvenne lange dager alene hjemme. Vår forrige hund kunne ikke være alene en arbeidsdag før han var 6 måneder. I tillegg til daglig tur må dere huske at hunden må også ut innimellom for å gjøre fra seg, morgen og kveld. Den skal fôres, stelles, oppdras, og selvfølgelig ha kos og kvalitetstid. Det går mye tid på å ha hund utenom de 1-2 timene med tur. De fleste hunder setter også pris på mental stimulering i form av søk, triksetrening eller lignende. Jeg tenker umiddelbart at en collie kunne passet dere, enten kort- eller langhår. De krever litt børsting, røyter en del, men er relativt enkle hunder som ikke krever veldig mye. Men jeg vil også forslå at dere låner/passer en hund en ukes tid eller to, for å se om dette er et liv dere kan tenke dere. Det er ofte koslig med tanken på å ha en hund til selskap, men få er klar over hvor mye tid og fokus det faktisk tar i hverdagen.    
    • Jeg og min samboer ønsker oss veldig en pelskledd venn i vårt selskap, vi har følt oss klare til å skaffe oss en hund det siste halvåret. Vi har noen ønskelige krav når det kommer til hundens personlighet og atferd, men vi syntes det er vanskelig å finne den mest perfekte rasen for oss. Blant de kravene vi har er: - lite bjeffing. Dette er en grunn ved at vi bor i leilighet og ikke vil være til sjenanse for de andre beboerene.  - ikke en alt for aktiv hund. Vi har ikke hatt vår egen hund før, og er bekymret for om vi får gitt nok fysisk stimuli for rasen. Vi vil rett og slett ha en hund vi ikke er bundet til å måtte gå mer enn 2 timer om dagen med, fordi vi er usikre på vårt eget energinivå i denne sammenhengen.  - ikke et krav om å være mye ute i hagen. Vi bor i borettslag uten egen hage, men vi har et fellesområde med hage som vi kan benytte.  - vi trenger en hund som kan være alene hjemme. Vi er begge i 100% stilling i jobb på dagtid og hunden må være hjemme i opptil 8 timer alene på hverdagene. (utenom jobb er vi stort sett alltid hjemme). Som personer er vi veldig avslappet og rolige og ser etter en selskapshund som kan bli vår venn i hverdagen. Vi er ikke spesielt aktive av oss nå, men vi håper vi kan bli det med en hund i hus. Vi tar gjerne hunden med oss hvis vi skal bort, for å være mest mulig med hunden. Vi er i en familiekjær familie som vi er mye sammen med og ønsker å ha med oss hunden på besøk. Vi har ikke barn nå men vi ønsker oss det i fremtiden.    vi bor i en leilighet på 70 kvadratmeter på et boligfelt utenfor sentrum, med muligheter for både bading og skogsturer med voffsen.  selvom utseende på hunden ikke skal bestemme hvilken rase man skal velge så har vi noen ønsker til utseende. Vi ønsker en hund med en god pels å kose med, men som ikke krever noe særlig mer en pelsstell mer enn 2-3 ganger i uken. Vi har mest lyst på en hund mellom 7-25 kilo +/- som kan trives i leilighet.   vi har lenge vært inne på tanken på en golden retriver, men er usikker med tanke på aktivitetsnivået og størrelsen.
    • Jeg har heller ikke lov å gjerde inne utenfor, så jeg har en hau kompostgrinder stående som jeg drar ut og bruker som gjerde når jeg vil. Funker gull og ikke noen som kan si noe på det. 😊 Dog er egen hage et must når jeg en gang flytter, firte på det kravet her fordi jeg fikk så mye annet jeg ville ha og jeg kan gjøre som jeg gjør nå med grindene. 
    • Foreslår som Simira, langline. Da jeg bodde i Trondheim hadde jeg heller inne inngjerdet hage. Den lydige hunden gikk løs, den ikke så lydige var i langline. Haha, nei, si det. Man blir vandt med det etterhvert. Men det er mange ganger hvor jeg teller etasjene for å motivere meg  I tillegg har jeg drømt om å på en eller annen måte kunne gå rett ut fra 4.etasje og ned på gress. Vi koser oss ekstra mye når vi er på hytten hvor vi kan ta to skritt fra soverommet, også er vi ute.
    • Bodde i blokk (med heis) med marka like utenfor døra og parker i nærheten og synes det fungerte helt fint med valp/hund. Selvsagt deilig med egen hage som vi har nå, men det er først og fremst en større fordel for oss tenker jeg (tror ikke hunden bryr seg nevneverdig om å være ute i egen hage eller sitte en rolig plass ute i nærheten, med mindre hunden liker å være mye ute i hagen også alene da, som ikke har gjeldt hundene jeg har hatt/den jeg har). 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...